فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Sun Core / خانه Sun Core

دوربین تک چشمی برند سانکر مدل HR-10-30×40 برند Sun Core

1,569,000 تومان 1,808,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود برای خرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دوربین تک ‌چشمی مدل HR-10-30040DJ برند Sun Core

استفاده از دوربین تک‌چشمی در سفر برای مشاهده مناظر دوردست در طبیعت، پرواز پرندگان، مسابقات ورزشی و اتومبیل‌رانی بسیار پرکاربرد است. دوربین کوچک و سبکی که با بزرگ‌نمایی پدیده‌ها زیبایی‌ها را به چشم شما می‌آورد. انواع مختلفی از دوربین تک‌چشمی در بازار پیدا می‌شود؛ اما قرار است با یکی از کاربردی‌ترین‌هایش آشنا شوید: دوربین تک ‌چشمی مدل HR-10-30040DJ از برند سانکر. این دوربین‌ها به‌دلیل طراحی کم‌حجم و سبکشان، مناسب افرادی هستند که زیاد سفر می‌کنند. دوربین مدل HR-10-30040DJ ضدآب است و تصاویر را با وضوح بالا برای شما نمایش می‌دهد. همچنین قابلیت فوکوس دو و نیم‌متری آن نیز باعث شده جزئیات بیشتری از تصویر بدون افت کیفیت قابل مشاهده باشد.

 از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ویژگی‌های دوربین تک‌ چشمی مدل HR-10-30040DJ برند Sun Core

  • تلسکوپ تک‌چشمی مدل HR-10-30040DJ مجهز به منشور bak-4 و لنز کاملاً چند پوششی (FMC)است تا عملکرد دید را تقویت کند. از انعکاس نور نیز جلوگیری می‌کند تا دید بهتری داشته باشید.
  • طراحی ارگونومیک دارد و به شما کمک می‌کند با یک دست، سریع و دقیق روی هدفتان تمرکز کنید. در استفاده طولانی مدت نیز دستتان خسته یا اذیت نمی‌شود.
  • دارای میدان دید وسیع ۹۶ درجه است که دید واضح‌تر و دورتری را برایتان فراهم می‌کند.
  • این مدل از دوربین‌های تک‌چشمی برند Sun Core برای فعالیت‌هایی مانند شکار، مشاهده دقیق‌تر طبیعت، و حتی برخی موارد نظامی بسیار مناسب است.
  • اندازه دوربین تک‌ چشمی سانکر مدل HR-10-30040DJ بسیار کوچک است و در یک کف دست جا می‌شود. پس به‌راحتی همراه و پای ثابت سفرهایتان می‌شود.

.

خرید دوربین تک ‌چشمی مدل HR-10-30040DJ برند Sun Core

 با توجه به ویژگی‌های ذکرشده دررابطه‌با دوربین تک‌چشمی سانکر، این محصول با وزن سبکش در ماجراجویی‌ها آزادی عمل بسیاری به شما خواهد داد. طراحی ارگونومیکش هم کمک می‌کند راحت در دست بگیریدش و سریع و دقیق سوژه‌ها را مشاهده کنید. ضدآب بودنش هم باعث می‌شود در شرایط جوی نامناسب و بارانی نیز بتوانید از آن استفاده کنید. درکل این محصول را به همه افرادی که هنگام شکار، سفر، یا شرایط نظامی لازم است از دوربین تک‌چشمی استفاده ‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم. اگر درباره دوربین تک‌چشمی مدل HR-10-30040DJ سوالات بیشتری دارید، می‌توانید در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسان قشم خرید در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم