فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
AnyCubic / خانه AnyCubic

دستگاه شست و شو و پخت انیکیوبیک مدل Wash and Cure Max برند Anycubic

40,445,000 تومان 41,400,000 تومان
رنگ
  • سفید
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دستگاه شست و شو و پخت مدل Wash And Cure Max برند AnyCubic

وقتی یک مدل را با پرینتر‌های سه‌بعدی رزینی چاپ می‌کنید، خیلی مهم است که آن را با الکل ایزوپروپیل شست‌وشو دهید تا رزین‌های اضافی از سطح مدل پاک شوند. برای راحتی شما در این کار‌، دستگاه‌هایی به نام واش‌ اند کیور وجود دارند که در راحت‌ترین حالت ممکن برایتان به‌صورت خودکار این امر را انجام می‌دهند. علاوه‌بر شست‌وشو، برای اینکه از خشک شدن مدلتان هم اطمینان داشته باشید، می‌توانید آن را با این دستگاه‌ها به پخت کامل‌تری برسانید. مدل Wash And Cure Max از برند انیکیوبیک جزء پیشرفته‌ترین دستگاه‌های شست‌وشو و پخت می‌باشد. این محصول دارای حجم مخزن 14.9 لیتری است و بیشتر از 2.2 کیلوگرم می‌تواند وزن تحمل کند. اگر مشتاق هستید که قابلیت‌های آن را بررسی کنید، ‌در این مطلب همراه ما باشید.

   

ویژگی های دستگاه شست و شو و پخت Wash And Cure Max

  • مدل Wash And Cure Max دارای ابعادی 300x165 و ارتفاع 300 میلی‌متری است. یعنی شما می‌توانید حتی مدل‌هایی که سایز بزرگی دارند را به‌صورت کامل وارد دستگاه کنید.
  • حجم مخزن این دستگاه 14.9 لیتر است و مدل مورنظرتان را می‌توانید در مقدار الکل ایزوپروپیل مناسبی قرار دهید.
  • واش اند کیور مکس بیش از 2.2 کیلوگرم وزن را می‌تواند تحمل کند و از بابت وزن مدل چاپ شده،‌ نیاز به نگرانی نیست.
  • شما می‌توانید همزمان چند مدل کوچک را بشویید. یک سطل 5 لیتری پر شده با الکل ایزوپروپیل، قادر است 20 مدل 25 سانتیمتری را آماده استفاده کند.
  • هنگامی که می‌خواهید مدل را به پخت کامل برسانید،‌ Wash And Cure Max از برند AnyCubic یک پلتفرم با قابلیت چرخش 360 درجه دارد و تضمین می‌کند مدل کاملا به پخت رسیده و آماده استفاده است.
  • Wash And Cure Max با قابلیت تشخیص اختلال در روند کار دستگاه،‌ باعث می‌شود اگر مشکلی وجود دارد، به‌صورت هوشمند هشدار داده شود تا آن را حل کنید و دستگاه بدون عیب وظیفه خود را انجام دهد.
  • شست‌وشو با دستگاه واش اند کیور مکس از برند انیکیوبیک، با دو حالت انجام می‌گردد. نوع اول حالت شست‌وشو با اسپری و نوع دوم شست‌وشوی غوطه‌وری می‌باشد. در بخش نقد و بررسی این محصول، توضیحات کاملی راجع‌به این دو حالت وجود دارد که می‌توانید آن را مطالعه کنید.

  

خرید دستگاه شست و شو و پخت Wash And Cure Max از برند AnyCubic

هر شخصی که دارای پرینتر سه‌بعدی رزینی است، به یک دستگاه شست و شو و پخت نیازمند است. طراحی مدل Wash And Cure Max بسیار مینیمال است و زیبایی را به میز کارتان هدیه می‌دهد. با داشتن این دستگاه شما نگرانی برای شستن مدل‌های بزرگ نخواهید داشتید و نیازی به قطعه قطعه کردن آن ندارید. پس از تکمیل یک مدل با چاپگر3D رزینی،‌ بدون اینکه دردسری داشته باشید، تنها با فشار دادن یک دکمه، فرایند شست‌وشو یا پخت انجام می‌شود و هم محیط کارتان تمیز خواهد ماند هم از لحاظ امنیتی، آسیبی به شما نخواهد رسید. اگر سوالات دیگری راجع‌به این Wash And Cure Max از برند AnyCubic دارید، بخش نقد و بررسی را چک کنید و درصورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید از طریق تماس با ما،‌ با تیم قشم خرید ارتباط برقرار کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
نقد و بررسی محصول

دستگاه شست و شو و پخت مدل Wash And Cure Max برند Anycubic

با ورود پرینترهای سه‌بعدی رزینی، امکانات و قابلیت‌های جدیدی به دست طراحان و سازندگان اضافه شده است و امکان خلق اشیاء با جزئیات دقیق و پیچیده را فراهم می‌کنند. همانطور که می‌دانید، هنگام چاپ با رزین، باید مدل تکمیل شده را با حلال‌هایی بشویید تا بقایای رزین پاک شوند و سپس آن را خشک کنید. دستگاه شست‌وشو و پختWash & Cure Max با امکانات و کیفیت بالایی که دارد، بهترین نتیجه را به شما ارائه می‌دهد. با داشتن یک دستگاه واش اند کیور، مدل شما سریعاً آماده استفاده می‌شود و رزین اضافی از روی مدل به‌راحتی پاک خواهد شد و علاوه‌براین، می‌توانید مدلتان را به پخت کامل‌تری برسانید.

ویژگی‌های دستگاه شست و شو و پخت Wash And Cure Max 

مدل Wash And Cure برای مدل‌های کوچک‌تر بسیار محبوب است، اما نسخه Max می‌خواهد به افرادی که مدل‌های بزرگ را چاپ می‌کنند کمک کند و در عین حال در مصرف الکل نیز صرفه‌جویی کند و تجربه بهتری را ارائه دهد. شما تا اندازه 300x165 و ارتفاع 300 میلی‌متر، می‌توانید مدل خود را در این محصول قرار دهید و تحمل وزن 2.2 کیلوگرم را خواهد داشت. همچنین برای اینکه مدل شما به پخت کامل‌تری برسد، توانایی چرخش 360 درجه هم دارد که تمامی نقاط مدل را در برمی‌گیرد. در ادامه دیگر ویژگی‌ها را نیز برایتان بررسی کردیم.

  

طراحی مینیمال و عام پسند

ظاهر این دستگاه، چشم هر کاربری را به خود جذب می‌کند و مناسب با سلیقه همه افراد می‌باشد. دستگاه شست‌وشو و پخت Wash & Cure Max، دارای بدنه سفید مرواریدی ظریفی است که با پوشش براق با رنگ خاکستری تکمیل شده است. این محصول یک طراحی مینیمال دارد که برای شما خسته کننده یا تکراری نمی‌شود. واش اند کیور مکس دارای تشخیص خطای هوشمند است که کار شما را ایمن‌تر می‌کند و قبل از استفاده در مورد باز بودن درب‌ها، پریزهای مسدود شده یا موارد مشابه به شما هشدار می‌دهد.

حجم بزرگتر، سازگاری بالاتر

برخلاف سایر دستگاه‌های واش اند کیور که معمولا دارای حجم تمیزکننده کوچکی هستند، حجم Wash & Cure Max بسیار بزرگتر است و کاربران می‌توانند قطعات بزرگ در اندازه 300x165 و ارتفاع 300 میلی‌متر را به صورت یک تکه در آن قرار نمایند. همچنین می‌تواند تا 14.9 لیتر را در خود جای دهد که از اندازه اکثر مخزن‌ها در بازار پیشی می‌گیرد. دارای چهار بلبرینگ اضافی است که به آن کمک می‌کند وزن مدلی را که می‌خواهید بشویید و خشک کنید را تحمل کند و توانایی حمل وزن بیش از2.2 کیلوگرم را می‌تواند داشته باشد.

شست‌وشوی دو حالته

استفاده از دو حالت شست‌وشو با اسپری و شست‌وشوی غوطه وری، تمیز کردن کارامد و کامل را برای شما تضمین می‌کند. تمیز کردن غوطه وری، پس از شست‌وشو با اسپری اتفاق می‌افتد. دستگاه، خیساندن زیرین را آغاز می‌کند تا رزینی که در امتداد قرار دارد یا بین جزئیات پیچیده مدل‌ها قرار گرفته است را کاملا جدا کند. با استفاده از این نوع شست‌وشوهای نوآورانه، دستگاه به‌طور موثر باقی‌مانده رزین را از سطوح چاپ شده تمیز می‌کند.

شست‌ و شو با الکل ایزوپروپیل

بلافاصله پس از چاپ، شست‌وشوی قطعات با الکل ایزوپروپیل بسیار مهم است. مدل‌های چاپ‌ شده با پرینتر سه‌بعدی رزینی، با رزین اضافی پوشانده می‌شوند که برای لمس هم ناخوشایند و هم سمی می‌باشند. به همین ترتیب، ضروری است که قبل از ادامه مراحل تمیز کردن، قطعات خود را بشویید. یک سطل 5 لیتری ایزوپروپیل الکل، توانایی آن را دارد که 20 مدل با اندازه 25 سانتی‌متر یا بالاتر را تمیز کند و از دست دادن الکل را در طول یک بار شست و شو به حداقل برساند.

پخت 360 درجه 

با پلتفرم چرخش خودکار به‌طور360 درجه، مدل شما به پخت کامل می‌رسد و فاصله تابش طولانی‌تر را فراهم می‌کند. این امر اطمینان حاصل می‌کند که تمام قسمت‌های مدل شما به اندازه کافی پخته شده‌اند و بدون کوچک‌ترین آسیبی می‌توانید آن را جابه‌جا کنید و آن بهره ببرید.

حفاظت جامع با تشخیص خطا

اگر شما در انجام کار با دستگاه شست و شو و پخت Wash & Cure Max دچار خطا شدید، نیاز به نگرانی نیست. زیرا این دستگاه قابلیت تشخیص عیب و هشدار هوشمند برای اطلاع کاربران را نیز دارد. در مواقعی که درها به درستی بسته نشده‌اند، هنگامی که آب، وارد دستگاه شده یا خروجی‌ها در حین کار مسدود شده‌اند، با هشدار دادن به شما، کار واش اند کیور مکس دچار اختلال نمی‌شود و برای اطمینان از عملیات شست‌وشو و پخت بی‌وقفه، عیوب را به‌سرعت شناسایی و برطرف می‌کند.

  

خرید دستگاه شست و شو و پخت Wash & Cure Max از برند AnyCubic

همانطور که قابلیت‌ها و ویژگی‌های واش اند کیور مکس را بررسی کردیم،‌ شما به‌راحتی ‌می‌توانید از آن استفاده کنید و مدل‌های سه‌بعدی را با بالاترین کیفیت مورد استفاده قرار بدهید. ظرفیت بالایی که دارد، باعث می‌شود مدل‌های بزرگ را کاملا شست‌وشو دهید و از این مطمئن باشید که همه‌جای مدل به پخت رسیده است. اگر سوالات دیگری راجع‌بهWash & Cure Max از برند AnyCubic دارید، می‌توانید با کارشناسان قشم خرید ارتباط برقرار کنید یا اگر تجربه‌ای از استفاده آن دارید، حتما آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم