فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Phorozen / خانه Phorozen

دستگاه سه بعدی فروزن مدل Sonic Mighty 8K PHsmg8 برند Phrozen

72,830,000 تومان 77,066,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
جهت پیش سفارش تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

پرینترPhrozen Sonic Mighty 8K Resin 

با پرینتر Sonic Mighty دیگر مرزی بین رویا و واقعیت نخواهد ‌ماند. اگر به دنبال پرینتری هستید که بتوانید کوچکترین جزییات مدل خود را نیز در طرحتان پیاده کنید از مدل Sonic Mighty 8K Resin از برند Phrozen نمی‌توانید به راحتی بگذرید. دیگر لازم نیست زمان زیادی را برای ساخت چندین قطعه هدر کنید و در نهایت آن را صرف مونتاژ در یک مدل بزرگ کنید.  

باSonic Mighty 8K ، این مشکلات به پایان رسیده‌اند.این پرینتر به شما این امکان را می دهد تمامی مدل های خود را بدون در نظر گرفتن اندازه یا مقیاس، با وضوح فوق العاده بالای 8کا به تولید انبوه برسانید! علاوه براین، ویژگی‌های  Sonic Mighty 8K آن را برای همه حتی مبتدیان مناسب می کند! شما در زمینه جواهرسازی، دندانسازی، مجسمه سازی می‌توانید از این پرینتر بهره ببرید. دیگر ویژگی‌های این پرینتر در ادامه برایتان آورده شده است: 

‌ 

ویژگی‌های پرینتر رزینی Phrozen Sonic Mighty 8K

  • ضخامت لایه در این پرینتر تنها 0.01-0.30 میلی متر است. کیفیت و دقت نهایی مدل چاپ شده مثال زدنی است.
  • دارای رزولوشن فوق‌العاده XY 28 میکرونی است. هرگز از کوچک‌ترین جزئیات طرح خود نیز نگذرید!
  • سرعت بالای  70 میلی متر در ساعت پرینتر  Sonic Mighty در وقت شما صرفه‌جویی خواهد کرد و درعین حال که زمان کمتری مصرف می‌شود، از کیفیت چاپ مدل شما چیزی کم نخواهد کرد. 
  • دارای حجم چاپ  21.8x12.3  در ارتفاع  23.5 سانتی‌متر است. این حجم چاپ بسیار مناسب کاربرانی است که به تولید اشیاء بزرگتر یا پیچیده‌تر نیازمندند.  
  • ال‌سی‌دی 10 اینچی این پرینتر با ویژگی‌های قدرتمندی طراحی شده است! صفحه ساخت این پرینتر دارای برش لیزری مات است که به مدل ها اجازه می دهد به طور محکم روی این صفحه ساخت بچسبند. همچنین می‌توان تعداد زیادی از قطعات را به‌راحتی به‌طور همزمان چاپ کرد.
  • دارای صفحه‌نمایش لمسی ۵ اینچی است. با این صفحه نمایش شما از روند کار خود مطلع خواهید شد و می‌توانید فعالیت پرینتر سه‌بعدی خود را مدیریت کنید. 
  • برای برش لایه ها از نرم‌افزار CHITUBOX V1.9.4 استفاده می‌کند. شما با استفاده از این نرم افزار هر تغییری که می‌خواهید را برروی مدل اجرا کنید. 
  • اتصال این پرینتر از طریق ، USB | Ethernet | Wi-Fi به راحتی صورت می‌گیرد. 
  • سایز این پرینتر دارای  33.7x33.7 در ارتفاع 51.7 سانتی‌متر و وزن 14 کیلوگرمی است. می‌توانید آن را در هر مکانی که می‌خواهید قرار دهید.
  • منبع نور این پرینتر ماژول Linear ProjectionLED است. از این نوع فناوری استفاده می‌شود تا نور را به صورت خطی و مستقیم بر روی سطح چاپ فرستاده و قطعه‌های سه بعدی را به طور دقیق و با دقت بالا چاپ کند.

‌ 

خرید Phrozen Sonic Mighty 8K Resin 3D Printer

برند فروزن (Phrozen) یکی از نام‌های مطرح در عرصه پرینترهای سه بعدی است که به خاطر کیفیت و عملکرد برتر خود مشهور است. برای خرید یک پرینتر سه بعدی بررسی عواملی مانند ضخامت لایه، رزولوشن، حجم چاپ و ... با توجه به کاربری ای که از آن انتظار دارید بسیار مهم است. فرقی نمیکند یک کاربر مبتدی بدون دانش زمینه ای در رابطه با پرینتر سه بعدی هستید یا یک مخاطب حرفه ای! این پرینتر با کاربری ساده که دارد به راحتی برای هرکس قابل استفاده است. 

با توجه به جزییات بسیار زیادی که با این پرینتر می‌توانید از مدل خود دریافت کنید، بسیار مناسب ساخت جواهرات است. ساخت اکشن فیگورهای مختلف با ابعاد سایز بزرگ و بسیار پیچیده با این پرینتر قابل اجراست. در قسمت نقد و بررسی تخصصی این محصول ما به بررسی دقیق تر جزییات آن پرداخته‌ایم. همچنین اگر نیازمند اطلاعات بیشتری از این محصول هستید می‌توانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان قشم خرید در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند. 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-600-9521

مشخصات

برند
Phrozen
مدل
Mighty 8K Resin
وزن دستگاه
14.3کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
لمسی 5 اینچ
LCD
تکنولوژی رزین
توان مصرفی
120 وات
رزولوشن پرینت
8K
نوع تکنولوژی چاپ سه بعدی
ال سی دی
منبع نوری
ماژول Linear ProjectionLED
سرعت چاپ
70 میلی متر در ساعت
دقت چاپ محور X Y
28 میکرون
نرم‌افزار اسلایسر (Slicer)
CHITUBOX V1.9.4
روش انتقال فایل به دستگاه
با فایل usb
فرمت‌های ورودی سازگار
STL
نوع درگاه اتصال
USB | اترنت | وای فای
قابلیت WiFi
دارد
سایر ویژگی‌ها
دارای ضخامت لایه 0.01-0.30 mm، چاپ با کیفیت با جزییات بالا
سیستم عامل‌های سازگار
Phrozen OS
نقد و بررسی محصول

در این مطلب به بررسی تخصصی تر ویژگی‌های پرینتر رزینی Phrozen Sonic Mighty 8K پرداخته‌ایم: 

ضخامت لایه در پرینتر سه بعدی Phrozen Sonic Mighty 8K Resin

وقتی یک شیء در یک پرینتر سه بعدی چاپ می‌شود، مواد اولیه به صورت لایه‌لایه بر روی هم اعمال می‌شوند تا شکل نهایی شی ایجاد شود. ضخامت لایه مشخص می‌کند که هر لایه چقدر ضخیم است و به طور مستقیم تأثیرگذار بر کیفیت و دقت نهایی قطعه چاپ شده است. ضخامت لایه به عنوان یکی از عوامل تعیین‌کننده کیفیت چاپ مطرح می‌شود. در پرینتر سه بعدی فروزن ضخامت لایه تنها 0.01-0.30 میلی متر است. هرچه ضخامت لایه کمتر باشد، دقت بیشتری در جزئیات قطعه چاپ شده حاصل خواهد شد.

استفاده از نرم افزار  Slicer CHITUBOX V1.9.4

CHITUBOX یک نرم افزار حرفه ای برای انجام پیش پردازش در پرینت سه‌بعدی است. در واقع این نرم افزار در آماده سازی داده های سه بعدی برای پرینت به شما کمک می کند تا بتوانید از تمام پتانسیل Sonic Mighty 8K Resin استفاده کنید. استفاده از نرم افزار  Slicer CHITUBOX V1.9.4در پرینتر سه بعدی فروزن باعث شده امکان تنظیمات مختلفی را برای چاپ مدل فراهم کند، از جمله ضخامت لایه، سرعت چاپ، تراکم لایه و سایر تنظیمات مربوط به چاپ.

سرعت بالای  70 میلی متر در ساعت چاپ این پرینتر شما را شگفت زده خواهد کرد!  

 سرعت چاپ پرینتر  Sonic Mighty  حدود 4 برابر بیشتر از مدل های نسل قدیم چاپ  LCD/SLA می باشد که به‌واسطه استفاده از صفحه چاپ مونوکروم می باشد و متوسط پخت هر لایه رزین استاندارد در حدود 2 ثانیه می باشد. صفحه کار این پرینتر از ورژن جدید می باشد که سطح روی کار لیزر کات شده است تا چسبندگی لایه ها افزایش پیدا کند و تضمین چاپ با کیفیت بالاتر رود و دیگر نیازی به استفاده از سمباده و پولیش نمی باشد. سرعت چاپ تأثیر مستقیمی بر زمانی که برای چاپ یک مدل سه بعدی لازم است، دارد. سرعت بالاتر به معنای این است که پرینتر سه بعدی سریع‌تر لایه‌ها را چاپ می‌کند، اما باید توجه داشت که افزایش سرعت ممکن است باعث کاهش دقت چاپ یا افزایش خطاهای مکانیکی شود. در این پرینتر علاوه بر سرعت بالای چاپ، دقت کافی را نیز دارد. سرعت بالای  70 میلی متر در ساعت چاپ این پرینتر هرگز از دقت لایه ها کم نمی‌کند. 

جزییات دقیق تر با پرینتر Phrozen Sonic Mighty 8K

دو ویژگی مهم پرینتر سه بعدی رزینی  Sonic Mighty 8k  صفحه چاپ 10 اینچی و دقت چاپ صفحه X-Y با 28 میکرون می باشد. مدل قبلی Mighty 4k صفحه چاپ 9.3 اینچی با رزولوشن تصویر 4 K و دقت ابعادی متوسط 47 تا 50 میکرون داشت. در سری جدید ابعاد چاپ 21.8 در 12.3 در ارتفاع 23.5 سانتیمتر می باشد.

زمانی‌که نیاز به جزئیات دقیق و ریزنمایی بالا دارید، استفاده از پرینتر سه‌بعدی با رزولوشن 8K  می‌تواند بسیار مفید و موثر باشد. ساخت مدل‌های پزشکی، مهندسی، طراحی جواهرات با پرینتر فروزن کار با کیفیتی را ارائه می‌دهد. همچنین پرینتر  Phrozen Sonic Mighty  8K دارای وضوح فوق‌العاده XY 28 میکرونی است. وضوح 28 میکرونی در پرینتر سه‌بعدی به معنای توانایی پرینتر در چاپ لایه‌هایی با ضخامت حدود 28 میکرون است. وضوح 28 میکرونی پرینتر سه‌بعدی Phrozen Sonic Mighty قادر است جزئیات ریز را با دقت بالا چاپ کند. این می‌تواند به کاربران اجازه دهد تا مدل‌هایی با جزئیات بسیار دقیق تولید کند.

چاپ مدل با ابعاد بزرگتر

درک حجم چاپ هنگام انتخاب یک چاپگر سه بعدی مهم است، زیرا محدودیت های اندازه اشیایی را که می توانید با آن ایجاد کنید تعیین می کند. اگر نیاز به تولید اشیاء بزرگتر دارید، به یک چاپگر سه بعدی با حجم چاپ بیشتر نیاز دارید. برعکس، اگر اشیاء شما کوچکتر هستند، چاپگری با حجم چاپ کمتر ممکن است کافی باشد. برای افرادی که به تولید اشیاء بزرگ علاقه‌مند هستند پرینتر Phrozen Sonic Mighty با ابعاد چاپ  21.8x 12.3 با ارتفاع   23.5 بسیار مناسب است.

 شما می‌توانید این پرینتر و ده ها مدل دیگر را از مجموعه قشم خرید خریداری کنید و از متخصصان ما در این زمینه مشاوره بگیرید. 

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم