فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Lynx / خانه Lynx

اسکنر سه بعدی لینکس مدل make pro برند 3D MakePRO

رنگ
  • سفید
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

 اسکنر سه‌بعدی لینکس مدل  MAKE PRO برند LYNX

بین دنیای واقعی و مجازی پل بزنید! اشیای اطراف خود را با دقتی بی‌نظیر و تا آخرین جزئیات از آن‌ها را، به دیتای دیجیتال تبدیل کنید. فناوری به کار رفته در اسکنرهای سه‌بعدی فراتر از مرزهای سابق رفته و به ما این قدرت را می‌دهد که در دنیای مجازی به آفرینش و خلق آثار هنری مدل‌ها بپردازیم. اسکنر سه‌بعدی MAKE PRO لینکس با کاربری ساده و عملکرد فوق‌العاده در اختیار شما قرار گرفته است. از ویژگی بارز اسکنر لینکس مدل MAKE PRO

می‌توان به‌دقت بالا، سرعت اجرا و توانایی ثبت جزئیات کوچک اشیا اشاره کرد. این قابلیت‌ها به محققان، هنرمندان، مهندسان، و حتی فعالان حوزه پزشکی این امکان را می‌دهد که از تصاویر سه‌بعدی برای تحقیقات، محصولات همانند طراحی و ساخت پروتز بهره‌مند شوند. برای کار با این اسکنر سه‌بعدی لازم نیست کاربر حرفه‌ای باشید؛ کار با آن بسیار راحت است. در ادامه، به ویژگی‌های دیگر این اسکنر پرداخته ایم:

 

در بسته‌بندی اسکنر سه‌بعدی لینکس LYNX مدل MAKE PRO چه چیزی ارائه می شود؟

در مدل استاندارد اسکنر سه‌بعدی لینکس با 1 کابل دیتا، سیم برق همراه می‌شود.

 

 ویژگی‌های اسکنر سه‌بعدی لینکس مدل MAKE PRO برند LYNX

  • اسکنر لینکس نسبت به سایر اسکنرها امکان ضبط اشیا با ابعاد بزرگ‌تر را دارد. محدوده اسکن اسکنر سه‌بعدی لینکس ۲۵۰×۴۰۰ میلی‌متر است که ۲۰۰ درصد بزرگ‌تر از اسکنرهای معمولی با فرمت‌های متوسط است. با Lynx می‌توانید اشیا تا اندازه 5000x5000x5000 میلی‌متر را اسکن کنید که ۳۷۰۰ درصد بیشتر از سایر اسکنرهای دیگر است.
  • اسکنر سه‌بعدی مدل MAKE PRO بسیار کاربرپسند است و به‌هیچ‌وجه نیازی به تجربه قبلی ندارد. مدل‌ها را می‌توان به‌صورت خودکار به‌راحتی توسط یک الگوریتم نرم‌افزاری کارآمد ایجاد کرد که قادر است به طور خودکار عیوب اسکن را اصلاح کند و نتیجه عالی ارائه دهد. می‌توانید نرم‌افزار JMStudio را روی رایانه یا تلفن همراه خود نصب کرده و با استفاده از آنها اقدام به تهیه اسکن از اشیا مورد نظر خود نمایید. تنها با یک کلیک نتیجه مدل‌های سه‌بعدی ساخته شده را ویرایش کنید. با ویژگی‌های ویرایش هوشمند یکپارچه JMStudio پردازش پروژه‌های اسکن شده شما را تنها با یک کلیک خودکار امکان‌پذیر می‌کند و بدون زحمت خاصی مدل‌های سه‌بعدی ساخته شده رضایت‌بخشی را برایتان تولید می‌کند.

 

  • اسکنر MAKE PRO دارای دقت ۰.۱۰ و وضوح ۰.۳۰ میلی‌متر است که برای بازتولید اهداف هنری، طراحی و صنعتی بسیار مناسب است. اسکنر سه‌بعدی Lynx برای چاپ سه‌بعدی اجسام بادقت بالا و با وضوح بسیار زیاد عمل می‌کند. به‌گونه ای که روی اهداف اسکن نقاط دقیقی ایجاد کرده تا تمامی جزئیات را اسکن کند. (Reproduction Faithful Object)

 

  • با اسکنر سه‌بعدی Lynx ، اسکن اشیای متوسط تا بزرگ مانند بدن انسان، مبلمان، قطعات خودرو و مجسمه‌ها بسیار آسان است. تنها در چند دقیقه، می‌توانید مدل‌های کامل و دقیقی را ثبت کنید که هر پیچیدگی و هر جزئیات زیادی را به نمایش بگذارد.

 

  • اسکنر MAKE PRO دارای حالت‌های اسکن چندگانه است. حالت دستی، حالت چرخان، نقشه‌برداری بافت رنگ (با ترکیب لوکس) نقشه‌برداری بافت رنگ (با ترکیب لوکس).

 

  • دوربین رنگی داخلی این اسکنر از ۲۴ رنگ پشتیبانی می‌کند که نتیجه چاپ عالی در برخواهد داشت. به طور گسترده در چاپ مدل‌سازی سه‌بعدی طراحی انیمیشن، طراحی صنعتی، مهندسی معکوس و غیره استفاده می‌شود.

 

 سؤالات متداول در رابطه با خرید اسکنر سه‌بعدی لینکس مدل MAKE PRO برند LYNX

  1. با این اسکنر چه اندازه‌ای از اجسام را می‌توان اسکن کرد؟ Lynx قادر به اسکن اشیا با محدوده اندازه توصیه شده ۱۰۰ تا ۲۰۰۰ میلی‌متر است. اگرچه گفته شده که از نظر تئوری می‌تواند اجسام به بزرگی ۵۰۰۰ میلی‌متر را نیز اسکن کند.

 ۲. برای کار با این اسکنر به چه نوع منبع تغذیه‌ای نیاز داریم؟ پاوربانک باید حداقل توان خروجی ۲۲.۵ وات با درگاه USB - C داشته باشد و از شارژ PD 12 ولت پشتیبانی کند.

 ۳. سیستم موردنیاز برای استفاده در تلفن همراه (ios و اندروید) چیست؟ برای دستگاه‌های Android، برنامه تلفن همراه به Android 10.0 یا بالاتر نیاز دارد. توصیه می‌شود از تلفن‌های همراه با رم ۸ گیگابایتی یا بالاتر استفاده کنید و از وجود حداقل ۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس اطمینان حاصل کنید برای دستگاه‌های iOS ، به iOS 15.0 یا بالاتر نیاز دارد. برای دانلود و استفاده از آن پیشنهاد می‌شود از آیفون ۱۲ یا مدل بالاتر استفاده کنید.

 ۴. سیستم سازگار با کامپیوتر برای این اسکنر چیست؟ سیستم سازگار Windows10/11 64bit , MacOS12/13

  1. آیا نیاز است که در طول فرایند اسکن نشان خاصی روی اجسام اعمال کنیم؟ خیر، نیازی به نشانگر نیست. با این حال اگر جسم دارای ویژگی‌های خاصی (مانند شکل بسیار گرد) باشد، می‌توانید با استفاده از یک نشانگر (رنگ مخصوص خود اسکنر) سطح را علامت‌گذاری کنید.

 ۶. اگر حین کار قسمتی از جسم مورد نظر اسکن نشد چه اقدامی انجام دهیم؟

 ابتدا مطمئن شوید که اندازه مورد اسکن شده در محدوده ۲۰۰۰ میلی‌متر است. برای مقابله با بازتاب یا شفافیت جسم موردنظر از اسپری اسکن استفاده کنید. حالت اتصال مناسب را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که اسکنر فاصله بسیار خوبی از سوژه دارد.

 به اطلاعات تخصصی تری از این اسکنر نیاز دارید؟ در قسمت نقد و بررسی محصول به اسکنر سه‌بعدی لینکس مدل MAKE PRO برند LYNX بیشتر پرداخته ایم.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
نقد و بررسی محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم