فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کوادکوپتر گلوبال درون مدل GD89 Pro Max برند Global Drone

3,439,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود است
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

کوآدکوپتر مدل GD89 Pro Plus برند Global Drone

برند: Global Drone

مدل: GD89 Pro Plus

جنس بدنه: پلاستیک ABS

ابعاد کوآدکوپتر با بازوهای باز: 7.1*21.2*28.5 سانتی‌متر

ابعاد کوآدکوپتر با بازوهای بسته: 7.1*6.5*12.5 سانتی‌متر

وزن: 510 گرم


ژیروسکوپ: گیمبال 4 محوره

موتور: براشلس  Brushless Motor

کیفت دوربین: 4K 

تعداد دوربین: 2 دوربین

کیفیت دوربین برای عکاسی: 4K

کیفیت دوربین برای فیلم‌برداری: Full HD

ثبت تصویر: از طریق ریموت کنترل و اپ موبایل


نوع کنترل: ریموت کنترل دستی

روش کنترل: نمای اول شخص

فرکانس رادیویی ریموت کنترل: 2.4 گیگاهرتز

نحوه اتصال به تلفن ها هوشمند: کانال بیسم 5G

مسافت آنتن دهی ریموت کنترل: 1000 متر ( در شرایط عیده‌آل، بدون تداخل رادیویی یا انسداد فزیکی)

مسافت آنتن دهی وایفای برای اتصال به موبایل: 500 متر ( در شرایط عیده‌آل، بدون تداخل رادیویی یا انسداد فزیکی)


محدوده پرواز: 1000 متر

ظرفیت باتری کوآدکوپتر: 1800 میلی‌آمپر - لیتیومی

زمان شارژ: 180 دقیقه

زمان پرواز: 20 دقیقه


 

سنسور عدم برخورد 360 درجه

به لطف فناوری سنسور عدم برخورد 360 درجه که برای کوآدکوپتر GD89 Pro Plus تعبیه شده است این کوآدکوپتر تجربه یک پرواز امن بدون برخورد به موانع را برای شما تضمین می‌کند. با داشتن این فناوری حتی کاربران آماتور هم می‌توانند بدون داشتن نگرانی از آسیب زدن به کوآدکوپتر، با این کوآدکوپتر پرواز را تجربه کنند. 

عکاسی و فیلم برداری با کیفیت 4K

کوآدکوپتر GD89 Pro Plus مجهز به یک دوربین با رزولوشن 2160*3840 -4K در قسمت پیش رو و یک دوربین در زیر کوآدکوپتر است تا به شما اطمینان دهد که هیچ سوژه‌ای را از دست نخواهید داد. کیفیت فیلم برداری دوربین این کوآدکوپتر Full HD است. گیمبال 4 محوره تعبیه شده برای این کوآدکوپتر تجربه عکاسی و فیلم‌برداری با ثبات و بدون لرزش را برای شما ارئه می‌دهد. کوآدکوپتر GD89 Pro Plus دارای یک اپپ تخصصی موبایل است که توسط وایفای 5G تصاویر را ضبط شده را به روی گوشی موبایل تان برای شما نمایش می‌دهد. 

مهم نیست چقدر هوا تاریک باشد

کوآدکوپتر GD89 Pro Plus مجهز به دو عدد چراغ در قسمت جلویی خود است تا شما بتوانید در شب و یا در مکان های تاریک و بدون نور خورشید هم به راحتی به عکاسی و فیلم‌برداری بپردازید.

مجهز به GPS

کوآدکوپتر GD89 Pro Plus مجهز به GPS است که این امر راندمان کار شما را بالاتر می‌برد. با داشتن GPS کوآدکوپتر در صورت خارج شدن از برد رادیویی خود یا در صورت تمام شدن شارژ باتری مجدداٌ به محل تیک‌آفش باز می‌گردد.

تجربه پرواز به مدت 20 دقیقه

کوآدکوپتر GD89 Pro Plus دارای یک باتری با ظرفیت 1800 میلی‌آمپر (لیتیومی) است که تجربه یک پرواز 20 دقیقه‌ای را برای کاربر فراهم می‌کند. باتری این کوآدکوپتر قابل شارژ بوده و در مدت زمان 180 دقیقه مجدداٌ به صورت کامل شارژ می‌گردد. 

کیف ضد آب با بازو های تاشو

ابعاد کوآدکوپتر GD89 Pro Plus با بازو های بسته به 7.1*6.5*12.5 می‌رسد که انتقال این کوآدکوپتر را برای شما راحت‌تر می‌کند. علاوه براین کوآدکوپتر GD89 Pro Plus دارای یک کیف ضد آب و ضد ضربه برای انتقال سریع‌تر و راحت‌تر این کوآدکوپتر است. همین موضوع سبب شده تا این کوآدکوپتر گزینه مناسبی برای افرادی باشد که می‌خواهند در سفر، در فضای باز یا در طبیعت به عکاسی بپردازند.

سنسور های تعبیه شده روی کوآدکوپتر GD89 Pro Max

سیستم Follow Me 

هلی‌شات GD89 Pro Max مجهز به سنسور فالومی یا تعقیب سوژه است. به کمک این حالت هلی‌شات به صورت اتوماتیک ابعاد و حجم سوژه مورد نظر شما را بررسی می‌کند و آن را تعقیب می‌کند.

سنسور Optical Positioning 

این سنسور به کوآدکوپتر کمک می‌کند تا بدون کوچک‌ترین لرزشی در یک نقطه قرار بگیرد. به لطف این قابلیت به هیچ وجه در هنگام پرواز با کاهش ارتفاع و یا کشش به طرفین مواجه نخواهید شد.

 سیستم Way Point

از طریق این قابلیت شما می‌توانید با مشخص کردن نقات بر روی نقشه و با فشار دادن کلید GO کوآدکوپتر را بر روی نقات مشخص شده هدایت کنید.

حالت Gesture Mode

سنسور Gesture Mode با حرکت دست شما کار می‌کند، شما می‌توانید با بالا بردن دست خود در مقابل کوآدکوپتر دستور فیلم برداری بدهید و یا با قرار دادن دست خود به شکل 7 به هلی‌شات فرمان بدهید تا از شما عکس برداری کند.

سنسور Circle

سنسور Circle از دیگر قابلیت‌های GD89 Pro Max است. سوژه مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس کوآدکوپتر شروع به چرخش به شکل دایره‌ای به دور سوژه مورد نظر می‌کند و همزمان می‌توانید به عکس برداری و فیلم برداری از سوژه مورد نظر خود بپردازید.

ژیروسکوپ 

هلی‌شات GD89 Pro Max مجهز به ژروسکوپ‌های 6 محوره است، استفاده از ژیروسکوپ‌های 6 محوره پایداری بی‌نظیری به این کوآدکوپتر می‌دهد.

تیک‌آف و لندینگ خودکار

هلی‌شات GD89 Pro Max دارای دکمه تیک‌آف و لندینگ خودکار است، که برای افراد مبتدی استفاده از این کوآدکوپتر را راحت‌تر می‌کند.

حفظ ارتفاع خودکار 

کوآدکوپتر GD89 Pro Max دارای سنسور بارومتر است، به این معنا که کوآدکوپتر فاصله خود را تا زمین بررسی می‌کند و به صورت خودکار در یک ارتفاع خاص از زمین ثابت می‌‌ماند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم