فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Apexel / خانه Apexel

لنز ماکرو با زوم 100 برابر مدل APL-MS009 برند APEXEL

1,959,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود برای سفارش
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

لنز ماکرو با زوم 100 برابر مدل APL-MS009 برند APEXEL

برای ثبت حداکثر جزئیات پیچیده موجود در اشیا مختلف یا سوژه‌های کوچک، استفاده از لنز ماکرو مدل APL-MS009 برند APEXEL بسیار ضروری است. با نصب این لنز روی گوشی‌های هوشمند به‌راحتی می‌توانید بر سوژه‌های مختلف متمرکز شوید و تفاوت‌های ظریف را در عکس‌های خود به نمایش بگذارید. عکاسی ماکرو نیازمند نزدیک‌شدن به سوژه است تا بتوان جزئیاتی را آشکار کرد که معمولا با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شوند و این وسیله به‌خوبی این وظیفه را انجام می‌دهد.

با خرید لنز ماکرو اپکسل، عکاسی متفاوت و هیجان‌انگیزی را تجربه خواهید کرد. با ما همراه باشید تا با تمامی ویژگی‌های لنز ماکرو برند APEXEL آشنا شوید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ویژگی‌های لنز ماکرو با زوم 100 برابر مدل APL-MS009 برند APEXEL

  • ریل کشویی میکرو لنز اپکسل دارای طراحی سیلیکونی و نرم پلکانی است که بدون آسیب به گوشی و فشاردادن دکمه‌ها به‌راحتی روی گوشی نصب می‌شود.
  • این لنز با قابلیت زوم 100 برابر تنها 130 گرم وزن دارد و از آلومینیوم و شیشه درجه یک ساخته شده و دارای دوام بسیار است.
  • هر لنز دارای 4 پوشش نوری HD است که رنگ‌های واقعی را بازیابی می‌کند و تصویر را واضح‌تر نشان می‌دهد.
  • در کیت لنز همچنین پورت‌هایی برای وسایل جانبی (سه‌پایه و فلاش) در نظر گرفته شده است که آن را به هدیه‌ای عالی برای علاقه‌مندان به عکاسی ماکرو تبدیل می‌کند.
  • این ابزار کارآمد دارای منبع نور LED قابل‌شارژ یکپارچه است و نور طبیعی را روی سطوح می‌تاباند تا بتوانید اشیا و موجودات کوچک را در هر زمان و مکان کاوش کنید.
  • با استفاده از سرپیچ 4/1 می توانید سه‌پایه را برای ثابت نگه داشتن لنز به آن وصل کنید.
  • اگر دوربین تلفن شما محدب است، توصیه می‌کنیم از فاصله دهنده EVA برای بالابردن لنز میکرو فوکوس استفاده کنید. فاصله دهنده‌ها در سه ضخامت 2، 3 و 4 میلی‌متری در دسترس هستند تا با استفاده از آن‌ها شکاف بین گوشی و لنز را پر کرده و سطحی یکدست داشته باشید.
  • با استفاده از پورت کلد شو (cold shoe) می‌توان نور یا تجهیزات دیگر را به گیره کشویی متصل کرد. (کلد شو، مکانی برای اتصال لوازم جانبی به دوربین است. اکثر دوربین‌های دیجیتال متوسط تا رده‌بالا دارای پورت کلد شو هستند. پورت کلد شو یک براکت مربع است که اغلب در قسمت وسط بالای بدنه دوربین قرار می‌گیرد.)
  • این لنز ماکرو با تمامی مدل‌های گوشی‌های هوشمند سازگار است و حداکثر اندازه گیره 96 میلی‌متر و حداقل اندازه گیره 66 میلی‌متر است.
  • فاصله فوکوس 5.5 تا 7 میلی‌متر است، یعنی هر چه از سوژه دورتر شوید قدرت بزرگ‌نمایی لنز هم کمتر خواهد شد.
  • جعبه این لنز شامل میکرو لنز، ریل سیلیکونی، کابل شارژ نوع c ، دفترچه راهنما، فاصله دهنده و دستمال لنز است.
  • برای استفاده از این لنز به هیچ‌گونه اپلیکیشنی نیاز ندارید و برای اغلب گوشی‌های اپل و اندروید مناسب است.
  • با استفاده از ریل کشویی قابل انعطاف موجود در جعبه می‌توان لنز را روی بیشتر گوشی‌ها مانند آیفون، سامسونگ، گوگل، هواوی، وان پلاس و موارد دیگر نصب کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خرید لنز ماکرو با زوم 100 برابر مدل APL-MS009 برند APEXEL

با استفاده از لنز ماکرو با زوم 100 برابر مدل APL-MS009 برند APEXEL تنها با داشتن یک گوشی هوشمند، سوژه‌های بسیار کوچک را در هر مکان و زمانی کشف خواهید کرد. برای مشاهده گیاهان، حشرات، جواهرات، سکه، سنگ معدنی، ساعت، تمبر یا فقط برای سرگرمی می‌توان از این وسیله استفاده کرد. برای تنظیم بهتر لنز، سوراخ نصب لنز را با دوربین اصلی گوشی خود در یک راستا نگه دارید و سپس لنز میکرو را برای استفاده به آن پیچ کنید.

لنز ماکرو برند اپکسل با کاربردی آسان و قیمتی مناسب از هدایای متفاوت و جذابی است که می‌توانید برای خود یا دیگران خریداری کنید. اگر درباره این لنز پرسشی دارید آن را در قسمت نظرات بنویسید تا کارشناسان قشم خرید در اولین فرصت به سؤال‌های شما پاسخ دهند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم