فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Sun Core / خانه Sun Core

دوربین تک چشمی سانکر مدل 12*50 برند Sun Core

1,636,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود برای خرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دوربین تک چشمی برند سانکر مدل 12*50 برند SUN CORE

دوربین‌های تک چشمی برند سانکر برای علاقه‌مندان به طبیعت، کوهنوردان، کاوشگران و هرکسی که از گشت‌وگذار در طبیعت لذت می‌برد می‌توانند انتخاب جذابی باشند. طراحی جمع‌وجور و سبکشان نیز باعث شده تا از بهترین گزینه‌های مناسب برای سفر و طبیعت‌گردی باشند. یکی از بهترین دوربین‌های این برند، دوربین تک چشمی برند سانکر مدل 12*50 برند SUN CORE است که قدرت بزرگنمایی 12 برابری دارد. این دوربین با یک بند مچی همراه، یک سه پایه و همچنین با گیره دوربین برای اتصال به گوشی برایتان ارسال می‌شود. در ادامه به بررسی ویژگی‌های بیشتری از این دوربین تک چشمی سانکر پرداخته‌ایم.

 

ویژگی‌های دوربین تک چشمی برند سانکر مدل 12*50

  • شیشه‌ این دوربین از جنس ABS+BAK است. لنزهایش جنس بسیار باکیفیت و بادوامی داردتا در برابر ضربه و آسیب‌های احتمالی مقاوم باشد.
  • این دوربین دارای قدرت زوم و بزرگ‌نمایی 12 برابری است. یعنی هر سوژه در دوربین را 12 برابر نزدیک‌تر از چیزی که هست، مشاهده می‌کنید.
  • وزن این دوربین سبک است و اندازه آن هم به‌اندازه یک کف دست است. همین امر باعث می‌شود بتوانید آن را در کیف خود بگذارید و به‌راحتی آن را هر جا که می‌خواهید ببرید.
  • در یک روز بارانی آن را همراه خود بیرون ببرید؛ چون این محصول در برابر آب مقاوم است.
  • این دوربین تک چشمی برای فعالیت‌هایی مانند کوهنوردی، پیاده‌روی، مشاهده پرندگان، کمپینگ، و فعالیت‌های مشابه بسیار مناسب است و تصاویر واضح و روشنی را به شما ارائه می دهد.
  • این محصول با یک سه‌پایه و گیره نصب روی گوشی همراه می‌شود. پس به راحتی با گیره نصب لنز دوربین را روی گوشی خود قرار دهید و به دوردست‌ها نگاه کنید..

.

خرید دوربین تک چشمی برند SUN CORE مدل 12*50

 باتوجه‌به ویژگی‌های دوربین تک چشمی سانکر، مانند وزن سبک و اندازه کوچکش، قدرت زوم بالا و جنس باکیفیتش، می‌توان گفت برای افرادی مناسب است که به دنبال یک دوربین با قیمت مقرون‌به‌صرفه و در عین حال همه کاره هستند. سه پایه‌ای که همراه این محصول می‌آید شما را در مشاهده راحت‌تر سوژه‌هایتان یاری می‌کند.

اگر به اطلاعات بیشتری درباره دوربین تک چشمی سانکر مدل 12*50 نیاز دارید، می‌توانید در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسان قشم خرید در اولین فرصت به شما پاسخ دهند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم