فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
USAMS / خانه USAMS

کابل شارژر لایتنینگ یوسامز 1m مدل US-SJ097 YW برند Usams

73,500 تومان 99,000 تومان
(88,386 تومان عدد)
رنگ
  • زرد
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات
کابل USB به Lightning مدل SJ097 برند USAMS - فست شارژ

مشخصات فنی:

کشور تولید کننده: چین

برند: USAMS

مدل: SJ097

رنگ: زرد

نوع کانکتور: Lightning به USB

طول کابل: 1 متر

جنس روکش: TPE

جریان خروجی: 2.1A

قابلیت شارژ سریع: دارد

قابلیت انتقال دیتا: دارد

سازگار با: مناسب برای تمام دستگاه‌ها با درگاه لایتنینگ

سایر ویژگی‌ها: مقاوم در برابر گره خوردن و ساییدگی، پشتیبانی از قابلیت PD

 

 

معرفی محصول

 

.

کابل شارژ لایتنینگ

کابل‌های لایتنینگ به‌طور اختصاصی برای دستگاه‌های شرکت اپل طراحی شده‌اند. آیفون‌ها، آیپدها و ایرپادهای اپل با این کابل شارژ می‌شوند که قدرت و سرعت شارژ مناسبی ارائه می‌دهد. درست مانند کابل‌های تایپ‌سی، کانکتور این کابل‌ها هم به‌صورت قرینه طراحی شده‌اند و از هر دو طرف قابل استفاده هستند. تعداد پین‌های کابل لایتنینگ 8 عدد است و به‌همین دلیل، نسبت به گزینه‌های دیگر ابعاد کوچکتری دارند. به احتمال زیاد ایفون‌های سری 15 به Type C کوچ کنند و درگاه لایتنینگ نیز احتمالا به زودی از دور خارج می‌شود. در راستای راهنما خرید شارژر ایفون باید اشاره کنیم که آداپتورهای جدید این شرکت با خروجی Type-C به بازار عرضه می‌شوند و به همین دلیل هم درون جعبه ایفون‌ها رابط Type-C به لایتنینگ دیده می‌شود.

توجه به جنس کابل شارژ

جنس و پوشش کابل یکی از موارد مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. دوام بالا و عمر طولانی‌تر کابل به جنس آن بستگی دارد. به همین دلیل هرچه دوام آن بالاتر باشد عمر طولانی‌تری نیز دارد. از جهتی دیگر وجود روکش مناسب، از پارگی آن در اثر استفاده نامناسب یا کشیدگی، جلوگیری می‌کند. در نتیجه هنگام خرید کابل اصلی توجه داشته باشید که کابل شارژر علاوه بر روکش، برای طولانی‌تر شدن عمر آن، یک پوشش دیگر نیز داشته باشد. برای مثال کابل‌ها روکش با جنسPTE ، PVC ، نایلون بافته شده و ... دارد که به طول عمر کابل شما می‌افزاید.

قابلیت دیتا

با این قابلیت شما می‌توانید هم یک کابل شارژ داشته باشید هم یک کابل برای انتقال دیتا، و اطلاعات خود را به راحتی منتقل کنید. یک راه ساده برای تشخیص این که کابل شما این قابلیت را دارد یا خیر؟ فقط کافیست کابل را به یارانه و موبایل خود متصل کنید، اگر یارانه شما گزارش دهد که به یک دستگاه متصل شدید قابلیت دیتا دارد و اگر فقط نشانگر شارژ شما فعال شود یعنی کابل شارژ تنها است.


فناوری
Fast charge چیست؟

طی چند سال اخیر اندازه و کیفیت نمایشگر گوشی‌های هوشمند بیشتر شد که باعث افزایش مصرف باتری می‌شود، برای جبران این افزایش مصرف ظرفیت باتری‌ها را بیشتر کردند، اما با همان شارژرها مدت زمان زیادی صرف می‌شود تا گوشی شارژ شود به همین دلیل برای حل این مشکل فناوری شارژ سریع به وجود آمد. این فناوری باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود تا گوشیتان با سرعت بسیار بیشتری شارژ شود و بتوانید حتی با 20 دقیقه زمان یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی را فول شارژ کنید. اکثر گوشی‌های هوشمند جدید و به‌خصوص محصولات بالارده و پرچم‌دار از شارژ سریع بهره‌مند هستند. در این زمینه شیائومی از دیگر برندها عملکرد موفق‌تری دارد و حتی برای گوشی‌های میان‌رده خود نیز از فناوری شارژ سریع بسیار جذاب مثلا 67 یا 120 وات بهره می‌برد. در نتیجه اگر گوشی شما از این قابلیت پشتیبانی کند نیاز به یک کابل با این قابلیت هم دارید، این کابل با کیفیت ما به شما این امکان را می‌دهد.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
USM-2500-8242

مشخصات

کشور تولید کننده
چین
برند
USAMS
مدل
SJ097
رنگ
زرد
نوع کانکتور
Lightning به USB
طول کابل
1 متر
جنس روکش
TPE
قابلیت شارژ سریع
دارد
قابلیت دیتا
دارد
جریان خروجی
2.1A
سازگار با
مناسب برای تمام دستگاه‌ها با درگاه لایتنینگ
سایر ویژگی‌ها
مقاوم در برابر گره خوردن و ساییدگی، پشتیبانی از قابلیت PD
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم