فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
IFUN / خانه IFUN

رزین 1 لیتری ریخته گر دندان آیفون مدل if3163 Cast برند ifUN

11,100,000 تومان
رنگ
  • سبز
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
حجم
  • یک لیتر
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

 

رزین ریخته گری دندان آیفون مدل iF3163 Cast برند ifUN

استفاده از رزین ریخته‌گری دندان در پرینترهای سه بعدی، به ما این امکان را می‌دهد که در تولید ماکت‌های دندان و قالب‌های دندان‌سازی، با دقت بالا و جزئیات فراوان دست یابیم. رزین iF3163 مناسب برای ‌پرینتر‌های سه بعدی با فناوری‌هایی چونDLP،LCD  و SLP است که در برابر نور UV از حالت مایع به جامد تبدیل می‌شود. به بیان دیگر این نوع رزین در منبع نوری چاپگرهای سه بعدی سخت و جامد می‌شود. از جمله ویژگی‌های اصلی رزین مخصوص ریخته‌گری دندان ایفون می‌توان به بدون عوارض بودن آن اشاره کرد. این رزین دارای چسبندگی بسیار پایینی است. در ادامه به برسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت:

‌‌‌‌‌‌

ویژگی‌های برگزیده رزین ریخته گری دندان آیفون مدل iF3163 Cast

  • هنگام استفاده از این محصول درصد خطای کمی را مشاهده خواهید کرد. ظرافت و تمیزی مدل شما را تضمین می‌کند و این رزین در 90 درصد مواقع، چاپ بسیار عالی و موفقی را برای شما خواهد داشت.
  • بیشتر رزین‌های پرینترهای سه بعدی موجود در بازار از مواد شیمیایی و غیر سالم برای سلامت انسان ساخته شده‌اند اما رزین iF3163 از مواد با کیفیت و بهتری ساخته شده است و درصد آسیب کم‌تری را برای بدن انسان شامل می‌شود.
  • بهتر است تلاش کنید رزین‌هایی که دوستدار محیط زیست هستند را تهیه کنید. رزین iF3163 یکی از آن‌هاست، این ویژگی برای کاربرهایی چون دندان‌سازان و طلاسازی‌ها بسیار با اهمیت است.
  • وزن رزین cast iF3163 1 کیلوگرم است و حجم قابل توجه این محصول به شما اجازه چاپ مدل‌های زیادی را می‌دهد.
  • انقباض به کاهش حجم درحین جامد و تبدیل شدن مدل گفته می‌شود و به این معناست که رزین از حالت مایع به جامد تبدیل می‌شود. میزان انقباض رزین، بستگی به نوع آن دارد. هرچه این مقدار کمتر باشد، کاهش حجم نیز کمتر است. در رزین iF3163 انقباض تنها 0.5 درصد است.
  • میزان ویسکوزیته رزین ریخته‌گری دندان iF3163 بین 250 تا 280 مگاپاسکال است. ویسکوزیته در رزین به میزان جریان‌پذیری یا روان بودن مایع گفته می‌شود. غلظت این رزین را می‌توان به موم یا چسب تشبیه نمود.
  • مدل‌هایی که با این رزین چاپ می‌شوند، بسیار وزن کمی خواهند داشت و از استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربه بهره‌مند هستند. یعنی اگر به طور ناگهانی مدل از دستتان بیوفتد، نخواهد شکست.
  • هنگامی که می‌خواهید مدل iF3163 را به پخت برسانید، نیاز است که نور UV، با طول موج 405 نانومتری به رزین بتابد. اگر خشک شدن مدل در محدوده طول موج متفاوتی به انجام برسد امکان خراب شدن یا پخت ناکامل آن می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خرید رزین ریخته گری cast iF3163 از برند ifun

این محصول با طول موج 405 نانومتری دارای سازگاری بسیار بالایی است و چاپ مدل شما را با کیفیت و ظرافت بسیار بالایی تضمین می‌کند. همچنین این رزین از بوی کمی برخوردار است و تحمل فشار بالایی را دارد. این محصول سرعت انجماد بالایی دارد. جسبندگی بسیار کم آن باعث می‌شود به راحتی از صفحه چاپ پرینتر سه بعدی، جدا شود. استحکام بین مولکولی بسیار بالای این رزین، باعث چاپ دقیق‌تر با ظرافت فوق‌العاده‌ایی می‌شود. رزین iF3163 کاملا بدون عوارض است و به بدن انسان آسیبی نخواهد زد. اگر سوالی درمورد این محصول دارید، می‌توانید از بخش تماس با ما، با کارشناسان قشم خرید تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-IF-1040

مشخصات

جنس
مایع
دما
100 درجه سانتی گراد
مناسب برای
برای پرینترهای سه بعدی ال سی دی DLP SLA UV Cure با طول موج 405 نانومتری
سایر ویژگی‌ها
استحکام بین مولکولی بسیار بالا
انقباض کم
بدون عوارض برای پوست
دارای دقت جذب کمتر آب و سختی
سرعت انجماد بالا
کاربرد
دندان سازی
ویسکوزیته
در دمای 25 درجه سانتیگراد 300-320 mPa.s
میزان انقباض
کمتر از 0.5 درصد
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم