فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
IFUN / خانه IFUN

رزین 1 کیلوگرمی ریخته گری طلا آیفون مدل iF800c cast برند ifUN

رنگ
  • سبز لجنی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

رزین ریخته گری مدل if800c Cast برند ifun

اگر در مشاغلی مانند جواهرسازی دست دارید یا به ساخت مدل‌های ظریف علاقه‌مندید، خرید رزین‌های ریخته‌گری برند آیفون انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. رزین ریخته‌گری مدل if800c Cast برند ifun می‌تواند کلیه نیازهایتان را برطرف کند و نتیجه را باتوجه‌به ظرافت دلخواهتان خلق کند. این رزین ریخته‌گری از انقباض بسیار پایینی برخوردار است و انقباض در آن کمتر از 1 درصد اتفاق می‌افتد. همچنین می‌توانید به‌راحتی آن را فرم دهید و اشکال مختلفی را به‌وجود بیاورید. برای ساخت مدل‌های میکرو، ساپورت‌گذاری‌های کوچکی ساخته می‌شوند و به‌راحتی هم جدا خواهند شد. برای اینکه با سایر ویژگی‌های این محصول آشنا شوید، به بخش ویژگی‌ها مراجعه نمایید.

 ‌‌‌‌

ویژگی های رزین ریخته گری if800c Cast

  • وزن رزین ریخته‌گری if800c برابر با 1 کیلوگرم است و تعداد زیادی مدل را برایتان چاپ می‌کند.
  • این رزین با سرعت بالایی به پخت می‌رسد و با آن می‌توانید مدل‌های متعددی را در مدت‌زمانی کوتاه به چاپ برسانید. برای مثال شما در مدت زمان 3 ساعت، می‌توانید حدود 20 عدد حلقه را با ارتفاع 26 میلی‌متر و ضخامت لایه 0.03 میلی‌متر پرینت کنید.
  • رزین ifun if800c از ویسکوزیته پایینی برخوردار است و به‌راحتی تمیز می‌شود. ویسکوزیته مقدار غلظت یا روان بودن رزین را مشخص می‌کند.
  • لازم به‌ذکر است که شما می‌توانید به این رزین انواع مدل‌ها را بدهید و قابلیت فرم‌دهی بالایی دارد. با این قابلیت، جزئیات یک مدل را به‌آسانی می‌توانید بسازید.
  • با رزین ریخته‌گری if800c مدل‌های میکرو را با ظرافت بالا و ریزه‌کاری‌های فراوان خلق کنید؛ چراکه کوچک‌ترین مدل ساخته شده با این رزین تنها 0.15 میلی‌متر قطر داشته است. با این ابعاد ساپورت‌گذاری‌های ظریفی هم ایجاد می‌شود و بدون آسیب رساندن به مدل، می‌توانید آن را جدا کنید.
  • انقباض در رزین‌ها به‌مقدار جمع‌شدگی مدل در فرایند تبدیل شدن مایع به جامد گفته می‌شود. در رزینif800c Cast فقط 1 درصد انقباض رخ می‌دهد و مدل شما با کمترین تغییر در حجم، شکل می‌گیرد.

 ‌‌‌

خرید رزین ریخته گری if800c Cast از برند ifun

رزین ifun مدل if800c از دقت بالایی برخوردار است و درعین حال با سرعت بالایی هم به پخت می‌رسد. با داشتن این محصول، خلق مدل‌های ظریف کار آسانی برایتان خواهد بود. این رزین ریخته‌گری در صنایع مختلف به‌کار می‌آید. برای مثال ساخت اکشن فیگور، ساخت ماکت، جواهرسازی و هر مدلی که دارای ظرافت بالایی است، مدل if800c Cast نتیجه مطلوبی را ارائه خواهد داد. شما در فروشگاه قشم خرید می‌توانید انواع رزین‌ها را با قابلیت‌های فراوان خریداری کنید. همچنین اگر تجربه‌ای از استفاده این رزین ریخته‌گری دارید، حتما آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-IF-1016
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم