فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Phorozen / خانه Phorozen

پرینتر سه بعدی فروزن مدل Sonic Mini 8K برند Phrozen

52,350,000 تومان 54,805,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
جهت پیش سفارش تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

پرینتر سه بعدی مدل Sonic Mini 8K برند Phrozen

خلق کاراکترهای موردعلاقه شما یا ساخت ماکت مکان‌های مختلف را می‌توانید با چاپگر سه‌بعدی Sonic Mini 8K پرینت کنید. این محصول دارای دقت بالایی است و جزئیات زیادی از یک مدل‌ را نشان می‌دهد که برای فعالیت‌های خلاقانه یا حتی کاربرد در صنایع مختلف نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. پرینتر سه‌بعدی Sonic Mini 8K از برند Phrozen از سرعت چاپ بالایی برخوردار است و می‌توانید مدل‌های مختلف را به‌سرعت چاپ کنید. در این پرینتر سه‌بعدی فروزن مدل‌ها به‌صورت لایه‌به‌لایه برروی هم قرار می‌گیرند و یک طرح فوق‌العاده را بوجود می‌آورد. اگر می‌خواهید با قابلیت‌های این چاپگر3D آشنا شوید، در ادامه برای شما آن‌ها را توضیح دادیم.

 ‌‌

ویژگی های پرینتر سه بعدی Sonic Mini 8K

  • ابعاد چاپ پرینتر سه‌بعدی Sonic Mini 8K، برابر با 165x72 در ارتفاع 180 میلی‌متر است و می‌توانید مدل‌های بزرگی را به چاپ برسانید.
  • ابعاد دستگاه این محصول 290x290 در ارتفاع 430 میلی‌متر و وزن آن 13 کیلوگرم است و بدلیل سایز ایدئالی که دارد می‌توانید آن را برروی میز کارتان قرار دهید.
  • هر چاپگر3D سرعت چاپ متفاوتی دارد که این سرعت میزان زمانی که یک مدل نیاز دارد تا تکمیل شود را تعیین می‌کند. این پارامتر در Sonic Mini 8K از برند فروزن 80 میلی‌متر در ساعت است.
  • برای اینکه مدل موردنظر را شخصی‌سازی کنید و آنگونه که مدنظرتان است آن را تغییر دهید، نرم‌افزار اسلایسر CHITUBOX V1.9.0 یا نسخه بالاتر را می‌توانید نصب کرده و از آن بهره ببرید.
  • این پرینتر3D دارای یک صفحه‌نمایش لمسی 3.5 اینچی (88.9 میلی‌متر) است که می‌توانید برروی کارتان نظارت داشته باشید. شما می‌توانید به‌سادگی کابل USB را به دستگاه متصل کرده و مدل موردنظر را برروی آن بریزید که آماده چاپ شود.
  • برای کمک به پایداری چاپ، ریل‌های خطی دوگانه‌ای در این محصول قرار دارند که از طریق آن‌ها چاپ‌های سه‌بعدی بادوامی تولید می‌شوند و محور Z ثابت خواهد ماند.
  • LCD تعبیه شده در Sonic Mini 8K از برند Phrozen، به‌مقدار 1 اینچ (180.3 میلی‌متر) است. فناوری که این LCD دارد، باعث می‌شود خطوط لایه‌ها تا 50 درصد کاهش پیدا کنند و شما را قادر می‌سازد تا مینیاتورها، جواهرات و موارد دیگر را بی‌عیب و نقص خلق کنید.
  • پلتفرم ساخت حکاکی شده با برش لیزری در مدل Sonic Mini 8K باعث می‌شود که مدل‌های سه‌بعدی کاملا محکم برروی آن بچسبند و میزان موفقیت چاپ سه‌بعدی شما به شدت بهبود بخشیده می‌شود.

 ‌‌

خرید پرینتر سه بعدی مدل Sonic Mini 8K از برند Phrozen

کمپانی Phrozen همواره دارای پرینترهای سه‌بعدی با کیفیتی است که مدل‌های پر جزئیاتی را تولید می‌کنند. برای مثال انواع اکشن فیگورها، مدل‌های معماری، نمونه‌سازی در صنایع مختلف، مدل Sonic Mini 8K نیز انتخاب مناسبی است. بطور کلی پرینترهای سه‌بعدی‌ رزینی دارای دقت بالایی هستند و کوچک‌ترین جزئیات را هم نمایان می‌کنند. مدل Sonic Mini 8K به‌صورت لایه ‌لایه رزین را برروی هم قرار می‌دهد که فرایند پخت لایه به لایه امکان ساخت کارآمد قطعات پیچیده را در بازه‌های زمانی نسبتا کوتاه فراهم می‌کند. درصورتی‌که سوالی راجع‌به Sonic Mini 8K از برند فروزن دارید، کارشناسان قشم خرید چه در بخش نظرات چه تماس با ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-600-9524

مشخصات

برند
Phrozen
مدل
Sonic Mini 8k
ابعاد دستگاه
290x290 در ارتفاع 430 میلی‌متر
ابعاد چاپ
165x72 در ارتفاع 180 میلی‌متر
حجم چاپ
-
وزن دستگاه
13 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
لمسی 3.5 اینچ (88.9 میلی‌متر)
LCD
7.1 اینچ (180.3 میلی‌متر)
توان مصرفی
50 وات
رزولوشن پرینت
8K
ابعاد رزولوشن
7500x3240 پیکسل
کنتراست
-
نوع تکنولوژی چاپ سه بعدی
LCD
کالیبراسیون
-
منبع نوری
Linear projection LED Module (تابش نور خطی)
سرعت چاپ
80 میلی‌متر در ساعت
طول موج
405 نانومتر
نوع رزین مصرفی
رزین سخت، رزین انعطاف پذیر، رزین دندان، رزین استاندارد و...
دقت چاپ محور Z
-
دقت چاپ محور X Y
22 میکرون
نرم‌افزار اسلایسر (Slicer)
CHITUBOX V1.9.0 یا نسخه‌های بالاتر
روش انتقال فایل به دستگاه
با کابل USB
فرمت‌های ورودی سازگار
STL, OBJ و غیره
نوع درگاه اتصال
با کابل USB
قابلیت پر کردن و متوقف کردن رزین در مخزن
-
قابلیت WiFi
ندارد
سایر ویژگی‌ها
چاپ ریز‌ترین جزئیات، ارتفاع محور Z برابر 18 سانتی‌متر است
کاربرد
ساخت طلا و جواهرات، دندانپزشکی، قطعات با جزئیات پیچیده، هندسه‌های پیچیده و غیره
سیستم عامل‌های سازگار
Windows, MacOS
محتویات جعبه
-
نقد و بررسی محصول

بررسی پرینتر سه بعدی مدل Sonic Mini 8K برند Phrozen

مدل‌های مینیاتوری، انواع اکشن‌ فیگورها، انواع جواهرات و غیره را با پرینتر سه‌بعدی Sonic Mini 8K می‌توانید خلق کنید. چاپگرهای 3D انقلاب جدیدی در صنایع مختلف بوجود آورده‌اند که علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان، کیفیت بالایی را هم ارائه می‌دهند. با پرینتر سه‌بعدی Sonic Mini 8K از برند Phrozen، هرآنچه که بخواهید را  پرینت کنید و از جزئیاتی که در طرحتان نمایان شده است نهایت لذت را ببرید. قابلیت‌های این محصول هر کاربری را راضی نگه می‌دارد که در این مطلب،‌ قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلف آن را بررسی کردیم.

ویژگی های پرینتر سه بعدی Sonic Mini 8K 

چاپگر سه‌بعدی Sonic Mini 8K از برند فروزن دارای ویژگی‌هاییست که باعث می‌شود مدل سه‌بعدی بی‌نظیری داشته باشید. ابعاد این دستگاه 290x290 در ارتفاع 430 میلی‌متر است که می‌توانید آن را در هرجا که می‌خواهید قرار دهید. با وزن 13 کیلوگرمی که دارد، جابه‌جا کردن آن نیز دشوار نیست. همچنین پایداری ریل‌ها نیز تضمین شده است؛ چراکه این محصول دارای ریل‌های خطی دوگانه است. در ادامه سایر ویژگی‌های سونیک مینی را می‌توانید مطالعه کنید.

   

خلق کیفیت 8K 

از ویژگی‌های مهم یک پرینتر سه‌بعدی، مطمئناً می‌توان به وضوح و چاپ پرجزئیات آن اشاره کرد. شما هنگامی که می‌خواهید یک چاپگر3D تهیه کنید، ابتدا برایتان مهم است که تا چه حد می‌تواند مدل سه‌بعدی را دقیق و با جزئیات بالا خلق کند. در مدل Sonic Mini 8K کیفیت چاپ، 8K است و ساخت مدل‌های پرظرافت را تضمین می‌کند. وضوح در این چاپگر سه‌بعدی، تنها 22 میکرومتر است که در نتیجه جزئیات بسیاری با ظرافت بالا روی اشیاء چاپ شده ایجاد می‌شود و همچنین سطح صافی هم بوجود می‌آورد. 

ابعاد چاپ در این محصول

ابعاد چاپ در یک چاپگر3D، از ویژگی‌های مهم آن محسوب می‌شود. ابعاد چاپ مشخص می‌کند که مدل شما تا چه اندازه می‌تواند بزرگ باشد یا چند مدل کوچک را می‌توانید همزمان پرینت کنید. در پرینتر سه‌بعدی Sonic Mini 8K این ابعاد، 165x72 در ارتفاع 180 میلی‌متر است که می‌توانید تعداد مناسبی را همزمان به چاپ برسانید و ابعاد مدلی که می‌خواهید چاپ کنید ایدئال می‌باشد.

سرعت چاپ Sonic Mini 8K 

هر مدلی که می‌خواهید با پرینتر سه‌بعدی چاپ کنید، به زمانی نیاز دارد که لایه به لایه برروی هم قرار بگیرد و طرح مورد نظر را خلق کند. مدل Sonic Mini 8K با سرعت چاپ 80 میلی‌متر در ساعت، نتیجه مطلوبی را خواهد داد. درنظر داشته باشید که هرچه سایز مدل بزرگ‌تر باشد، زمان بیشتری هم نیاز است که طرح تکمیل شود. 

  

صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی

در طول چاپ، شاید برایتان سوال شود که به چه اندازه مدل پیشرفت کرده یا چه‌مقدار زمان نیاز است تا بطور کامل پرینت شود. برای اینکه بتوانید از جزئیات چاپ مطلع شوید، پرینتر سه‌بعدی Sonic Mini 8K دارای یک صفحه‌نمایش 3.5 اینچی (88.9 میلی‌متر) است که در آن هرچیزی که اتفاق بیوفتد، نمایان خواهد شد. تنظیمات لایه، سرعت چاپ و غیره نیز از طریق این صفحه‌نمایش تعیین می‌شوند.

ال سی دی این محصول

LCD در چاپگرهای سه‌بعدی رزینی، مانند یک حامل عمل می‌کند که از طریق آن نور فرابنفش (UV) منتقل می‌شود و فرمان می‌دهد کدام قسمت رزین مایع، به جامد تبدیل بشود تا شئ موردنظر را ساخته شود. این وسیله در زیر مخزن رزین قرارمی‌گیرد. ال‌سی‌دی در پرینترهای 3D بسیار مهم است؛ زیرا قرار گرفتن هرلایه رزین در معرض نور UV را کنترل می‌کند. در مدل سونیک مینی، این ال‌سی‌دی 7.1 اینچ (180.3 میلی‌متر) است که به‌خوبی و بادقت فراوان نور را رد می‌کند. LCD این محصول دارای فناوری است که خطوطی که ممکن است برروی محصول قرار بگیرند را 50 درصد کاهش میابد و مدل‌ها بدون ایرادی چاپ می‌شوند.

اپلیکیشن اسلایسر

شما می‌توانید طرح موردنظرتان را اختصاصی کنید و با استفاده از اپلیکیشن‌های لایه‌گذاری (Slicer)، هر تغییری که می‌خواهید را برروی مدل اجرا کنید. نرم‌افزار CHITUBOX V1.9.0 یا نسخه‌های بالاتر را می‌توانید برای Sonic Mini 8K نصب کنید. شما در این برنامه می‌توانید ساپورت‌گذاری را به‌دلخواه تغییر دهید، ابعاد مدل را تعیین کنید، ضخامت لایه‌ها را مشخص کنید و انواع تغییرات را برروی مدل پیاده کنید. هنگامی که آن را تکمیل کردید،‌ از طریق اتصال کابل USB به دستگاه، مدل را آماده پرینت کنید.

  

پلتفرم ساخت

پلتفرم یا صفحه ساخت جزء مهمی از فرآیند پرینت سه‌بعدی است و می‌تواند به‌طور قابل توجهی بر نتیجه چاپ تأثیر بگذارد. یکی از وظایف اولیه این پلتفرم، ارائه سطحی است که اولین لایه چاپ روی آن بچسبد. چسبندگی مناسب برای جلوگیری از تاب برداشتن یا جابه‌جایی شی چاپ شده در طول فرآیند چاپ ضروری است؛ چراکه اگر اختلالی در لایه اول (Bottom Layer) پیش بیاید، لایه‌های دیگر نیز خراب می‌شوند. صفحه ساخت Sonic Mini 8K از برند فروزن، حکاکی شده با برش‌های لیزری است که سطح زبری دارد و لایه اول با پایداری بالایی بوجود می‌آید. بنابراین چاپ‌های سه‌بعدی موفقی بوجود می‌آیند. همچنین ابعاد این پلیت ساخت تعیین کننده سایز مدل هم است.

ریل‌ های خطی دوگانه، کمک به پایداری چاپ

ریل‌های خطی دوگانه تعبیه شده در Sonic Mini 8K مزایای قابل ‌توجهی از نظر پایداری و دقت را ارائه می‌دهند که به گزینه‌ای محبوب برای افزایش کیفیت چاپ‌های سه‌بعدی تبدیل می‌شوند. ریل‌های خطی دوگانه در یک چاپگر سه‌بعدی برای هدایت و پشتیبانی از حرکت پلتفرم ساخت نیز کمک بسیاری می‌کند. این ریل‌های خطی که در دو طرف دستگاه قرار دارند،‌ حتی حرکت محور Z را هم ثابت نگه می‌دارند که به حداقل رساندن لرزش یا کج شدن پلتفرم ساخت نیز کمک می‌کنند.

  

خرید پرینتر سه بعدی مدل Sonic Mini 8K از برند Phrozen

چاپگر سه‌بعدی Sonic Mini 8K از برند Phrozen در چاپ قطعات کوچک با جزئیات پیچیده و ظریف بسیارعالی است. فرایند پخت لایه‌ لایه در این محصول امکان ساخت قطعات پیچیده را در زمانی نسبتاً کوتاه فراهم می‌کند. مدل سونیک مینی از برند فروزن برای ایجاد مجسمه، ماکت، اکشن فیگور و غیره بسیار مناسب است. اگر تجربه‌ای از استفاده این رزین دارید، آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. 

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم