فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Apexel / خانه Apexel

لنز میکروسکوپی موبایل اپکسل مدل APL-MS002 برند APEXEL

1,450,000 تومان 1,849,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

نگاهی به لنز میکروسکوپی مدل APL-MS002 برند Apexel

در دنیایی که پر از تحولات علمی و فناوری است، لنزها یکی از ابزارهای حیاتی برای تحقیقات و بررسی انواع مواد شناخته می‌شوند. لنز میکروسکوپی APL-MS002 به شما این اجازه را می‌دهد که کاملاً عمیق‌تر به جزئیات اشیاء نگاه کنید. این لنز به‌گونه‌ای کار می‌کند که گویی میکروسکوپی قدرت‌مند را همراه دارید. از بررسی سلول‌ها و بافت‌های بیولوژیکی گرفته تا تحلیل ساختار مواد و نانوذرات. لنز میکروسکوپی APL-MS002 از برند Apexel به شما امکان می‌دهد تا به عالمی پنهانی وارد شوید که با چشم قابل مشاهده نیست. این لنز تا 200X بزرگنمایی را تضمین خواهد کرد که میزان قابل توجهی خواهد بود. در ادامه به دیگر ویژگی‌های این محصول پرداخته‌ایم که می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

‌‌‌‌  

ویژگی های لنز میکروسکوپی APL-MS002 از برند Apexel

  • مقدار بزرگنمایی در لنز میکروسکوپی مدل APL-MS002 از برند Apexel، به‌مقدار 200X می‌باشد که می‌توانید ریزترین جزئیات اشیاء را هم مشاهده کنید.
  • باوجود قدرت بالایی که در بزرگنمایی دارد، دارای وزن و ابعاد بسیار کمی می‌باشد و وزن آن تنها 17.5 گرم و ابعاد آن 35x68 میلی‌متر است.
  • لنز میکروسکوپی APL-MS002 یک درگاه شارژ USB Type-C دارد و زمان طولانی می‌توانید از آن بهره ببرید که در پارگراف‌های بعد از جزئیات زمانی که می‌توانید از آن استفاده کنید گفته شده است.
  • این محصول دارای طراحی گیره‌ای است که اتصال و جدا کردن آن بسیار آسان است و به‌راحتی می‌توانید آن را به لنز دوربین خود وصل کنید.
  • دارای سازگاری بالایی با اکثر گوشی‌ها است که البته ممکن است در برخی از تلفن‌ها نسبت به اندازه‌ دوربینشان، در جایگذاری لنز APL-MS002 برروی دوربین دچار مشکل بشوید. مثلا برایiPhone 14 Pro یا Samsung Galaxy S21 احتمالا لنز به خوبی جا نشود.
  • این لنز میکروسکوپی از برند Apexel با ظرفیت باتری 3.7 ولتی 120 میلی‌آمپری، حدود 2 تا 4 ساعت قابل استفاده است و تنها در 1 ساعت شارژ خواهد شد و دوباره شروع به کار می‌کند.
  • نگران جابه‌جا شدن یا افتادن لنز از دوربین گوشیتان نباشید؛ چراکه قسمتی از این محصول که به گوشی متصل می‌شود، از جنس لاستیک ضدلغزش است و ثابت بودن لنز را تضمین می‌کند.
  • لنز میکروسکوپی APL-MS002 Apexel دارای 2 سطح از نوردهی است. این نور LED تصویربرداری را با وضوح بالا انجام می‌دهد و جلوه‌های بیشتری را نمایان می‌کند.
  • دارای فیلتر پُلارایزر (Polarizing filter) است که باعث جلوگیری از ورود نور بازتابیده به سطح اشیاء می‌شود و می‌توانید سطح موردنظر را بدون انعکاس نور مشاهده خواهید کرد. بدون CPL بدلیل انعکاس بیش از حد، رنگ اصلی شئ مشخص نمی‌شود.

‌‌‌  

چرا لنز میکروسکوپی مدل APL-MS002 از Apexel؟

لنز میکروسکوپی مدل APL-MS002 از Apexel می‌تواند تلفن شما را به یک میکروسکوپی قوی با قدرت زوم 200 برابری تبدیل کند. این محصول با اکثر تلفن‌ها و تبلت‌ها سازگار می‌باشد و استفاده از آن آسان است. تنها لازم است آن را روی دوربین گوشی خود قرار دهید، آن را روشن کرده و شروع به گرفتن عکس یا فیلم کنید. این ابزار مناسب برای همه افراد اعم از دانش‌آموزان، محققان و غیره یا هرکس که دوست دارد جزئیات اشیاء مختلف را ببیند، بسیار کاربردی است. مثلا کارایی که برای دانش‌آموزان دارد، مشاهده قسمت‌های مختلف سلول‌ها، باکتری‌ها، قارچ‌ها، جلبک‌ها و سایر موجودات زنده کوچک است. حتی برای بررسی کیفیت و واقعی بودن فلزات، پارچه‌ها، کاغذها و موارد دیگر نیز قابل استفاده است. درصورتی که سوالات دیگری راجع به این لنز دارید، می‌توانید در بخش تماس با ما، با تیم قشم خرید ارتباط برقرار کنید.

 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
LE-AP-0009
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم