فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
USAMS / خانه USAMS

کابل شارژر تایپ سی یوسامز 1.2m مدل US-SJ221 برند Usams

انتقال دیتا و شارژر با سوکت TYPE C با بدنه بافته‌شده

ادامه مطلبShow less
165,000 تومان
(198,256 تومان عدد)
رنگ
  • مشکی
  • قرمز
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات
کابل USB به Type-C مدل SJ221 برند USAMS 

مشخصات فنی:

کشور تولید کننده: چین

برند: USAMS

مدل: SJ221

رنگ: مشکی ، قرمز

نوع کانکتور: Type-C به USB

طول کابل: 1.2 متر

جنس روکش: نایلون بافته شده

جریان خروجی: 2A

قابلیت شارژ سریع: ندارد

قابلیت انتقال دیتا: دارد

سازگار با: مناسب برای تمام دستگاه‌ها با درگاه تایپ سی

سایر ویژگی‌ها: مقاوم در برابر گره خوردن و ساییدگی، قیمت مقرون به‌صرفه

 

 

 معرفی محصول

.

کابل شارژ Type-C

کابل تایپ‌سی در سال 2016 معرفی شد، درنتیجه بیشتر این نوع کابل را در کنار گوشی‌های هوشمند جدیدتر می‌بینیم. این کابل نسبت به کابل میکرو کیفیت شارژ با سرعت بالاتری را به شما ارائه می‌دهد. نکته دیگر در مورد این کابل، دو طرفه بودن کانکتور آن است که به‌صورت قرینه طراحی شده و نیاز نیست تا از جهت خاصی وارد پورت شود. کابل Type C از نظر ظاهر نازک‌تر طراحی شده‌ و در حال حاضر در بیشتر گوشی‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی دیده می‌شود.این درگاه به حدی محبوب شده که بسیاری از شرکت‌های سازنده لپ‌تاپ نیز یکی از درگاه‌های خود را به Type C تغییر داده‌اند و مثلا مک بوک ایر اپل با استفاده از همین درگاه شارژ می‌شود. سامسونگ هم آداپتورهای جدید خود را با خروجی Type C طراحی می‌کند و سیم Type C به Type C در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هدفون‌های بی‌سیم جدید نیز از همین درگاه برای شارژ شدن استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد فعلا دوران پادشاهی این نوع درگاه در دنیای فناوری باشد تا نسل جدیدتری از راه برسد.

طول کابل شارژ

توجه به طول کابل شارژ نیز یکی از نکات مهم برای خرید آن است. معمولا کابل شارژ در سایزهای 0.5 متر، 1 متر، 1.2 متر، 1.5 متر ، 2 متری و 3 متری تولید و در بازار عرضه می‌شوند، که شما می‌توانید طبق نیاز خود سایز مورد نظر را خریداری کنید. البته لازم به ذکر است کابل‌های خیلی کوتاه استفاده را برای شما سخت می‌کنند زیرا از پریزهای برق دور هستند، کابل کوتاه معمولا برای پاوربانک‌ها استفاده می‌شود. همنچنان کابل‌های بسیار بلند هم به دلیل بلندی سرعت شارژ کمتری دارند. از این رو بهترین سایز برای کابل 1 الی 1.5 متری می‌باشد.

ولتاژ یا جریان کابل شارژ

در هنگام خرید هر مدل کابل شارژ باید توجه کنید که مشخصات موبایل شما با اطلاعاتی که درباره جریان و ولتاژ روی کابل نوشته شده است، سازگاری داشته باشند. کابل‌ها و گوشی‌های مختلف دارای ولتاژ و جریان متفاوتی نیز هستند. درصورت کم‌تر بودن جریان شارژر از مقدار مورد نیاز برای گوشی شما، مدت شارژ شدن گوشی از حالت عادی کندتر خواهد بود، و همینطور اگر مقدار جریان شارژر از عدد مربوط به تلفن شما بیشتر باشد، ممکن به باتری گوشی شما آسیب برساند، و ممکن است که گوشی شما با سرعت بیشتری شارژ شود. البته این مسئله درمورد ولتاژ تفاوت دارد. در صورت یکسان نبودن ولتاژ شارژر و گوشی، آسیب جدی به باتری گوشی وارد می‌شود. به همین دلیل باید ولتاژ گوشی و شارژر کاملا یکسان باشند. ولتاژ شارژرها بستگی به مدل گوشی دارند که معمولا حدود 5 تا 12 ولت متغیر هستند. با این حال نوع باتری گوشی نیز تأثیر بسیاری در ماندگاری آن دارد.

توجه به جنس کابل شارژ

جنس و پوشش کابل یکی از موارد مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. دوام بالا و عمر طولانی‌تر کابل به جنس آن بستگی دارد. به همین دلیل هرچه دوام آن بالاتر باشد عمر طولانی‌تری نیز دارد. از جهتی دیگر وجود روکش مناسب، از پارگی آن در اثر استفاده نامناسب یا کشیدگی، جلوگیری می‌کند. در نتیجه هنگام خرید کابل اصلی توجه داشته باشید که کابل شارژر علاوه بر روکش، برای طولانی‌تر شدن عمر آن، یک پوشش دیگر نیز داشته باشد. برای مثال کابل‌ها روکش با جنسPTE ، PVC ، نایلون بافته شده و ... دارد که به طول عمر کابل شما می‌افزاید.

قابلیت دیتا

با این قابلیت شما می‌توانید هم یک کابل شارژ داشته باشید هم یک کابل برای انتقال دیتا، و اطلاعات خود را به راحتی منتقل کنید. یک راه ساده برای تشخیص این که کابل شما این قابلیت را دارد یا خیر؟ فقط کافیست کابل را به یارانه و موبایل خود متصل کنید، اگر یارانه شما گزارش دهد که به یک دستگاه متصل شدید قابلیت دیتا دارد و اگر فقط نشانگر شارژ شما فعال شود یعنی کابل شارژ تنها است.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
USM-2500-8248

مشخصات

کشور تولید کننده
چین
برند
USAMS
مدل
SJ221
رنگ
مشکی ، قرمز
نوع کانکتور
Type-C به USB
طول کابل
1.2 متر
جنس روکش
نایلون بافته شده
قابلیت شارژ سریع
ندارد
قابلیت دیتا
دارد
جریان خروجی
2A
سازگار با
مناسب برای تمام دستگاه‌ها با درگاه تایپ سی
سایر ویژگی‌ها
مقاوم در برابر گره خوردن و ساییدگی، قیمت مقرون به‌صرفه
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم