فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
XP-Pen / خانه XP-Pen

مانیتور طراحی ایکس پی پن مدل Artist Display 12 Pro برند XP-PEN

رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

مانیتور طراحی مدل Artist 12 Pro از برند Xp Pen

مانیتور طراحی تنها یک قطعه سخت افزار نیست، بلکه دروازه‎ای به دنیایی از امکانات برای طراحان و نقاشان می‌باشد. درصورتی که علاقه‌مند به طراحی و کارهای هنری هستید و درکنار آن کیفیت برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، مانیتور طراحی Artist 12 Pro پیشنهاد ما به شماست. وضوح بالای این محصول، نقش اساسی در زنده کردن جزئیات پیچیده ایفا می‌کند. چه برروی تصاویر دیجیتالی، چه طرح‌های گرافیکی یا نقاشی‌های پیچیده کار کنید، صفحه نمایش مانیتور طراحی، تضمین می‌کند که تمام جزئیات با وضوح ثبت می‌شوند. Artist 12 Pro با قابلیت‌ها ویژگی‌هایی که دارد، جریان کار را ساده می‌کند و به هنرمندان اجازه می‌دهد تا مرزهای خلاقیت خود را گسترش دهند. علاوه بر طراحان، این محصول برای معلمانی که می‌خواهند مطالب را حاشیه نویسی و نمودارها را ترسیم کنند، یا دانش آموزان را در فعالیت‌های یادگیری تعاملی مشارکت دهند هم مناسب است.

 

ویژگی‌ های مانیتور طراحی Artist 12 Pro

  • صفحه نمایش مانیتور طراحی Artist 12 Pro، به‌اندازه 64 میلی‌متر است.
  • مانیتور طراحی Artist 12 Pro دارای ابعاد 52x256.32x12.9 میلی‌متر می‌باشد.
  • ابعاد سطح فعال در این محصول، 32x144.18 میلی‌متر است و شما برای طراحی فضای مناسبی دارید.
  • دارای یک محافظ صفحه نمایش است که آن را از آسیب حفظ می‌کند و ضد انعکاس نور است.
  • مانیتور طراحی Xp Pen Artist 12 Pro، دارای 8 کلید میانبر است و یک گردانه‌ قرمز (Scroll Wheel) دارد که به کارتان سرعت می‌بخشد.
  • این محصول یک کابل 3 در 1 دارد که شما در کمترین زمان می‌توانید آن را به رایانه خود متصل کنید.
  • صفحه نمایش مانیتور طراحی، دارای زاویه دید 178 درجه‌ای است.
  • شیب قلم Artist 12 Pro، ‌برابر با 64 درجه می‌باشد.
  • در مانیتور طراحی، مقدار رزولوشن 1920x1080 پیکسل است.
  • مقدار حساسیت به فشار در مدل Artist 12 Pro، برابر با 8192 سطح می‌باشد.
  • نوع رابط مانیتور طراحی، USB است.
  • سیستم عامل‌های سازگار با این مانیتور طراحی، Windows 7 یا بالاتر، Chrome 88 یا جدیدتر، Linux و Mac OS X 10.10 یا جدیدتر هستند.
  • دارای پایه‌ای قابل حمل است که از لرزش یا سرخوردن جلوگیری می‌کند.

 

چرا مانیتور طراحی Artist 12 Pro از برند Xp Pen ؟

مانیتور طراحی Artist 12 Pro از برند پرطرفدار Xp Pen، نیازهای هر هنرمندی را که به دنبال کارایی، دقت و قلم حرفه‌ای برای خلاقیت بی‌حد و حصر است را برآورده می‌کند. در حوزه طراحی و هنر، جایی که دقت و جزئیات در اولویت قرار دارند، مانیتور طراحی به عنوان یک همراه و کمک دهنده برجسته شناخته می‌شود. ویژگی‌های آن‌، نیازهای متنوع استادان و معلمان را برآورده می‌کنند و این محصول به ابزاری ارزشمند در کلاس‌های درس و جلسه‌ها تبدیل شده است. مطمئنا مانیتورهای طراحی می‌توانند برای معلمان مناسب باشند و طیف وسیعی از ویژگی‌ها را ارائه دهند که تجربه تدریس را بهبود می‌بخشد. در اینجا دلایلی گفته شده که مانیتورهای طراحی، می‌توانند در محیط‌های آموزشی و هنری، مفید واقع شوند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
XP-0800-D0212p

مشخصات

برند
XP PEN
مدل
Artist 12 Pro
ابعاد
طول 351.52، عرض 225.38، ارتفاع 12.9 میلی‌متر
ابعاد سطح فعال
طول 256.32، عرض 144.18 میلی‌متر
وزن
پایه نگه دارنده صفحه: 254 گرم | قلم: 15 گرم | صفحه: 990 گرم | کل جعبه: 2435 گرم
رنگ
مشکی
جنس بدنه
ABS
ولتاژ ورودی
DC 5V
ولتاژ خروجی
-
دقت
0.01 اینچ
زمان پاسخگویی
14 میلی‌ثانیه
نرخ پاسخگویی
200 RPS
نوع صفحه نمایش
IPS
زاویه نمایش
178 درجه
تعداد رنگ‌های صفحه نمایش
16.7 میلیون رنگ
عمق رنگ
-
کنتراست
1000:1
دامنه طیف رنگ (Gamut)
NTSC 72% و SRGB 100%
تاچ/مولتی تاچ
-
میزان روشنایی
-
رزولوشن مانیتور
1920x1080 پیکسل
مدل قلم
P06
تکنولوژی قلم
الکتارومغناطیسی
رزولوشن قلم
5080 LPI
حساسیت شیب قلم
60 درجه
حساسیت سطح فشار
8192 سطح
پشتیبانی از سیستم عامل‌ها
Windows 7 یا جدیدتر، سیستم عامل Chrome 88 یا جدیدتر، Linux، Mac OS X 10.10 یا بالاتر
کلیدهای میانبر
8 کلید میانبر و 1 گردانه قرمز
مصرف برق
10 وات
اقلام همراه
صفحه نمایش، پایه قابل حمل، قلم، هشت عدد نوک قلم جایگزین، نگهدارنده قلم، کابل USB 3 در1، پارچه تمیزکننده، سیم رابط USB، آداپتور برق، دستکش طراحی مشکی، دفترچه راهنما
سایر ویژگی‌ها
هم قابل استفاده برای چپ و هم راست دستان
نقد و بررسی محصول

نقد و بررسی مانیتور طراحی مدل Artist 12 Pro برند Xp Pen

مانیتور طراحی Artist 12 Pro برای حرفه‌‌ای‌هایی طراحی شده است که به دقت نیاز دارند و این محصول عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. از نمایشگر عالی که خلاقیت‌های شما را در واقعی‌ترین شکل خود به نمایش می‌گذارد تا قلم استثنایی که به افکار شما جان می‌دهد، در این مدل به‌کار رفته است. مدل Artist 12 Pro با قابلیت‌های پرکاربردش، تصاویری روان و بدون تاخیر را خلق می‌کند و نتیجه قابل قبولی را به شما می‌دهد.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های مانیتور طراحی Artist 12 Pro

مانیتور طراحی Artist Pro 12 یکی از حرفه‌ای‌ترین محصولات دیجیتالی موجود در بازار است که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، شکوفایی خلاقیت گرافیست‌ها، طراحان، عکاسان و نقاشان دیجیتال را ممکن می‌سازد. در اینجا به برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد اشاره خواهد شد.

  

طراحی زیبا و اسلیم

مانیتور طراحی Artist 12 Pro بسیار زیبا، سبک و باریک طراحی شده که حمل و در دست گرفتن آن بسیار راحت و لذت بخش است. ابعاد این مانیتور 351.52x12.9x225.38 میلی‌متر می‌باشد که می‌توانید آن را همراه خود حمل کنید. محل قرارگیری کلیدهای میانبر و گردونه در آن هم بسیار هوشمندانه هستند. اندازه جمع و جور و اتصال همه کاره، این مانیتور طراحی را به یک همراه ایده‌آل برای طراحان، دانشجویان یا هرکسی که به کارهای هنری علاقه‌مند باشد تبدیل می‌کند، بدون اینکه کیفیت و دقت مورد نیاز را از بین ببرد.

صفحه نمایش فوق‌العاده

مانیتور طراحی Artist 12 Pro، دارای صفحه نمایش با کیفیتی می‌باشد که اندازه آن 294.64 میلی‌متر است. علاوه‌بر محدوده رنگی بسیار وسیع صفحه نمایش این مانیتور طراحی که 120 درصد از محدوده رنگی sRGB را در بردارد، IPS بودن آن باعث می‌شود که رنگ‌ها از تمام زاویا به صورت دقیق و یکسانی نشان داده شوند Artist 12 Pro . با استفاده از فناوری کاملا لمینیت شده، صفحه نمایش را برای یک محیط کاری آماده می‌کند. به طور خلاصه، فناوری لمینیت یک پیشرفت طراحی در مانیتورها است که به دنبال بهینه‌سازی تجربه کاربر از طریق بهبود دید، افزایش دوام، افزایش حساسیت لمسی و ارائه حس طراحی واقعی‌تر است. در حین طراحی روی این صفحه نمایش IPS چند لایه با زاویه دید 178 درجه و وضوح بالای 1920x1080 پیکسلی، حس واقعی طراحی روی کاغذ را ارائه می‌دهد.

  

اتصال کارآمد و تطبیق پذیری

در این محصول نوع اتصال بسیار کاربردی می‌باشد. مانیتور Artist 12 Pro دارای کابل 3 در1 است و نیازی به استفاده از آداپتور نیست که با این قابلیت به سرعت به رایانه شما متصل می‌شود. این دستگاه از ویندوز 7، 8 و 10 و Mac Os x 10.10 و بالاتر پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن با نرم افزارهای رایج هنر دیجیتال نظیر Adobe، Photoshop، Illustrator، SAI، CDR، GIMP، Krita، Medibang، Fire Alpaca، Blender 3D نیز سازگار است. درواقع با استفاده از این قلم می توانید با برنامه های Microsoft Office مانند Word ،PowerPoint ، OneNote و موارد دیگر یادداشت ها و امضاهای دست نویس خود را به صورت بصری و دقیق ارائه دهید. بنابراین معلمان و سخنرانان می‌توانند با نوشتن، ویرایش و حاشیه نویسی مستقیم در پرونده‌ها و به اشتراک گذاری صفحه نمایش خود به صورت آنلاین در هنگام یک جلسه آنلاین مجازی، محتوای تعاملیشان را به صورت بصری ایجاد کنند.

کلیدهای کاربردی برای آسانی کار شما

کلیدهای میانبر در Artist 12 Pro مزایای بی‌شماری را ارائه می‌دهند و به طراحان خلاق گردش کار راحت‌تر و حرفه‌ای تری را ارائه می‌دهند. این محصول دارای 8 کلید میانبر است که می‌توانید طبق نیازتان آن‌ها را سفارشی سازی کنید. کلیدهای میانبر به کاربران امکان می‌دهند تا دستورات را اجرا کنند یا با یک فشار دادن به عملکردهای خاص دسترسی داشته باشند و نیازی به پیمایش در منوها یا نوار ابزار را از بین می‌برند. این امر منجر به صرفه جویی قابل توجهی در زمان می‌شود، به خصوص برای کارهای تکراری. همچنین به طراحان اجازه می‌دهد تا بیشتر بر جنبه‌های خلاقانه کار خود تمرکز کنند.

گردانه قرمز

مدل Artist 12 Pro، علاوه‌بر کلیدهای میانبری که دارد، از ویژگی Scroll Wheel بهره می‌برد. این ویژگی که قابلیت سفارشی سازی را نیز دارا می‌باشد، شما را قادر می‌سازد تا به سرعت دو عمل مخالف مثل بزرگنمایی و کوچک نمایی، برگشت عملیات به عقب و جلو (Undo و Redo)، بالا و پایین کردن لایه‌ها، بزرگ و کوچک کردن اندازه قلم مو و... را با حرکت یک گردونه در جهت موافق و مخالف عقربه‌های ساعت انجام دهید.

لایه محافظ ضد انعکاس نور

وجود یک لایه قابل تعویض ضد انعکاس نور که در برابر خط و خش مقاوم می‌باشد، یکی دیگر از ویژگی‌های شگفت‌انگیز این قلم نوری است. زیرا این پوشش با کاهش قابل توجه انعکاس نور، از چشم‌ها محافظت می‌کند، در عین حال در محیط‌های کم نور، نور کافی برای کار با قلم را فراهم می‌نماید.

قلم این محصول 

پتانسیل کامل تلاش‌های خلاقانه خود را با قلم این مانیتور طراحی تجربه کنید. طرح‌های خود را ارتقا دهید، فرایند خلاقانه خود را مجددا تعریف کنید و با دقت و روان بودن قلم مانیتور طراحی بی‌نظیر خود را نشان دهید. طراحی ارگونومیک قلم، راحتی را در طول جلسات طراحی طولانی تضمین می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که در سفر هنری خود متمرکز بمانید.

حساسیت به زاویه

این محصول دارای بالاترین میزان Tilt یا همان حساسیت به زاویه 60 درجه می‌باشد. این ویژگی به طراح کمک می‌کند تا بتواند در آثار خود، تاثیر زاوایای مختلف مداد و انواع قلم‌ها را شبیه‌سازی نماید. بنابراین اکنون نیازی به تنظیم جهت براش در نرم افزار را ندارید. برای افزودن سایه به آثار خود، به سادگی قلم را کج کنید و از انتقال نرم‌تر و طبیعی‌تر بین خطوط و ضربه‌ها لذت ببرید.

  

حساسیت به فشار

حساسیت فشار به تجربه کاربری همه‌جانبه‌تر و لذت بخش‌تر کمک می‌کند. هنرمندان می‌توانند بدون محدودیت‌های فنی، بر فرآیند خلاقیت خود تمرکز کنند و تعاملی طبیعی و روان با بوم دیجیتال ایجاد کنند. قلم PA2 بدون باتری مانیتور طراحی Artist 12 Pro، از حساسیت به فشار 8192 سطح برخوردار بوده و برای ایجاد خطوط و طرح‌ها، دقت و عملکرد پیشرفته‌تری را نسبت به سایر مدل‌ها ارائه می‌دهد. به این معنی که شما با فشار دادن قلم به صفحه می‌توانید خط‌های پررنگ‌تری رسم کنید.

خرید مانیتور طراحی Artist 12 Pro از برند Xp Pen

یکی از برتری‌های XP Pen Artist 12 Pro نسبت به مدل قبل خود یعنی Artist 12، وجود یک دکمه چرخان قرمز رنگ با دقت بیشتر و آزادی عمل بهتر برای کاربر است که باعث سریع و روان شدن روند کاریتان می‌گردد. طراحی فوق‌العاده این محصول، سهولت را برایتان به ارمغان می‌آورد. بنابراین با استفاده از مانیتور طراحی Artist 12 Pro قادر خواهید بود که ایده‌هایتان را سریع‌تر و راحت‌تر خلق کنید.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم