فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Elegoo / خانه Elegoo

پرینتر سه بعدی الگو مدل Mars 4 Ultra 9K برند ELEGOO

29,999,000 تومان 41,792,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

پرینتر elegoo Mars 4 Ultra 9K

خلاقیت و ایده پردازی با پرینتر سه‌بعدی های الگو! هر چه را که در خیال دارید به واقعیت تبدیل کنید. با قدرت فناوری سه بعدی، آنچه که قبلاً تنها در ذهن شما وجود داشته، حالا می‌تواند به واقعیت تبدیل شود.

پرینتر سه‌ بعدی elegoo Mars 4 Ultra 9K با کاربری آسان و قیمت مناسب دارای ویژگی‌های فوق‌العاده ای است. صفحه چاپ مونوکروم 7 اینچی و رزولوشن فوق‌العاده که هر جزئیات کوچکی را به تصویر می‌کشد.

شما با این دستگاه به راحتی می‌توانید به ساخت مدل‌های بزرگ بپردازید. میزان چسبندگی مدل در طول فرایند چاپ بسیار زیاد است. از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده این پرینتر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ویژگی‌های پرینتر elegoo Mars 4 Ultra 9K 

  • پرینتر مارس الگو رزولوشن شگفت انگیز (8520*4320)  و دقت چاپ 18 میکرون دارد. Mars 4 Ultra  به شما این امکان را خواهد داد که مدل‌های پیچیده را با جزئیات واضح و دقیق چاپ کنید.
  • پرینتر الگو مدل مارس 4 الترا مجهز به  LCD مونوکروم 7 اینچی با کیفیت ‌k9 می‌باشد.ELEGOO Mars 4 Ultra  کیفیت و جزئیات چاپ استثنایی را ارائه می دهد. با این صفحه نمایش 7 اینچی هر جزئیات کوچکی را به تصویر بکشید و مدل‌های بسیار دقیق با دقت باورنکردنی تولید کنید.
  • این پرینتر دارای سرعت چاپ حداکثری 150 میلی‌متر بر ساعت است. با استفاده از رزین استاندارد  ELEGOO FAST قابلیت‌های چاپ سریع Mars 4 Ultra  به شما این امکان را می‌دهد به سرعت چاپ تا 150 میلی‌متر در ساعت دست یابید. این سرعت چاپ 3 برابر سریعتر به شما این امکان را خواهد داد مدل های باکیفیت را با سرعت باورنکردنی تولید کنید.
  • در پرینتر elegoo Mars 4 Ultra 9K دقت محور Z برابر با 0.02 میلی‌متراست. حرکت دقیق و مطمئن بدون خطا را تضمین می‌کند و سطوح صاف و ظریف را روی مدل‌های شما ایجاد می‌کند.
  • پرینتر Mars 4 Ultra 9K دارای سیستم تراز 4 نقطه ای است. الگو مارس با چهار پیچ در جهت عقربه های ساعت به گونه ای طراحی شده است که پس از یک بار تراز کردن نیازی به تنظیم پیاپی را نداشته باشید و در زمان شما صرفه جویی شود.
  • امکان چاپ مدل‌های بزرگ‌تر با پرینتر سه بعدی elegoo Mars 4 Ultra 9K امکان‌پذیر است. LSD این پرینتر دارای یک سطح حکاکی شده با لیزر است که افزایش چسبندگی در طول فرآیند چاپ، حتی هنگام چاپ مدل های بزرگ را برایتان فراهم کرده است.
  • یک فن خنک کننده بزرگ  در کنار منبع نور COB برای خنک شدن سریع‌تر دستگاه قرار گرفته است. این ویژگی نه تنها عملکرد چاپگر را بهبود می دهد، بلکه عمر مفید پرینتر را نیز بالا می‌برد. 
  • تصفیه هوای قابل جابجایى با فيلتر كربن فعال ارتقاء يافتە به طور موثر بوی رزين را در طول چاپ کاهش می‌دهد. اين ويژگى محيط سالم بدون بوی نامطبوع را براى شما فراهم مى كند.
  • این پرینتر به همراه Voxeldance Tango Slicer ارائه می‌شود که هم حالت استاتیک و هم حالت پویا (شامل حالت صاف و با سرعت بالا) را برای بهبود کارایی چاپ شما ارائه می‌دهد. فرمت فایل منبع باز  GOO Slice   با نرم افزارهای برش شخص ثالث مانند CHITUBOX و Lychee Slicer سازگار است.
  • وزن این محصول تنها 8 کیلوگرم است. نگرانی بابت جابجایی آن نداشته باشید. 
  • شما برای راه اندازی این پرینتر نیازی به کابل‌های متعدد نخواهید داشت. بدون دردسر فایلها را از طریق اتصال Wi-Fi داخلی منتقل کنید. دارای سرعت انتقال 6-10 Mbps است و از شبکه های 2.4G و 5G هم پشتیبانی میکند. 
  • نوردهی عمودی و یکنواخت پرتو با طول موج 405 نانومتر را به لطف منبع نور COB  تجربه کنید. با زاویه نور کمتر از 5 درجه و یکنواختی نور 92 درصد، پخت ثابتی را در هنگام ساخت‌ مدل فراهم می‌کند. این امر تضمین می کند که مدل های شما سطح صاف و یکنواختی دارند. ‌ ‌  

 

خرید پرینتر سه بعدی elegoo Mars 4 Ultra 9K

این پرینتر با ال‌سی‌دی 7 اینچی و کیفیت 9K که دارد به‌مراتب جزییات بیشتر و دقیق‌تری نسبت به مدل‌های مشابه را به‌تصویر می‌کشد. در حقیقت به شما امکان می‌دهد تا مدل‌های بسیار دقیق با دقت باورنکردنی 18 میکرونی تولید کنید.

از طرفی با قابلیت‌های چاپ سریع Mars 4 Ultra می‌توانید با کمک رزین استاندارد ELEGOO FAST به سرعت چاپ تا 150 میلی‌متر در ساعت دست یابید. این سرعت چاپ 3 برابر سریع‌تر بوده و مدل‌های سه بعدی باکیفیت‌تری را با سرعت و کارایی باورنکردنی می‌سازد. همچنین جنس این محصول تماما فلز بوده که کیفیت ساخت بالایی را ارائه می‌دهد و ظاهر آن را بسیار جذاب کرده تا میز کار زیبا نری داشته باشید.

اگر در رابطه با خرید پرینتر سه بعدی elegoo Mars 4 Ultra 9K سوالی دارید می‌توانید در قسمت نظرات مطرح کنید یا با کارشناسان قشم خرید تماس بگیرید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند. 

 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول

مشخصات

برند
ELEGOO
مدل
Mars 4 Ultra 9K
ابعاد دستگاه
227x227 و ارتفاع 443
ابعاد چاپ
156.36x77.76 و ارتفاع 165
وزن دستگاه
8.3kg
LCD
7-inch 9K mono LCD
توان مصرفی
100-240V 50/60 Hz 24V 3A
رزولوشن پرینت
9K
ابعاد رزولوشن
8520x4320
کالیبراسیون
اتوماتیک-تراز 4 نقطه‌ای
منبع نوری
COB
سرعت چاپ
150 میلی‌متر در ساعت
طول موج
405 نانومتر
نوع رزین مصرفی
پشتیبانی از اکثر رزین های موجود در بازار قابل شستشو با آب، استاندارد، ABS مانند، گیاهی و غیره
دقت چاپ محور Z
0.02میلی‌متر
دقت چاپ محور X Y
18 میکرومتر
نرم‌افزار اسلایسر (Slicer)
Chitubox & Voxeldance Tango
روش انتقال فایل به دستگاه
USB offline printing & WiFi
قابلیت WiFi
دارد
سایر ویژگی‌ها
پشتیبانی از 12 زبان مختلف
سیستم عامل‌های سازگار
سیستم عامل قدرتمند لینوکس
نقد و بررسی محصول

پرینتر سه بعدی مدل Mars 4 Ultra 9K برند Elegoo

پرینترهای سه بعدی رزینی، انقلاب بزرگی در صنعت چاپ سه بعدی به‌وجود آورده‌اند. این پرینترها، دارای ویژگی‌هایی همچون دقت چشمگیر، سرعت بالا و کیفیت خروجی عالی هستند. پرینتر سه بعدی Mars 4 Ultra، با بدنه دستگاه تمام فلزی عرضه می‌شود تا پایداری و دوام پرینتر را افزایش دهد و آن را قادر می‌سازد تا در برابر سختی‌های استفاده مکرر مقاومت کند. طراحی شیک و مدرن این پرینتر نیز حس زیبایی را به فضای کاری شما می‌بخشد. کیفیت آن 9k است که مدل‌ها را با ظرافت و دقت بالایی به چاپ می‌رساند. همچنین با داشتن قابلیت اتصال به وایفای، کار شما را بسیار راحت کرده است.

ابعاد چاپ مناسب

این محصول در اندازه 227x227 و ارتفاع 443 میلی‌متر ساخته شده است. در پرینترهای سه بعدی، نسبت به ابعاد چاپی که دارند، سایز محصول شما مشخص خواهد شد و به هر اندازه که ابعاد چاپ بالاتر باشد، مدل‌های شماهم بزرگتر خواهند بود. پرینتر سه بعدی Mars 4 Ultra با ابعاد چاپ 156.36x77.76 و ارتفاع 165 میلی‌متری، نتیجه مطلوبی را به شما خواهد داد. 

صفحه نمایش لمسی کاربردی و کاربرپسند 

با صفحه نمایش لمسی 4 اینچی HD IPS پرینتر سه بعدی Mars 4 Ultra که در قسمت پایینی آن قرار دارد فرایند پرینت، زیر نظر شما انجام می‌گردد. این صفحه نمایش دارای وضوح 800x480 پیکسل می‌باشد و قابلیت خوبی که دارد این است که از 12 زبان پشتیبانی می‌کند و مشکلی در این مورد نخواهید داشت. با وجود این صفحه نمایش، شما می‌توانید زمان باقی‌مانده تا اتمام چاپ یا دیگر اتفاقاتی که در هنگام پرینت رخ می‌دهد را در جریان باشید که باعث می‌شود کار برای کاربران در هر سطح مهارتی بسیار آسان گردد.

دقت بالا و چاپ با بیشترین جزئیات

پرینتر سه بعدی Mars 4 Ultra دارای صفحه نمایش با کیفیتی است که دارای وضوح بالایی هم می‌باشد. صفحه نمایش 7 اینچی LCD تک رنگ آن با کیفیت 9k و وضوح 8520x4320 پیکسل، تمام جزئیات را به تصویر می‌کشد و به شما امکان می‌دهد مدل‌های فوق‌العاده پیچیده را با جزئیات واضح چاپ کنید. همچنین با دقت باورنکردنی 18 میکرونی در محور XY ، طرح‌های شما با بهترین حالت ممکن خلق می‌شوند.

سرعت چاپ بالا

سرعت چاپ در پرینترها از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. اندازه و کیفیت چاپ شی، تاثیر چشمگیری در سرعت چاپ خواهد داشت و نسبت به ابعاد یک مدل می‌تواند ساعت‌های زیادی طول بکشد تا نتیجه نهایی به دست آید. در پرینتر سه بعدی Mars 4 Ultra، سرعت چاپ به 150 میلی‌متر در ساعت می‌رسد که مقدار قابل توجهی می‌باشد و باعث شده زمان ایده‌آلی صرف خلق یک مدل شود. 

عملکرد چاپ پایدار

سیستم تراز 4 نقطه‌ای پرینتر سه بعدی Mars 4 Ultra 9k، با چهار پیچ که در جهت عقربه‌های ساعت بسته می‌شوند، به گونه‌ای طراحی شده‌ است که نیاز به تسطیح مکرر پس از یک بار تراز کردن را از بین ببرند و در زمان و تلاش شما صرفه جویی کند. صفحه ساخت این پرینتر، دارای یک سطح حکاکی شده با لیزر برای افزایش چسبندگی در طول فرایند چاپ، حتی هنگام چاپ مدل‌های بزرگ است که باعث می‌شود مدل شما بدون کوچک‌ترین آسیبی از صفحه جدا شود و ضربه‌ای به آن وارد نشود.

انتقال وای فای با سرعت بالا و سیستم عامل قدرت‌مند لینوکس

در پرینتر سه بعدی Mars 4 Ultra یک آنتن وای‌فای قابل جابه‌جایی در سمت محور Z پرینتر قرار گرفته است و اتصال به شبکه را آسان می‌کند که دارای عملکرد انتقال با سرعت بالاست که این سرعت انتقال، 6-10 m/s می‌باشد. همچنین با هر دو شبکه G2.4 و G5 سازگار است و به شما امکان می‌دهد به راحتی فایل‌ها را از رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود منتقل کنید. سیستم عامل لینوکس در کار با پرینتر سه بعدی، دارای رم داخلی 4G بوده و سازگازی کاملا قوی با پرینتر دارد.

منبع نور فوق‌العاده COB 

همانطور که می‌دانید رزین مایع از طریق نورهای UV یا فرابنفش به حالت جامد تبدیل می‌شود. در پرینترMars 4 Ultra، نور با فناوری  LCD یا MSLA می‌تابد که از یک پروژکتور با شدت زیاد و به صورت هدف‌دار به رزین مایع می‌تابد. نوردهی عمودی و یکنواخت پرتو با طول موج 405 نانومتر را به لطف منبع نور COB (Chips on Board) تجربه کنید. با این فناوری، پخت ثابتی در کل منطقه ساخت به‌وجود می‌آید. با زاویه نور کمتر از 5 درجه و یکنواختی نور 92 درصدی، همه نقاط مدل شما به پخت کامل می‌رسد و باعث می‌شود که طرح‌هایتان سطح صاف و یک دستی داشته باشند.

سیستم خنک‌کننده و تصفیه هوای پرینتر

یک ماژول تصفیه هوا در داخل محفظه پرینتر Mars 4 Ultra قرار داده شده تا به کمک آن، کاربران بتوانند بو و همچنین گرد و خاک داخل محفظه پرینت را به صورت کامل به منظور ارائه پرینت دقیق‌تر و بی‌دردسر تر کنترل کنند. این دستگاه تصفیه هوای ارتقا یافته، دارای یک قاب پلاستیکی محافظ برای مراقبت از فیلتر کربن فعال داخلی در حین حمل و نقل و حذف موثر بوی رزین در حین چاپ است. همچنین یک فن خنک کننده بزرگ و لوله‌های مسی رسانای گرما در کنار منبع نور COB پرینتر برای اتلاف سریع گرما قرار گرفته است. این ویژگی، نه تنها عملکرد پرینتر را افزایش می‌دهد، بلکه عمر مفید آن را نیز بیشتر می‌کند.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم