فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
AnyCubic / خانه AnyCubic

پرینتر سه بعدی انیکیوبیک مدل Photon Mono M5s Pro برند Anycubic

59,899,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

پرینتر سه بعدی مدل Photon Mono M5s Pro برند Anycubic

در گذشته برای ساخت ماکت و شبیه‌سازی یک ساختمان روزها یا حتی هفته‌ها زمان لازم بود. اما با پیشرفت تکنولوژی و خلق پرینترهای سه‌بعدی، این امر تنها در چندساعت انجام می‌گردد. چاپگرهای 3D با چاپ لایه به لایه یک اثر هنری را بوجود می‌آورند. اگر می‌خواهید مدل‌هایتان دقت و کیفیت بالاتری داشته باشند، پرینترهای سه‌بعدی‌ رزینی انتخاب مناسبی هستند. Photon Mono M5s Pro از برند Anycubic با سرعت چاپ 105 میلی‌متری و کیفیت 14K مدل‌ها را در زمان کم با بالاترین وضوح به‌وجود می‌آورد. همچنین با دستگاه تصفیه کننده و گرم کننده هوا مهم نیست دمای اتاق کار چقدر باشد؛ چراکه این دستگاه می‌تواند دمای رزین و هوا را متعادل کند. در ادامه، برای شما مطالبی راجع‌به چاپگر سه‌بعدی Mono M5s Pro از کمپانی انیکیوبیک را جمع‌آوری کردیم تا برای خرید آن اطلاعات کافی داشته باشید.

 ‌‌‌

ویژگی های پرینتر سه بعدی Photon Mono M5s Pro

  • ابعاد دستگاه 270x290 در ارتفاع 460 میلی‌متر می‌باشد و وزن آن 4 کیلوگرم است.
  • پرینتر سه بعدی M5s Pro یک ال سی دی تک رنگ 1 اینچی (256.5 میلی‌متر) دارد و دارای کیفیت 14K، رزولوشن 13312x5120 پیکسلی و وضوح 16.8x24.8 میکرومتری در محور XY است. همچنین یکنواختی نور تا 85% افزایش یافته است. در بخش نقد و بررسی راجع‌به این ویژگی‌ها به‌صورت کامل‌تر توضیح دادیم که می‌توانید آن را مطالعه نمایید.
  • در Photon Mono M5s Pro سرعت چاپ برابر با 105 میلی‌متر در ساعت است و مدل‌هایتان در زمان مناسبی تکمیل می‌شود.
  • ابعاد چاپ در چاپگر3D مدل Mono M5s Pro از برند انیکیوبیک 38 در ارتفاع 223.78 میلی‌متر است و شما آزادانه می‌توانید انواع مدل‌ها را به چاپ برسانید.
  • چاپگر سه‌بعدی Mono M5s Pro دارای یک تصفیه کننده و گرم کننده هوا می‌باشد که از ویژگی‌های برجسته آن به‌شمار می‌رود. برای مثال در فصول سرد سال حتما نیاز است که قبل از شروع کار، رزین را در آب گرم قرار داد تا دمای آن تنظیم و آماده چاپ شود. حال باوجود این دستگاه، بدون هیچ دشواری دمای رزین مناسب می‌شود. دستگاه Air Heater & Purifier می‌تواند دمای رزین را به بالای 20 درجه سانتیگراد و دمای هوا را تا 40 درجه سانتیگراد برساند.
  • این محصول قابلیت این را دارد که میزان رزین در مخزن را تشخیص دهد. هنگامی که درطول چاپ، مقدار رزین کم بشود، سنسور تشخیص رزین کاملا آن را تشخیص می‌دهد.
  • برای اینکه بتوانید از جزئیات چاپ باخبر باشید، در M5s Pro صفحه‌نمایش لمسی 4.3 اینچی (109.2 میلیمتر) فرایندی که تا اتمام چاپ بوجود می‌آید را نمایش می‌دهد و می‌توانید درصد پیشرفت مدل را متوجه شوید.
  • پرینتر سه بعدی Anycubic Photon Mono M5s Pro را می‌توانید به‌طور اتومات کالیبره کنید که در بخش نقد و بررسی توضیحات بیشتری درمورد آن دادیم.
  • برروی تلفن همراهتان می‌توانید اپلیکیشن Anycubic را نصب کرده و مدل‌های قابل چاپ آن را پیدا کنید. علاوه‌براین از پیشرفت مدلی که درحال چاپ است هم می‌توانید باخبر شوید.

 ‌‌

خرید پرینتر سه بعدی مدل Photon Mono M5s Pro از برند Anycubic

اگر به‌دنبال پرینتر سه‌بعدی که مدل‌های موردنظرتان را با ظرافت بالایی چاپ کند می‌گردید، چاپگرهای سه‌بعدی رزینی انتخاب مناسبی می‌باشند. مدل Photon Mono M5s Pro که از نوع رزینی است، انواع اکشن فیگورها، شخصیت‌های برجسته و معروف، طرح‌های مینیاتوری و غیره را دقیقا مانند طرح دیجیتالیتشان چاپ می‌کند. همچنین با ابعاد چاپی که دارد مدل موردنظر را می‌توانید در ابعاد متفاوت پرینت کنید. اگر به توضیحات کامل‌تری لازم دارید، به بخش نقد و بررسی مراجعه نمایید و درصورت نیاز در بخش تماس با ما با کارشناسان قشم خرید ارتباط برقرار کنید.

 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول

مشخصات

برند
Anycubic
مدل
Photon Mono M5s Pro
ابعاد دستگاه
270x290 در ارتفاع 460 میلی‌متر
ابعاد چاپ
126.38x200 در ارتفاع 223.78 میلی‌متر
حجم چاپ
5.7 لیتر
وزن دستگاه
9.4 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
لمسی 4.3 اینچ (109.2 میلی‌متر)
LCD
10.1 اینچ (256.5)
توان مصرفی
-
رزولوشن پرینت
14K
ابعاد رزولوشن
13312x5120 پیکسل
کنتراست
-
نوع تکنولوژی چاپ سه بعدی
LCD
کالیبراسیون
اتوماتیک
منبع نوری
LED matrix UV light source
سرعت چاپ
105 میلی‌متر در ساعت
طول موج
405 نانومتر
نوع رزین مصرفی
اکثر رزین‌های موجود در بازار
دقت چاپ محور Z
10 میکرون
دقت چاپ محور X Y
16.8x24.8 میکرون
نرم‌افزار اسلایسر (Slicer)
Photon Workshop
روش انتقال فایل به دستگاه
با کابلUSB و WIFI
فرمت‌های ورودی سازگار
STL, OBJ و غیره
نوع درگاه اتصال
با کابل USB
قابلیت پر کردن و متوقف کردن رزین در مخزن
-
قابلیت WiFi
دارد
سایر ویژگی‌ها
دارای تصفیه‌کننده و گرم‌کننده هوا
کاربرد
ساخت طلا و جواهرات، دندانپزشکی، قطعات با جزئیات پیچیده، هندسه‌های پیچیده و غیره
سیستم عامل‌های سازگار
Windows, MacOS
محتویات جعبه
پرینتر سه‌بعدی، پلتفرم چاپ، مخزن رزین، کاردک، کیت فیلم ضد خش، USB فلش درایو، آداپتور، قیف، ماسک، کاغذ تراز، ابزار، دستگاه تصفیه‌کننده و گرم‌کننده هوا، دفترچه راهنما
نقد و بررسی محصول

بررسی پرینتر سه بعدی مدل Photon Mono M5s Pro برند Anycubic

کمپانی شناخته شده انیکیوبیک همواره پرینترهای سه‌بعدی با کیفیت و پرطرفداری را ارائه می‌دهد. چاپگر سه‌بعدی Photon Mono M5s که از محصولات پرطرفداری بوده، حال Anycubic نسخه جدیدی از آن، یعنی Photon Mono M5s Pro را معرفی کرده است که پیشرفت‌های چشمگیری نیز داشته. این محصول می‌تواند مدل‌های بی‌نظیری را با جزئیات فراوان به‌ چاپ برساند. ما در این متن، جزئیات چاپگر ‌سه‌بعدی Photon Mono M5s Pro از برند Anycubic را برای شما جمع‌آوری کردیم.

  

ویژگی های پرینتر سه بعدی Photon Mono M5s Pro

چاپگر3D مدل Mono M5s Pro با داشتن قابلیت‌هایی که دارد، نظر هر کاربر را به خود جلب می‌کند. از مهم‌ترین چیزهایی که به آن اضافه شده است،‌ می‌توان به تصفیه کننده و گرم کننده هوای آن اشاره کرد. کیفیت 14K در آن باعث شده است که مدل‌ها به بهترین نحو احسنت چاپ شوند. همچنین سرعت چاپ 105 میلی‌متری آن در وقت شما بسیار صرفه‌جویی خواهد کرد. در ادامه شما را با سایر ویژگی‌های پرینتر سه‌بعدی M5s Pro آشنا خواهیم کرد.

چاپ با کیفیت و پرجزئیات

هر کاربری که می‌خواهد با چاپگر سه‌بعدی کار کند، مطمئناً کیفیت چاپ از مهم‌ترین ویژگی‌هاییست که به آن توجه خواهد کرد. مدلPhoton Mono M5s Pro  دارای یک LCD تک رنگ 10.1 اینچی (256.5 میلی‌متر) با رزولوشن 5120x13312 پیکسل است که کیفیت فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه خواهد داد. نسخه قبلی این پرینتر سه‌بعدی یعنی Mono M5s از کیفیت 12k برخوردار بوده که Mono M5s Pro دارای کیفیت 14k با وضوح XY به‌مقدار 16.8x24.8 میکرومتر است. به‌گونه‌ای، دقت چاپ این پرینتر3D،‌ قابل مقایسه با ضخامت یک تار مو است. همچنین یکنواختی نور در آن تا 85% افزایش یافته است و حتی کوچک‌ترین جزئیات و لبه‌های تیز کاملا چاپ می‌شوند.

سرعت چاپ بالا بدون کاهش دقت

سرعت چاپ پرینتر3D مدل M5s Pro برابر با 105 میلی‌متر در ساعت است. این میزان سرعت در وقت شما صرفه‌جویی خواهد کرد و درعین حال که زمان کمتری صرف می‌شود،‌ در کیفیت چاپ نیز تغییری پیش نمی‌آید. سرعت چاپ پرینترها برای هر کاربری جزء مهم‌ترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. همچنین فیلم بکار رفته در این محصول ACF است که همین فیلم باعث می‌شود موفقیت در چاپ افزایش یابد و در سرعت چاپ هم تاثیر مثبت دارد.

ابعاد چاپ ایدئال

برای اینکه بدانید مدلتان را با چه اندازه‌ای می‌توانید چاپ کنید، حتما باید از ابعاد چاپ پرینتر سه‌بعدیتان مطلع باشید. ابعاد چاپ Mono M5s Pro برابر با 200x126.38 در ارتفاع 223.78 میلی‌متر است که ابعاد چاپ بزرگی محسوب می‌شود. برای کاربرانی که به تولید اشیاء بزرگتر یا پیچیده‌تر علاقه‌ دارند یا چند مدل را می‌خواهند همزمان پرینت کنند، این محصول بسیار مناسب است. همچنین ابعاد خود دستگاه 270x290 در ارتفاع 460 میلی‌متر و وزن آن 9.4 کیلوگرم است.

تصفیه کننده و گرم کننده هوا

چاپ با رزین، به یک محیط با دمای کنترل شده و ثابت نیاز دارد. یک دستگاه تصفیه و گرم کننده هوا می‌تواند به تنظیم دمای داخل محفظه چاپگر کمک کند و اطمینان حاصل کند که رزین در دمای ایدئال باقی می‌ماند و چاپ عالی را تضمین می‌کند. برخی از رزین‌ها ممکن است در دماهای پایین‌تر بیش از حد چسبناک شوند که کار با آن‌ها را دشوار می‌کند یا منجر به کیفیت چاپ پایین می‌شود. با حفظ یک محیط دمای کنترل شده، رزین می‌تواند در ویسکوزیته مناسبی برای چاپ‌ باقی بماند. 

چاپگر سه‌بعدی Photon Mono M5s Pro گرمایش هوا را با تصفیه ادغام می‌کند و شرایط را برای پرینت آماده می‌کند. از آنجایی که چاپ با رزین بوی زیادی را درطول پرینت ایجاد می‌کند، این دستگاه به فیلتر و خنثی کردن این بوها کمک کرده و محیط کار دلپذیرتری را برای کاربران ایجاد می‌کند. Air Heater & Purifier دمای هوا را تا 40 درجه سانتیگراد تضمین می‌کند و دمای رزین را قبل از چاپ، به بالای 20 درجه سانتیگراد نگه می‌دارد تا چاپ موفقی را حتی در محیط‌هایی با دمای پایین انجام دهد.

سنسور کاربردی تشخیص رزین

پرینتر سه‌بعدی Photon Mono M5s Pro قابلیت تشخیص باقی‌مانده رزین را دارد. این محصول مقداری که رزین در فرایند چاپ کم شده است را متوجه می‌شود. همچنین با الگوریتم هوش مصنوعی که دارد ارتفاع لایه‌برداری را با توجه به شکل مدل محاسبه و تنظیم می‌کند تا میزان موفقیت چاپ و سرعت چاپ را بهبود بخشد. 

تراز اتوماتیک

در پرینترهای سه‌بعدی شما نیاز به کالیبره کردن دارید تا چاپگر به درستی کار خود را انجام دهد. پرینتر سه‌بعدی Mono M5s Pro کار شما را بسیار آسان کرده است و در آن به‌طور اتومات این امر انجام می‌شود. همچنین به کمک فشاری که سینی به سطح وارد می‌کند و حسگرهای داخلی، سرعت انجام پرینت را تنظیم می‌کند. 

صفحه نمایش کارآمد این محصول 

پرینتر سه‌بعدی Anycubic M5s Pro دارای یک صفحه‌ نمایش 4.3 اینچی (109.2 میلی‌متر) است. این صفحه نمایش، لمسی است و می‌توانید انواع اتفاقاتی که در فرایند چاپ رخ می‌دهد را بررسی کنید و در جریان همه شرایط باشید. از طریق این صفحه‌نمایش شما می‌توانید انواع کارها مانند سرعت چاپ، ضخامت لایه و غیره را تنظیم کنید. علاوه‌بر این مشخص است که چه‌مقداری مدل پیشرفت کرده و تا چه زمانی تکمیل خواهد شد.

اپلیکیشن Anycubic در تلفن همراه شما

شما می‌توانید به‌راحتی Anycubic APP را نصب کرده و در آ‌ن مدل‌های متنوعی را مشاهد کنید و طرح موردنظر را بیابید. همچنین در این برنامه مشخص است که طرح به چه‌ اندازه تکمیل شده است و چقدر زمان می‌برد که کاملا آماده استفاده بشود. 

خرید پرینتر سه بعدی Photon Mono M5s Pro از برند Anycubic

خلق ایده‌ها، کار بسیار لذت‌‌بخشی است که می‌توانید هرچه بخواهید را به یک شئ تبدیل ‌کنید. هر نوع اکشن فیگور، ماکت، مجسمه‌ و غیره را می‌توانید با Photon Mono M5s Pro از برند Anycubic چاپ کنید و درکل اگر در زمینه چاپ سه‌بعدی به‌صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنید، این محصول از برند انیکیوبیک پیشنهاد ما به‌ شما خواهد بود. اگر تجربه‌ای از کاربری این چاپگر3D دارید، ‌حتما در بخش نظرات آن را با ما و کاربران به اشتراک بگذارید.

 

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم