فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Apexel / خانه Apexel

لایت مکعبی لپ تاپ اپکسل مدل APL-FL06 برند APEXEL

1,673,070 تومان 1,799,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

چراغ  LEDنواری اپکسل مدل APL-FL06 برندAPEXEL

افرادی که در تاریکی با سیستم کار می‌کنند، به مرور تاریکی اطراف و نور مستقیم صفحه نمایش به چشمشان آسیب وارد می‌کند. اینجاست که یک چراغ نواری می‌تواند نور محیط را تقویت کرده و از ایجاد تضاد بین صفحه نمایش و اطراف جلوگیری کند. چراغ LED نواری مدل APL-FL06 ساخت شرکت اپکسل نوری متناسب با محیط داشته و از طول عمر بالایی برخوردار است. این نور ساده اما همه کاره فضا را با کمترین تابش خیره کننده روشن می‌کند. به راحتی با هر محیطی سازگار می‌شود. نه تنها برای سیستم بلکه به عنوان منبع نوری برای سلفی، عکاسی، فیلمبرداری، کنفرانس ویدیویی، آرایش کردن، مطالعه کردن و... می‌توان از آن استفاده کرد. قابلیت نصب به دو صورت را نیز دارد. به لطف طراحی مینیمالیست این چراغ نواری می‌توانید در هر نوع دکوراسیون آن را جای دهید.

 

ویژگی‌های APL-FL06

  • طراحی نامتقارن LED از تابش مستقیم و انعکاس صفحه جلوگیری می‌کند که در نتیجه جلوی آسیب رسیدن به چشان شما را می‌گیرد.
  • APL-FL06 دارای 3 رنگ نور و 10 سطح روشنایی است که بسته به موقعیت همیشه نور مناسبی خواهید داشت. نور سفید K9000، نور دو رنگ K4500، نور گرم K2500
  • دارای پورت USB برای تغذیه می‌باشد که می‌توان آن را به هر دستگاهی با این پورت متصل کرد مانند: لپ‌تاپ، کامپیوتر، پاوربانک و...
  • Cold-Shoe  تعبیه شده در APL-FL06 نصب راحتی را برایتان به وجود آورده است. می‌توانید بر روی مانیتور، میز و هرجایی که دوست دارید آن را متصل کنید.
  • یک عدد سه پایه 42 سانتی‌متری جمع شونده نیز همراه این چراغ نواری فوق‌العاده است.
  • تا 120 درجه افقی می‌توان زاویه تابش را تغییر داد.

 

خرید APL-FL06

APL-FL06 محصولی با کیفیت است که آرامش را در ساعات طولانی در مقابل کامپیوتر/لپ‌تاپ برایتان تضمین می کند. روشنایی بالایی را در عین مصرف کم انرژی دارد. این مدل چراغ نواری برعکس سایر لامپ‌های رومیزی سنتی فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. در داخل گیره نگهدارنده ضد لغزش این محصول، یک لایه سیلیکونی برای محافظت از صفحه نمایش تعبیه شده است. اگر تجربه استفاده و یا خرید این محصول را داشته‌اید در بخش "نظرات" آن را بیان کنید تا بقیه کاربران قشم خرید از آن بهره ببرند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AP-AP-0007
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم