فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
FD / خانه FD

کیبورد بی سیم رویالکس مدل R108 برند Royalaxe

FD R108 2022 New Design Gaming Keyboards With Yes USB for Gamer (Blue)
ادامه مطلبShow less
13,050,000 تومان
رنگ
  • آبی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

کیبورد رویالکس مدل R108 برند ROYALAXE

آیا شما یک گیمر حرفه‌ای هستید یا به تازگی به دنیای بازی‌های رایانه‌ای وارد شده‌اید؟ یکی از عوامل اساسی که می‌تواند تجربه بازی شما را بهبود ببخشد، استفاده از یک کیبورد گیمینگ با کیفیت است. برند رویالکس با رونمایی از مدل R108 توانسته تمام خواسته‌های یک گیمیر را برای بازی بهتر برآورده کند. این محصول با سه حالت به آسانی به دستگاه‌های شما متصل می‌شود. RGB بی‌نظیر آن با طیف‌های رنگی به میز شما جلوه‌ایی خاص و متنوع می‌دهد. این کیبورد شگفت انگیز دارای 109 کلید با قابلیت PBT است. باتری قابل شارژ این کیبورد دارای ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت است.

 ‌‌‌‌‌

ویژگی‌های قابل توجه کیبورد R108 برند ROYALAXE

  • 22 حالت نور رنگارنگ RGB با روشنایی قابل تنظیم، به شما امکان می‌دهد نور محیط بازی را به دلخواه تنظیم کنید و تجربه فوق‌العاده‌ایی را ایجاد کنید.
  • ماژول RGB می‌تواند از نور پس‌زمینه‌های رنگارنگ تا 18 افکت نور و 4 افکت اضافی که در درایور یافت می‌شود پشتیبانی کند.
  • این کیبورد از 109 کلید با قابلیت PBT Double Shot ساخته شده است. یکی از مهمترین نکته‌ها در انتخاب کیبورد نوع کلیدهای آن است، دکمه‌های PBT از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردارند، مرغوب‌ترین نمونه آن‌ها دابل شات (Double Shot) است که رنگ خود را در طولانی مدت حفظ می‌کند، شفاف می‌مانند و هرگز حتی پس از استفاده زیاد محو نمی‌شوند.
  • طراحی کیبورد R108 به شما این قابلیت را می‌دهد تا به جای تعویض خود کیبورد کلیدها و سوئیچ‌هایی که دچاره مشکل شده‌اند را با کمک انبر مخصوص کلیدها به راحتی در آورده و تعویض کنید.
  • این محصول فوق‌العاده از هر دو سوئیچ 5 پین و 3 پین پشتیبانی می‌کند، که باعث پایداری بهتر و سازگاری گسترده‌تر در ارائه می‌شود.
  • در مورد ارائه صدا تایپ بهتر، کیبورد R108 با صفحه سیلیکونی تولید شده‌است تا صدا و همچنین وزن آن را کاهش دهد، با این حال هنگام تایپ با این کیبورد می‌توانید صدای ملایم تری را احساس کنید.
  • با باتری داخلی 4200 میلی‌آمپر ساعتی، کیبورد Royalaxe R108 نه تنها می‌تواند از انتقال سیگنال بی‌سیم ثابت و پایدار پشتیبانی کند، بلکه می‌تواند 350 ساعت بدون چراغ و 14 ساعت با چراغ روشن دوام بیاورد.
  • Royalaxe R108 از طریق بلوتوث یا 2.4 گیگاهرتز (دانگل) برای اتصال بی‌سیم و با کابل USB Type-C به دستگاه شما متصل می‌شود. حالت ها را می توان به راحتی با دکمه اسکرول چرخشی در گوشه سمت راست کیبورد تغییر داد.
  • این کیبورد با بلوتوث 5.0 و 2.4 گیگاهرتز، به راحتی در فاصله 10 متری به دستگاه‌های شما متصل می‌شود. 
  • کیبورد R108 به راحتی با سوئیچ نارنجی در بالای numpad بین حالت‌های Windows و Mac تغییر می‌کند.
  • یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های این کیبورد طول عمر کلیدهایش است: 100 میلیون کلیک! به عبارت دیگر تا سال‌های سال همراه خوبی برایتان خواهد بود.

 ‌‌‌‌‌

خرید کیبورد R108 از برند Royalaxe انتخابی مطمئن و بادوام

یکی از مهم‌ترین ویژگی و قابلیت در هنگام خرید یک کیبورد گیمینگ جنس کلیدها و بدنه آن است. کیبورد گیمینگ R108 با جنس کلیدهای PBT و جنس بدنه ABS خود اطمینان شما را از لحاظ مقاومت و ضدضربه بودن جلب می‌کند. این محصول دارای چراغ‌های نورپردازی RGB هستند که ظاهر جذاب‌تری به میز شما می‌بخشد. شما تا فاصله 10 متر دورتر از سیستمتان می‌توانید با این کیبورد کار کنید بدون اینکه قطعی و تداخلی در کارتان ایجاد کند. دراین محصول از پدهای سیلیکونی استفاده شده است که باعث کاهش صدا در هنگام تایپ خواهد شد. وزن و حجم بسیار مناسب این محصول امکان جابه‌جایی راحت‌تر را به شما می‌دهد. برای سوالات بیشتر می‌توانید با کارشناس قشم خرید تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-0700-9450

مشخصات

کشور تولید کننده
چین
برند
Royalaxe
مدل
R108
فرم طراحی
استاندارد
نوع کیبورد
اداری ، استفاده روزانه
گیمینگ
رنگ
آبی
جنس بدنه
ABS
جنس کلید
PBT
تعداد کلید
109 کلید
صفحه کلید اعداد
دارد
طول عمر کلید
100 میلیون کلیک
نوع رابط
بی‌سیم
فاصله ارتباطی
10 متر
مقاومت در برابر مایعات
ندارد
نور پس‌زمینه
RGB
تکیه‌گاه کف دست
ندارد
ابعاد
431.9 * 121.5 * 44.5 میلی متر
وزن
1200 گرم
باتری
4000 میلی آمپر
سازگار با سیستم عامل‌های
Win 2000 / 7/8/10/ XP / Vista / Mac OS
سایر ویژگی‌ها
اتصال 5 دستگاه
ارگونومیک
حالت سه گانه
حالت شبح
سوئیچ TTC Gold Pink V2
مکانیکال
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم