فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Elegoo / خانه Elegoo

پرینتر سه بعدی الگو مدل saturn 3 ultra 12K برند ELEGOO

61,500,000 تومان 64,999,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

3d printer elegoo saturn 3ultra 12k

از ساخت اشیاء سفارشی و شخصی تا تولید قطعات صنعتی پیچیده! با پرینترهای سه بعدی الگو تصورات و طراحی‌های خود را به واقعیت تبدیل کنید. قابلیت‌های پرینتر سه بعدی elegoo saturn 3ultra 12k  به شما این امکان را می‌دهد تا طراحی‌های خود را به تولید اشیاء با جزئیات بسیار ریز و دقیقی برسانید که در مقایسه با سایر پرینترها بی‌نظیر است. صفحه نمایش این پرینتر مونوکروم 10 اینچی با وضوح بالا می باشد که پرینتی با جزییات باورنکردنی برایتان به همراه خواهد داشت.

 دیگر ویژگی‌های این پرینتر در ادامه برایتان آورده شده است:

 

ویژگی‌های 3d printer elegoo saturn 3ultra 12k

  • ابعاد چاپ این پرینتر 88×122.88 و ارتفاع 250 میلی متر میباشد. می‌توانید طرح‌های دلخواهتان را با ابعاد مناسب چاپ کنید.
  • پرینتر elegoo saturn دارای رزولوشن فوق العاده12k  (11520 x 5120 pixels)است. ریز به ریز جزییات طرح خود را به تصویر بکشید.
  • پرینتر سترن 3 اولترا مجهز به نور انکساری +COB می‌باشد. این قابلیت باعث کاهش پراکندگی نور خواهد شد. توزیع نور یکنواخت منجر به چاپ با کیفیت بسیار بالاتر خواهد شد.
  • این پرینتر یک آنتن قابل جدا شدن دارد که در سمت راست چاپگر قرار گرفته است.
  • شما در این پرینتر با مشکل تراز کردن (کالیبراسیون) دستگاه مواجه نخواهید شد. 3d printer elegoo saturn 3ultra 12k یک سیستم کالیبره 4 نقطه ای دارد که توسط چهار پیچ سفت کننده در جهت عقربه های ساعت کار می کند. انجام یکبار تراز در این پرینتر کافیست.
  • پرینتر elegoo saturn 3ultra 12k مجهز به سیستم عامل لینوکس با رم 4 Gاست که انتقال فایل و محاسبات سریع را برایتان به‌راحتی به انجام می‌رساند. این پرینتر علاوه برUSB  از انتقال داده از طریق  WiFi پشتیبانی می کند و با شبکه های 2.4 G و 5 G سازگار است. فایل ها را می توان با سرعت  10-6 مگابایت بر ثانیه هم از گوشی هوشمند و هم از رایانه شخصی به پرینتر الگو منتقل کرد.
  • پرینتر سه بعدی Elegoo Saturn 3 Ultra 12به گونه ای طراحی و ساخته شده است که سرعت پرینت آن تقریبا 2 الی 3 برابر اکثر پرینترهای سه بعدی رزینی موجود در بازار است. با استفاده از این پرینتر می توانید قطعات را تا سرعت 150 میلی‌متر در ساعت چاپ کنید که در نوع خود بی نظیر است.
  • پرینتر رزینی الگو مدل saturn 3 ultra از نرم افزار اختصاصی Elegoo Voxeldance TangoSlicer و فرمت فایل  GOO slice استفاده می کند.
  • بدنه پرینتر Saturn 3 Ultra تمام فلز است. همین ویژگی باعث دوام و مقاومت بسیار بالای پرینتر شده است و باعث شده تا ظاهر زیبایی نیز داشته باشد.
  • صفحه ساخت حکاکی شده با برش لیزری چسبندگی عالی را برای محکم نگه داشتن مدل ها در حین چاپ ایجاد می کند. درحالی که بعد از اتمام چاپ به راحتی می‌توانید مدل را از روی صفحه جدا کنید.
  • فیلم  ACF به کار رفته در آن باعث بالا بردن درصد موفقیت چاپ در این پرینتر شده است که هنگام چاپ با رزین استاندارد ELEGOO FAST، سه برابر سرعت پرینت افزایش یافته و به سرعت 150 میلی‌متر در ساعت می‌رسد.
  • این پرینتر به صفحه نمایش لمسی 4 اینچی HD IPS با وضوح 800 در480 پیکسل مجهز شده است و از 12 زبان (چینی، انگلیسی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، روسی، ترکی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، هلندی و ایتالیایی) پشتیبانی می کند.
  • پرینتر سترن الترابرای جذب و فیلتر بوهای مضر و ناخوشایند رزین در هنگام چاپ، یک دستگاه تصفیه هوای داخلی با فیلتر کربن فعال دارد.
  • Saturn 3 Ultra مجهز به لوله های حرارتی مسی دوگانه و یک فن خنک کننده بزرگ است. فن خنک کننده باعث شده گرما کنترل شود که در نتیجه باعث افزایش طول عمر دستگاه‌تان میشود.
  • این پرینتر یک محافظ صفحه نمایش شیشه ای  9H دارد که  LCD را در برابر خط و خش و همچنین آسیب ناشی از نشت یا نفوذ رزین محافظت می‌کند.

 

خرید پرینتر سه بعدی elegoo saturn 3ultra 12k

 پرینتر سه بعدی الگو سترن 3 الترا یک چاپگر فوق‌العاده است که با کارایی عالی خود ، باعث می‌شود با رزولوشون بالای 12k بتوانید یک طرح با وضوح بسیار بالا را به چاپ برسانید. شما در بخش نقد و بررسی تخصصی این محصول می‌توانید جزییات بیشتری از این پرینتر را مشاهده کنید.

همچنین اگر در رابطه با پرینتر سه بعدی elegoo saturn 3ultra 12k سوالی دارید می‌توانید با کارشناسان قشم خرید تماس بگیرید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم