فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
AnyCubic / خانه AnyCubic

پرینتر سه بعدی انیکیوبیک مدل PHOTON MONO X 6KS برند ANYCUBIC

35,995,000 تومان 38,759,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
ارسال فوری
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

پرینتر سه بعدی مدل Photon Mono X 6ks برند AnyCubic

با ورود به دنیای پرینترهای سه بعدی رزینی، ماجرایی جدید از طراحی‌های خلاقانه‌تان آغاز خواهد شد. پرینتر سه بعدی Photon Mono X 6ks هر تصویر و طراحی که در ذهنتان زیباست، به واقعیت پیوسته و در دستان شما قرار می‌دهد. این پرینتر سه بعدی با فرایند تکنولوژی هوشمند، زمان کوتاهی را برای تولید پروژه‌های شما اختصاص می‌دهد. مدل Photon Mono X 6ks دستگاهی قدرتمند برای طراحان، هنرمندان و توسعه‌دهندگان است که به دنبال بهترین کیفیت و سرعت در انجام کارها می‌باشد. قابلیت‌هایی مثل ابعاد چاپ بزرگ، سرعت چاپ بالا، کیفیت فوق‌العاده و... این پرینتر را به یک محصول کاربردی تبدیل کرده است.

    

ویژگی‌های پرینتر سه بعدی Photon Mono X 6ks

  • ابعاد دستگاه پرینتر سه بعدی Photon Mono X 6ks، برابر با 290x260 در ارتفاع 417 میلی‌متر و وزن دستگاه 7 کیلوگرم است.
  • پرینتر سه بعدی Photon Mono X 6ks، دارای ابعاد چاپ 195.8x122.4 در ارتفاع 200 میلی‌متر می‌باشد.
  • حجم چاپ این محصول 76 لیتر است.
  • مدل Photon Mono X 6ks دارای یک منبع نوری Anycubic LighTurbo ارتقا یافته است که پخت را به صورت کامل انجام می‌دهد.
  • صفحه ساخت در این پرینتر سه بعدی، حکاکی شده با لیزر می‌باشد و مدل به آسانی از آن جدا می‌شود.
  • این محصول برای برش دادن لایه‌ها از نسخه جدید نرم‌افزاری به نام Photon workshop 3.0 استفاده می‌کند.
  • AnyCubic Photon Mono X 6ks دارای صفحه نمایش ال‌سی‌دی 14 میلی‌متری می‌باشد.
  • کیفیت آن 6K است و رزولوشن در این محصول 5760x3600 پیکسل می‌باشد که جزئیات مدل شما کاملا نمایان می‌شود.
  • در پرینتر سه بعدی Photon Mono X 6ks، مقدار کنتراست 380:1 است.
  • سرعت چاپ بین 15 تا 60 میلی‌متر می‌باشد که می‌توانید آن را تغییر دهید.
  • شما فایل را می‌توانید با USB Type-A 2.0 منتقل کنید.

     

خرید پرینتر سه بعدی Photon Mono X 6ks از برند AnyCubic

کمپانی AnyCubic که دارای انواع مختلفی از پرینترها می‌باشد، در سال 2015 تاسیس شد و به دلیل تولید پرینترهای سه بعدی مقرون به صرفه و قابل اعتماد، برای علاقمندان و حرفه‌ای‌ها به رسمیت شناخته شد. با این همه مزایا و امکانات فراوان، پرینتر سه بعدی Photon Mono X 6ks نه تنها نیازهای کسب و کارهای صنعتی را پاسخگوست، بلکه برای هر اندازه و کاری که به دقت و کیفیت نیاز دارد، یک انتخاب بی‌نظیر می‌باشد. مدل Photon Mono X 6ks به عنوان یک ابزار پیشرفته و قدرتمند در دنیای فناوری ساخت و ساز، نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند و امکان خلق اشیاء را به کاربران ارائه می‌دهد.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-AN-0092

مشخصات

برند
AnyCubic
مدل
Photon Mono X 6Ks
ابعاد دستگاه
طول 290، عرض 260، ارتفاع 417 میلی‌متر
ابعاد چاپ محصول
طول 195.84، عرض 122.4، ارتفاع 200 میلی‌متر
حجم چاپ
4.76 لیتر
وزن دستگاه
18.7 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
لمسی 3.5 اینچی (88.9 میلی‌متر)
صفحه نمایش نوردهی
9.1 اینچ (231.1 میلی‌متر)
توان مصرفی
80 وات
رزولوشن پرینت
6k
ابعاد رزولوشن
5760x3600 پیکسل
کنتراست
380:1
نوع تکنولوژی چاپ سه بعدی
LCD
کالیبراسیون
دستی
منبع نوری
منبع نور ماتریسی Anycubic LightTurbo ارتقا یافته
سرعت چاپ
15 تا 60 میلی‌متر درساعت
طول موج
405 نانومتر
نوع رزین مصرفی
رزین سخت، رزین انعطاف پذیر، رزین دندان، رزین استاندارد و...
دقت چاپ محور Z
10 میکرون
دقت چاپ محور X Y
30 میکرون
نرم‌افزار اسلایسر (Slicer)
Photon workshop 3.0
روش انتقال فایل به دستگاه
با پورت USB
فرمت‌های ورودی سازگار
STL, OBJ و غیره
نوع درگاه اتصال
USB Type-A 2.0
قابلیت پر کردن و متوقف کردن رزین در مخزن
ندارد
قابلیت WiFi
ندارد
سایر ویژگی‌ها
چاپ با جزئیات بالا، طول عمر ماژول LCD برابر با 2000 ساعت است.
کاربرد
ساخت طلا و جواهرات، دندانپزشکی، قطعات با جزئیات پیچیده، هندسه‌های پیچیده و غیره
سیستم عامل‌های سازگار
Windows, MacOS
محتویات جعبه
پرینتر سه بعدی، صفحه ساخت، مخزن رزین، قیف، کاغذ تراز، کاردک، روکش سرمه‌ای رنگ، مجموعه ابزار، دستکش، ماسک، محافظ صفحه، درایو فلش USB، آداپتور برق، دفترچه راهنما
نقد و بررسی محصول

نقد و بررسی پرینتر سه بعدی مدل Photon Mono X 6ks برند AnyCubic

سری Photon Mono که توسط شرکت AnyCubic ایجاد شده است، به عنوان یک رهبر جهانی در پرینترهای سه‌بعدی LCD درجه یک شناخته می‌شوند. برای مثال می‌توان، به سرعت بالای چاپ آن و کمک به صرفه جویی در وقت، دقت بالا در خلق مدل‌های سه‌بعدی و مصرف انرژی بسیار کم اشاره کرد. این محصول بسیار مورد توجه صنایع و کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است. در ابتدای سال، شرکت AnyCubic پرینتر سه‌بعدی Photon Mono X 6ks را معرفی کرد که مورد استفاده کاربران مبتدی قرار گرفته است. کیفیت آن 6k است و با وضوح 5760x3600 پیکسل، مدل‌هایی که چاپ می‌کنید در بیشترین جزئیات دیده می‌شوند. سرعت چاپ این محصول 15-60 میلی‌متر در ساعت است که، می‌توانید مدل‌های خود را زودتر تکمیل کنید. در ادامه با مزیت‌ها و مشخصات کامل این پرینتر سه‌بعدی بیشتر آشنا می‌شوید.

مونتاژ Anycubic Mono X 6ks

پرینتر سه‌بعدی Photon Mono X 6ks بیشتر لوازم آن مونتاژ شده‌اند و حتی افرادی که برای اولین بار قصد کار کردن با پرینتر سه بعدی را دارند هم می‌توانند به راحتی آن را سرهم کنند. فقط باید محافظ صفحه نمایش LED را اعمال کنید، ظرف و صفحه ساخت را پیچ کنید و برای کالیبراسیون آماده شوید. 

  

ویژگی‌های Photon Mono X 6ks

این محصول با ویژگی‌هایی همچون سرعت چاپ 60 میلی‌متری، کیفیت 6k، قابلیت USB و... چاپ بسیار خوبی را جای می‌گذراد. پرینتر سه بعدی Photon Mono X 6ks هر طرحی برای هر کاری که مد نظر شما باشد را با جزئیات فوق‌العاده خلق می‌کند. در ادامه به دیگر ویژگی‌های آن می‌پردازیم و آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

  

وضوح و کیفیت بالاتر

مدل Photon Mono X 6Ks از صفحه نمایش LCD تک رنگ 9.1 اینچی 6K با رزولوشن 5760x3600 پیکسل استفاده می‌کند که می‌تواند جزئیات ریز واضح و ظریف‌تری را به ارمغان بیاورد. همچنین کنتراست آن 380:1 می‌باشد که این قابلیت‌ها می‌توانند به‌طور کامل نیازهای چاپ مدل‌های مینیاتوری را برآورده کنند و انتخاب بسیار خوبی برای ارتقاء پرینترهای FDM به پرینترهای LCD است.

سرعت چاپ عالی

اندازه و کیفیت چاپ سه‌بعدی یک مدل، تاثیر چشمگیری در سرعت چاپ خواهد داشت و می‌تواند ساعت‌های زیادی طول بکشد تا نتیجه نهایی به دست آید. هرچه سرعت چاپ در پرینتر بالاتر باشد، زمان کمتری صرف درست شدن مدل مورد نظرشما خواهد شد. سرعت چاپ در پرینتر سه بعدی Photon Mono X 6Ks، به‌مقدار 15 تا 60 میلی‌متر بر ساعت است و می‌توانید مدل‌های خود را زودتر تکمیل کنید.

  

محافظ صفحه‌ نمایش 

محافظ صفحه نمایش فوق‌العاده بزرگ و ضد خش تعبیه شده در این محصول، به جلوگیری از خراش صفحه و نفوذ رزین، بسیار کمک می‌کند. این محافظ  با عبور نور تا 6.5 درصد، می‌تواند به‌طور کامل از صفحه LCD محافظت، و در عین حال دقت چاپ بالا را تضمین کند که اینگونه مشکلی در روند کار شما ایجاد نمی‌شود.

حجم و ابعاد چاپ بزرگتر 

با ابعاد چاپی که پرینترسه بعدی Photon Mono X 6Ks دارد، خلق ایده‌هایتان در اندازه بزرگی امکان‌پذیر خواهد بود. ابعاد چاپ آن 195.8x122.4 در ارتفاع 200 میلی‌متر می‌باشد و همچنین حجم چاپ در این محصول، 4.76 لیتر است. این قابلیت می‌تواند نیازهای شما را از قبیل پرینت مدل‌های بزرگ، پرینت چند مدل باهم و... را برآورده کند.

ماتریس LighTurbo ارتقا یافته

در مقایسه با منبع نور ماتریس معمولی، ماتریس Anycubic LighTurbo، منبع نور موازی پایدار و یکنواخت‌تری را ارائه می‌دهد که می‌تواند به طور موثر خطوط لایه را کاهش دهد و حذف کند. بنابراین، Photon Mono X 6Ks می‌تواند جزئیات مدل را واضح‌تر و سطح مدل را ظریف و صاف کند.

پایداری بالا به دلیل ریل‌های خطی دوگانه

این پرینتر رزینی دارای ریل‌های خطی دو محوره Z بسیار پایداری است که توسط مهره‌های ضد ضربه POM، در برابر سایش بسیار مقاوم شده است. این قابلیت، با ترکیب نیروها و پایداری بی‌نظیر، لایه‌های چاپی نامطلوب را حذف خواهد کرد و حتی کوچکترین جزئیات چاپ را به نمایش می‌گذارد.

صفحه ساخت حکاکی شده با لیزر

Photon Mono X 6Ks از پلتفرم حکاکی شده لیزری استفاده می‌کند. این پلتفرم دارای سطح صاف بی‌نظیری است که می‌تواند چسبندگی مدل را افزایش دهد و میزان موفقیت در پرینت را تا حد زیادی بهبود بخشد. باوجود پلتفرم حکاکی شده با لیزر، صفحه خم خواهد شد و اینگونه مدل شما به راحتی رها و بدون اینکه کوچک‌ترین آسیبی ببیند، جدا می‌شود.

نرم‌افزار برش نسخه جدید Photon workshop 3.0 

نسخه جدید نرم‌افزار اسلایسر دارای ویژگی‌های اصلی بهبود یافته و ارتقا یافته‌ای مانند برش دادن، پانچ کردن، افزودن پشتیبانی، استخراج پوسته و چیدمان مدل می‌باشد که فرایند برش را بسیار ساده و آسان کرده‌ است. همچنین این نرم‌افزار یک رابط می‌باشد که کار شما را بسیار راحت کرده است.

قابلیت USB

پرینتر سه‌بعدی Photon Mono X 6Ks فایل‌ها را به جای کارت حافظه microSD از طریق یک USB Type-A 2.0 می‌خواند. همچنین این پورت در سمت سوئیچ پاور قرار دارد، جایی که بعید است رزین چکه کند.

  

نکات امنیتی

Photon Mono X 6Ks به اقدامات احتیاطی مشابهی مانند سایر پرینترهای رزینی نیاز دارد. رزین خشک نشده خطرناک است و حلال‌هایی که برای تمیز کردن چاپ‌های شما استفاده می‌شوند می‌توانند پوست را تحریک کنند. هنگام ریختن رزین و کار با چاپ‌های خشک نشده، از دستکش و عینک ایمنی استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید اتاقی که از پرینتر رزینی خود در آن استفاده می‌کنید دارای تهویه مناسب باشد تا از استنشاق بخار جلوگیری شود. رزین ریخته شده یا چکه شده باید بلافاصله با ایزوپروپیل الکل 99 درصد تمیز شود. پس از چاپ، پرینتر و بطری‌های خود را پاک کنید تا لکه‌های رزین خشک نشده پاک شوند. همیشه رزین خود را محکم بسته و دور از دسترس حیوانات خانگی و کودکان نگهداری کنید.

  

خرید پرینتر سه بعدی Photon Mono X 6ks از برند AnyCubic

درصورتی که اهل طراحی‌های پرجزئیات هستید یا مشاغلی مانند جواهرسازی و دندان سازی دارید، پرینتر سه بعدی Photon Mono X 6ks از برند AnyCubic پیشنهاد ما به شماست. همانطور که بیان کردیم این پرینتر دارای دقت بالایی است و مدل‌هایی که با آن ساخته می‌شود از ظرافت خاصی برخوردار هستند. قبل از خرید پرینتر سه بعدی، لازم است که اطلاعات آن را کاملا مطالعه کرده و سپس به مرحله خرید برسید. با بررسی متون فوق، می‌توانید از همه قابلیت‌های این پرینتر اطلاع کافی داشته باشید.

‌‌

آنچه در جعبه قرار دارد:

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم