فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
IFUN / خانه IFUN

رزین 1 کیلوگرمی الاستیکی آیفون مدل iF3130 Elastic برند ifUN

6,550,000 تومان 8,599,000 تومان
رنگ
  • شفاف
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

رزین الاستیک مدل if3130 Elastic برند ifun

یکی از انواع رزین‌ها، نوع کشسان یا الاستیک (Elastic) می‌باشد. این رزین‌ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند و می‌توانید مدل‌هایی را خلق کنید که قدرت کشسانی بالایی دارند و شکننده نخواهند بود. مدل if3130 که نوعی رزین الاستیک می‌باشد، می‌تواند به‌طور گسترده در صنایع مختلف نتیجه مطلوبی را ارائه دهد. این محصول مقاومت زیادی در شرایط متفاوت دارد. برای مثال در برابر سایش، آب‌ و هوا، خمش و غیره مقاومت مناسبی را نشان می‌دهد. مدل if3130 بدون شکستن، خم خواهد شد و سپس به حالت اولیه برمی‌گردد. در ادامه مطلب، قابلیت‌های این رزین الاستیک را برایتان فراهم کرده‌ایم و می‌توانید آن‌ها را مطالعه نمایید.

   

ویژگی های رزین الاستیک if3130 Elastic

  • رزین الاستیک if3130 دارای وزن 1 کیلوگرمی می‌باشد و برای دفعات متعددی می‌توانید از آن بهره ببرید.
  • طول رزین if3130 را می‌توانید بین 80 تا 105 درصد افزایش دهید و بدون شکستگی و آسیبی آن را خم کنید.
  • این محصول به‌طور شفاف ارائه شده وسطح براقی دارد.
  • سختی سطح در رزین‌ها، میزان مقاومت در برابر فرورفتگی و یا تغییر شکل را تعیین می‌کند. در if3130 مقدار سختی، برابر با 60D است.
  • رزین ifun if3130 در هر پرینتر سه‌بعدی به میزان نوردهی متفاوتی برای پخت نیاز دارد. برای مثال در پرینتر سه‌بعدی Mono 4k برای لایه اولیه، به 60 ثانیه زمان و برای دیگر لایه‌ها بین 8 تا 9 ثانیه زمان احتیاج است. این زمان‌ها در پرینترهای DLP متفاوت است؛ در این پرینترها، لایه اول 10 ثانیه و دیگر لایه‌ها به 5 ثانیه نوردهی نیاز دارند. (لازم به ذکر است که در مدل‌های مختلف امکان متفاوت بودن زمان موردنیاز وجود دارد و این اعداد تقریبی‌اند.)
  • طول موج موردنیاز برای تابش به رزین، 405 نانومتر است. اگر این‌مقدار کمتر یا بیشتر باشد، باعث آسیب دیدن مدل درحال پرینت خواهد شد.

   

خرید رزین الاستیک مدل if3130 Elastic از برند ifun

  1. با داشتن رزین‌ if3130 ساخت انواع مدل‌ها برای صنایع و مشاغل مختلف امکان‌پذیر خواهد بود. این رزین برای ساخت قاب‌های گوشی، بندهای ساعت، پوشش‌ها و محفظه‌های کشسان و دیگر موارد بسیار مناسب و ایدئال است. این محصول از قابلیت کشسانی بالایی برخوردار است و سازگاری بالایی با انواع پرینترهای سه‌بعدی رزینی مانند DLP و LCD دارد. درنظر داشته باشید که طول موج در پرینترها باید 405 نانومتر ‌باشد. درصورتی‌که به اطلاعات بیشتری راجع به رزین الاستیک مدل if3130 Elastic از برند ifun نیاز دارید، می‌توانید در بخش تماس‌با‌ما، با کارشناسان قشم خرید ارتباط برقرار کنید یا در بخش نظرات، سؤالاتتان را بپرسید.
ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-IF-1012
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم