فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

عطر مردانه ورساچ مدل EROS TESTER 100ML برند VERSACE

انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
محصول
  • Original
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

عطری برای تمام فصول:

یکی از برترین ادکلن‌های ورساچه که به گفته‌ی خود دوناتلا ورساچه روح و ژن ورساچه را در خود دارد که این موضوع کیفیت این عطر از این برند ورساچه را نشان می‌دهد، ادو تویلت اروس (Eros) می‌باشد؛ که با بویی تقریباً خنک در تمام طول سال قابل استفاده است. نام این ادکلن ایتالیایی از قهرمانان و خدایان باستانی یونان گرفته شده و تداعی کننده قدرت و شکوه آن دوران می‌باشد. طراح فرمولاسیون این عطر نیز عطرساز مشهور «Aurelien Guichard» می‌باشد.

یک ترکیب شیرین گیاهی:

با اسپری کردن ورساچه اروس روی پوست و محل نبضتان بوی نعناع، سیب سبز و لیمو را استشمام خواهید کرد. این ترکیب مرکباتی-گیاهی و شیرین، شادی و طراوت فراوانی را در شما ایجاد خواهد کرد. در ادامه و با گذشت زمان، متوجه جابجایی نت‌های آغازی و میانی خواهید شد. نت‌های میانی به‌آرامی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب دانه‌ی تونکا، گل شمعدانی و عنبر تشکیل می‌شوند. پس از استشمام بوی این نت‌ها احساس شادی و هیجان بیشتری خواهید داشت. پس از مدتی طولانی اگر کمی دقت کنید متوجه بوی وانیل، علف وتیور، خزه‌ی اوک موس، چوب سدر ویرجینیا و چوب اطلس خواهید شد. این ترکیب چوبی و شیرین، آرامش و تعادل روحی زیادی را به شما منتقل می‌کند.

شیک و با کیفیت:

در ورساچه اروس علاوه‌بر بوی خوش و انرژی بخش، طراحی بسیار شیک و زیبایی نیز دارد. روی بطری این عطر نشان تجاری ورساچه به شکل برجسته دیده می‌شود. نام ورساچه Eros با رنگ طلایی روی این شیشه کار شده است. درپوش شیشه شکلی استوانه‌ای دارد و  با طرح طلایی که در بالایش کار شده، زیبایی بطری را دوچندان کرده است؛ که آن را به محصولی باکیفیت و شیک برای کادو نیز تبدیل کرده است.
این عطر حجمی برابر با ۱۰۰ میلی‌لیتر دارد و تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. کمپین تبلیغاتی این عطر با حضور مدل معروف «Brian Shimansky» سروصدای فراوانی بر پا کرد و باعث افزایش محبوبیت و فروش اروس در دنیا شد.
این عطر مخصوص آقایانی است که در زندگی به دنبال اهداف خود می‌روند و خرید آن با توجه به بوی ملایم، حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری، پخش بوی بالا و برند شناخته‌شده‌اش برای شما بسیار رضایت‌بخش خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
ATR-050-Z7
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم