فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
IFUN / خانه IFUN

رزین 1 کیلوگرمی مولد آیفون مدل iF3160 2.0 Mould برند IFUN

رنگ
  • استخوانی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

رزین مولد مدل if3160 2.0 Mould برند ifun

امروزه رزین‌ها نقش مهمی در قالب‌سازی دندان‌های آسیب‌دیده دارند و با هزینه و زمانی کمتر از روش‌های دیگر، کار دندان‌سازان را آسان کرده‌اند. محصولی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، برای قالب‌سازی دندان مناسب است. رزین مولد مدل if3160 2.0 Mould برند ifun قالب‌های دندان‌ موردنظر را در طبیعی‌ترین حالت ممکن به‌وجود می‌آورد و دارای ویژگی‌های کاربردی است. انقباض در آن تنها 0.5% اتفاق می‌افتد و با سرعت زیادی مدل‌های موردنظر را چاپ می‌کند. علاوه‌براین دو، دیگر ویژگی‌های این رزین را در ادامه برای شما جمع‌آوری کردیم و می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

    

ویژگی های رزین مولد if3160 2.0 Mould

  • وزن رزینif3160 2.0، برابر با 1 کیلوگرم است؛ در نتیجه می‌توانید حدودا 100 قطعه را چاپ کنید. البته این مقدار نسبت به ابعاد قطعات نیز متغیر است.
  • رزین if3160 2.0 بی‌بو است و باعث آزار شما نخواهد شد.
  • این رزین سرعت بالایی در پخت دارد. تقریبا برای هر قطعه، حدود 5 دقیقه زمان پخت لازم است. با این حساب، برای چاپ 8 قطعه، تنها 40 دقیقه زمان نیاز است.
  • انقباض زمانی رخ می‌دهد که رزین می‌خواهد از مایع به جامد تبدیل بشود و کمی دچار کاهش حجم می‌شود. در if3160 2.0 Mould، تنها 0.5 درصد این اتفاق می‌افتد.
  • ویسکوزیته مشخص می‌کند که رزین چه‌مقدار شل یا غلیظ است. در رزین if3160 2.0  میزان ویسکوزیته بین 380 تا 400 مگاپاسکال است. 
  • این رزین دقت بالایی دارد؛ دقت شکل‌دهی آن، حدودا 35 میکرومتر می‌باشد که از استاندارد موردنیاز در صنعت نیز بیشتر است.
  • رزین ifun if3160 2.0 در برابر حرارت مقاومت خوبی دارد و در دمای 120 درجه سانتی‌گراد، شروع به نرم شدن و تغییر شکل خواهد کرد.
  • این محصول با طول موج 405 نانومتری سازگاری دارد. یعنی نور UV درحال تابش به رزین، باید این‎‌مقدار طول موج را داشته باشد.

    

خرید رزین مولد مدل if3160 2.0 Mould از برند ifun

رزین if3160 2.0 از برند ifun برای ترمیم و زیباسازی دندان‌ها بسیار کاربردی است. این محصول با انواع برندها مانند AnyCubic، Elegoo، Phrozen وغیره نیز سازگاری دارد. مدل if3160 2.0 امکان انطباق با شکل دندان را فراهم می‌کند و به‌طور کلی در صنعت پزشکی، بسیار کاربردی می‌باشد. همچنین با دقت بالایی که دارد، دقیقا آنچه که می‌خواهید را به‌وجود می‌‌آورد. اگر تجربه‌ کار با این رزین را دارید، یا اگر سوالی برایتان پیش آمده است، حتماً در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ تیم قشم خرید آماده پاسخگویی به شماست.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
نقد و بررسی محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم