فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Elegoo / خانه Elegoo

پرینتر سه بعدی الگو مدل Jupiter 6K Jup6 برند ELEGOO

96,996,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

پرینتر سه بعدی الگو مدل JUPITER 6K JUP6 برند ELEGOO

حجم بزرگ پرینتر الگو، مدل Jupiter 6K به شما کمک می‌کند تا مدل‌های بزرگ یا چندین مدل کوچک را به‌صورت هم‌زمان چاپ کنید. دوام پرینتر یک ویژگی کلیدی بوده و ELEGOO Jupiter 6K از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است. ساختار تمام‌فلزی آن در طول جلسات زیاد چاپ، قوی و محکم باقی می‌ماند و هیچ نگرانی در مورد خراش یا ساییدگی وجود ندارد. ترکیب فلزی باکیفیت این چاپگر در برابر آسیب و ضربه مقاوم است و نوعی سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت برای شما محسوب می‌شود.

این پرینتر ویژگی‌های مختلفی دارد که در ادامه با تمامی آن‌ها آشنا خواهید شد.

ویژگی‌های پرینتر سه بعدی الگو مدل JUPITER 6K JUP6 برند ELEGOO

  • محور Z از یک بال اسکرو با چهار لغزنده استفاده می‌کند تا حرکتی نرم و آرام‌تر داشته باشد. این ویژگی به طور مؤثری پایداری محور Z را افزایش داده و لرزش آن را هنگام چاپ کاهش می‌دهد.
  • حجم چاپ این پرینتر بزرگ است و با داشتن ارتفاع ۳۰۰، طول ۲۷۷.۸۴ و عرض ۱۵۶.2۶ میلی‌متر می‌توانید مدل‌های بزرگ را با استفاده از آن چاپ کنید.
  • بدنه و اجزای اصلی چاپگر از ورق فلزی باکیفیت و مستحکم ساخته شده که در برابر ضربه و خط‌وخش مقاوم است.
  • این پرینتر دارای سیستم خودکار پرکردن رزین است؛ بنابراین از خرابی چاپ به دلیل سطح پایین رزین در مخزن جلوگیری می‌شود.
  • صفحه‌نمایش لمسی ۵ اینچی چاپگر سه بعدی الگو مدل JUPITER ۶K JUP۶ کاربری ساده‌ای دارد و نمایشگر از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند.
  • این پرینتر دارای تصفیه‌کننده کربن فعال است و بوی نامطبوع رزین را کاهش می‌دهد.
  • اندازه ال‌سی‌دی ۱۲. ۸ اینچ، رزولوشن پرینتر ۵۴۴۸×۳۰۶۴ و رزولوشن محور x برابر با ۵۱ میکرون است. هر چه رزولوشن پرینتر بیشتر باشد، جزئیات طرح واضح‌تر و زیباتر دیده می‌شود و کیفت چاپ خروجی هم بیشتر خواهد بود.
  • در جلوی چاپگر یک در شیشه‌ای ضد اشعه uv وجود دارد تا بتوانید بدون قرارگرفتن در معرض اشعه، بر فرایند چاپ نظارت داشته باشید.
  • چاپگر سه بعدی JUPITER با مجوز یک‌ساله استفاده رایگان از نرم‌افزار حرفه‌ای CHITUBOX Pro در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • این پرینتر از برش دهنده اصلی CHITUBOX، Lychee و سایر برش دهنده‌ها پشتیبانی می‌کند.
  • نوار LED داخلی به طور خودکار هنگام باز کردن در روشن می‌شود. پرتو نور یکنواخت است و شما می‌توانید در اتاق کم‌نور هم از چاپگر استفاده کنید.

خرید پرینتر سه بعدی الگو مدل JUPITER 6K JUP6 برند ELEGOO

با خرید پرینتر سه بعدی الگو مدل JUPITER می‌توانید از نرم‌افزار Chitubox Pro تا یک سال به طور رایگان استفاده کنید. این نرم‌افزار برش چند پارامتری برای چاپ مدل ارائه داده و به شما اجازه می‌دهد تنظیمات مختلف برش، مانند ارتفاع لایه و سرعت بالابردن را تنظیم کنید. شما همچنین می‌توانید ویژگی‌های مختلفی را برای چندین مدل یا ارتفاع متفاوت از همان مدل را اجرا کنید. نرم‌افزار Chitubox Pro ویژگی‌های جدیدی مانند الگوریتم پشتیبانی خودکار، مجموعه ابزار تعمیر مدل، ابزارهای ویرایش همه‌کاره و برش سریع را اضافه کرده تا امکانات بیشتری را برای چاپ سه‌بعدی فراهم کند.

مشخصات کامل این محصول از ابعاد دستگاه گرفته تا ضخامت لایه را می‌توانید در قسمت جزئیات محصول مشاهده کنید. اگر درباره این چاپگر سه‌بعدی سوالی دارید، آن را در بخش نظرات محصول بنویسید. کارشناسان قشم خرید در زمانی کوتاه به پرسش شما پاسخ می‌دهند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
نقد و بررسی محصول

نگاهی کوتاه به Kobra از برند AnyCubic

پرینترهای سه‌بعدی فیلامنتی یکی از نوآوری‌های مهم در دنیای ساخت و تولید مدرن محسوب می‌شوند. این پرینترها از فناوری چاپ لایه‌ای (Layered Printing) برای ایجاد اشیاء سه‌بعدی استفاده می‌کنند. پرینتر سه‌بعدی Kobra ابزاری قدرت‌مند در دنیای تولید سریع محسوب می‌شود. این دستگاه‌ از فناوری چاپ لایه‌ای برای ساخت اشیاء سه‌بعدی استفاده می‌کند. در این فرایند، یک فیلامنت حرارتی از یک نازل عبور می‌کند و به‌صورت لایه‌به‌لایه، مطابق با شکل موردنظر چاپ می‌شود. در ادامه ویژگی‌های Kobra از برند AnyCubic را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی‌های پرینتر سه بعدی Kobra

چاپگر سه‌بعدی Kobra از برند فوق‌العاده AnyCubic، دارای قابلیت مسطح کردن فیلامنت به‌صورت خودکار است. پرینتر مجهز به فناوری FDM و سطح‌سازی  AnyCubic LeviQمی‌باشد. این محصول از برند AnyCubic، توانایی بالایی در چاپ سریع (حداکثر 180 میلی‌متر برثانیه) دارد و دارای پلتفرم مغناطیسی فنری فولادی برای چاپ سه‌بعدی است. ابعاد چاپ در پرینتر سه‌بعدی Kobra، سایز 200x200 ارتفاع 250 میلی‌متر می‌باشد که طرح‌های بزرگی را می‌توانید با آن خلق کنید. همچنین با انواع مواد سازگار است و از دقت بالایی هم برخوردار می‌باشد. در آن، صفحه نمایش LCD تعبیه شده که باعث می‌شود شما در انجام چاپ نظارت را به دست بگیرید. علاوه‌بر این‌ها در ادامه به دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم.

وزن بسیار کم و ابعاد ایده‌آل 

پرینتر سه‌بعدی Kobra تنها 7 کیلوگرم وزن دارد که سبک و قابل حمل است و نسبت به پرینترهای 3D فیلامنتی دیگر، وزن بسیار کمتری دارد و همین وزن کم، کار حمل‌و‌نقل را برای کاربر بسیار آسان می‌کند. همچنین ابعاد آن 486x430 در ارتفاع 486 میلی‌متری است که تقریبا در مکان‌های مختلفی می‌توانید آن را قرار دهید و جای زیادی را اشغال نخواهد کرد. 

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم