فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
IFUN / خانه IFUN

رزین 1 لیتر گاید آیفون مدل iF3165 surgical برند ifUN

11,750,000 تومان
رنگ
  • شفاف
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

 رزین ۱ لیتر گاید آیفون مدل iF3165 surgical برند ifUN

رزین‌های پرینتر سه‌بعدی با ویژگی‌ها و کاربردهای گسترده، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از کاربردهای بسیار مهم و حیاتی رزین‌ها، در زمینهٔ صنعت دندانپزشکی است. رزین سرجیکال گاید یک نوع رزین است که برای استفاده در فرایندهای جراحی و پزشکی طراحی شده است. از ویژگی‌های این رزین می‌توان به شفافیت بالای آن اشاره کرد که به جراحان امکان مشاهده دقیق‌تر را در طول جراحی می‌دهد. رزین Surgical Guide قابل استفاده در تمامی پرینتر های رزینی با طول موج ۳۸۵ تا ۴۰۵ نانومتر است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این رزین پرداخته‌ایم:

 

 ویژگی‌های رزین ایفون مدل iF3165 surgical برند ifUN

  • رزین iF3165 surgical سازگار با محیط‌ زیست است. این مدل رزین‌ها از مواد سمی و مضر برای سلامت انسان استفاده نمی‌کنند. باعث آلودگی محیط نمی‌شوند و تجزیه‌پذیرند. 
  • به‌راحتی با دست جدا می‌شود. این نوع رزین بسیار آسان و با استفاده از دست بدون نیاز به استفاده از ابزارهای پیچیده یا فرایندهای مخصوصی، از سطوح یا اشیای مختلف جدا می‌شود. 
  • این رزین دارای انقباض کم است. انقباض در رزین به حالتی گفته می‌شود که هنگام تبدیل حالت مایع به جامد به وجود می‌آید و باعث می‌شود قسمتی از مدل جمع شود. جمع‌شدگی یا انقباض در رزین iF3165 بسیار کم است. 
  • رزین مدل iF3165 surgical بدون تغییر شکل و انقباض پس از پخت باقی می‌ماند. این به معنای این است که در فرایند پخت، ماده تغییر شکل نمی‌دهد و حجم آن تغییر نمی‌کند. انقباض نیز به تغییر حجم نمونه به دلیل سردشدن یا انقباض حرارتی اشاره دارد. درصورتی‌که یک رزین بدون تغییر شکل و انقباض پس از پخت باشد، به‌عنوان یک ماده پایدار و مقاوم در برابر تغییرات دما و حجم شناخته می‌شود. 
  • دارای سختی و چقرمگی بالا است. نمونه شما همان قدر که انعطاف دارد، بسیار مقاوم و مستحکم ساخته می‌شود. 
  • رزین iF3165 surgical فاقد هرگونه بوی ناخوشایند و تحریک‌کننده است. 
  • این رزین دارای محدوده طول موج پخت ۴۰۵ نانومتری است. هر رزین برای پخت نیاز به نور UV (اشعه فرابنفش) دارد. توجه کنید که همین طول موج را برای پخت مدل خود فراهم کنید تا از کیفیت چاپ مدلتان کم نشود. 
  • میزان جذب آب این رزین کمتر از ۰.۵ درصد است. برای استریل کردن مدل‌های جراحی یا قالب‌های ساخته شده دندان، آن را به مدت ۳۰ دقیقه در آب حاوی یدوفور نگهدارید. آب را جذب نمی‌کند، نرم نمی‌شود و آسیبی به مدل ساخته شده وارد نمی‌کند.
  • رزین iF3165 surgical تحت آزمایش‌های دقیق قرار گرفته است و به طور کامل تمامی الزامات دندانپزشکی را برای کیفیت، دقت و عملکرد قطعه برآورده می‌کند. 
  • دارای قدرت و استحکام بالایی است. استحکام این رزین می‌تواند نیرو وارده به نمونه ساخته شده را بدون تغییر شکل تحمل کند.

 

 خرید رزین ایفون مدل iF3165 surgical برند ifUN

 رزین سرجیکال گاید یکی از موارد مهم و حیاتی در زمینه دندانپزشکی به‌خصوص در فرایندهای جراحی و ترمیمی است. این نوع رزین برای ساخت قالب جهت هدایت دقیق ابزارهای جراحی و موقعیت‌دهی صحیح در هنگام انجام جراحی‌های دندانپزشکی استفاده می‌شود. برای خرید رزین iF3165 surgical برخی اطلاعات مهم آن را بررسی کرده‌ایم تا انتخاب دقیق‌تری داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که رزین سرجیکال گاید دارای ویژگی‌های فیزیکی مناسبی مانند استحکام، انعطاف‌پذیری، و شفافیت باشد. این ویژگی‌ها تأثیر زیادی بر دقت و عملکرد در هنگام جراحی دارند. دقت کنید که محصول موردنظر شما با استانداردهای دندانپزشکی مطابقت داشته باشد. این امر به‌عنوان تضمینی برای کیفیت و ایمنی محصول مهم است. مشخص کنید که رزین دارای کیفیت و استحکام مطلوبی باشد تا نتیجه نمونه موردنظرتان مطابق با چیزی باشد که می‌خواهید. رزین iF3165 surgical با داشتن تمامی قابلیت‌های بالا می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. اگر در رابطه با رزین ایفون مدل iF3165 surgical برند ifUN نیاز به راهنمایی بیشتری دارید با شماره تلفنی که پایین سایت درج شده، تماس بگیرید تا کارشناسان قشم خرید دقیق‌تر شما را راهنمایی کنند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-IF-1006

مشخصات

جنس
مایع
دما
120 درجه سانتی گراد
سایر ویژگی ها
استحکام بین مولکولی بسیار بالا
تحمل فشار بالا
سرعت انجماد بالاپ
مناسب برای
پرینترهای سه بعدی LCD ,DLP ,SLA ,UV ,Cure با طول موج 405 نانومتری
کاربرد
دندان سازی
ویسکوزیته
در دمای 25 درجه سانتیگراد 300-320 mPa.s
میزان انقباض
کمتر از 0.5 درصد
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم