فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Yilong / خانه Yilong

دوچرخه برقی ییلانگ مدل E-bike برند Yilong

54,999,000 تومان
رنگ
  • مشکی قرمز
  • مشکی-نارنجی
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دوچرخه برقی YILONG مدل YILONG E-BIKE

برای شما هم شروع به ورزش و ادامه دادنش سخت و دشوار است؟ دوچرخه برقی E-BIKE مدل YILONG می‌تواند جایگزینی  مناسب برای خودروها و انگیزه‌ای برای ورزش باشد. این محصول مجهز به ترمزهای دیسکی، رینگ اسپورت آلومنیومی، موتور 9 سرعته و چراغ قوه است. همچنین دو سری دنده هفت و سه حالته، دنده شمار و کروز کنترل دارد. علاوه بر این موارد، ویژگی‌های دیگری هم دارد که در ادامه بررسیشان کرده‌ایم.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ویژگی‌های دوچرخه برقی YILONG مدل E-BIKE

  • موتور 9 سرعته با توان 500 وات یک فناوری جدید در دنیای دوچرخه‌های برقی است. موتور این دوچرخه با توان بالایی که دارد، تجربه سفر هیجان‌انگیزی را برایتان به ارمغان می‌آورد. با‌توجه‌به 9 سرعت مختلفی که این موتور ارائه می‌دهد، شما به‌راحتی می‌توانید سطح سرعت و توان را نسبت به نیازتان تنظیم کنید.
  • دراین دوچرخه برقی با دنده‌های 7 حالته، شما به سرعت و تنظیمات مختلفی دسترسی دارید. این دنده‌ها به شما اجازه می‌دهند که در سرعت‌ها و تنظیمات مختلف حرکت کنید. با استفاده از این دنده‌ها، می‌توانید سرعت و توان رکاب زدن را افزایش دهید؛ در سربالایی‌ها کمتر اذیت شوید و در سرپایینی‌ها،‌ احتمال تصادف را کمتر کنید. به عبارت دیگر کنترل بیشتری روی دوچرخه خواهید داشت.
  • دنده‌های 3 حالته دوچرخه E-BIKE اغلب برای استفاده در شهر و محیط‌های شهری طراحی شده‌اند. با استفاده از این سه حالت دنده و ترکیبشان با هفت دنده دیگر، دوچرخه سوار می‌تواند به‌سرعت تغییرات را اعمال کند.
  • صندلی قابل تنظیم در این دوچرخه‌ برقی ویژگی دیگری است که آن را به یک گزینه ایدئال تبدیل می‌کند. با تنظیم درست صندلی، می‌توانید وضعیت قرار گرفتن بدن خود را تعیین کنید تا در بهترین حالت باشد و به ستون فقراتتان فشاری نیاید.
  • سوئیچ روی بدنه دوچرخه نیز برای روشن و خاموش کردن دوچرخه و کنترل تجهیزات الکتریکی‌اش استفاده می‌شود.
  • چراغ قوه 10 وات یک قابلیت جانبی مفید در دوچرخه Yilong E-BIKE است تا در شب‌ها دید کامل و سواری ایمن‌تری داشته باشید.
  • رینگ‌های اسپورتش هم از جنس آلومینیوم ساخته شده که یکی از مقاوم‌ترین فلزهای دنیاست. مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و تا سال‌های سال، سالم و براق می‌ماند.
  • کروز کنترل کمک می‌کند حین دوچرخه‌سواری، سرعت دوچرخه را به طور ثابتی نگه دارید؛ بدون نیاز به فشردن دسته گاز یا پدال زدن. به عبارت دیگر، با فعال‌سازی کروز کنترل، دوچرخه با سرعت مشخصی حرکت می‌کند. پس می‌توانید دسته گاز یا پدال زدن را رها کنید.
  • دنده شمار دوچرخه برقی Yilong E-BIKE هم کارکردش نشان دادن ترکیب و شیوه قرارگیری دنده‌ها است. ترکیب سه و هفت حالت دنده، مجموعاً 21 دنده مختلف در اختیارتان قرار می‌دهد و با بررسی دنده‌شمار متوجه می‌شوید دقیقاً در کدام حالت قرار دارید.
  • ترمز دیسکی این دوچرخه هنگام ترمز گرفتن مخصوصاً در شیب‌های تند با سرعت زیاد بسیار کارآمد است. با استفاده از این ترمزها می‌توانید امنیت بیشتری حین سواری داشته باشید و جلوی تصادف‌ها و آسیب‌های رایج دوچرخه‌سواری را بگیرید.
  • باتری این دوچرخه لیتیوم یونی با ظرفیت 12.8 آمپر ساعت، تنها سه‌ساعت برای شارژ شدن نیاز دارد.
  • جریان شارژ دوچرخه برقی E-BIKE از برند YILONG 5 آمپر و جریان تخلیه آن نیز 25 آمپر می‌باشد.
  • لاستیک ساحلی‌اش به شما اجازه حرکت بر روی سطوح مختلف را می‌دهد.

‌‌‌‌‌‌‌

خرید دوچرخه برقی YILONG مدل E-BIKE

دوچرخه YILONG یک گزینه ایدئال برای پیر و جوان است! به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند مسیرهای طولانی را بپیمایند و ممکن است در طول مسیر خسته شوند. علاوه بر این، برای رفت‌و‌امد روزمره در شهر، به محل کار و کلاس‌‌ها نیز مناسب است و احتمال آسیب‌دیدگی‌های عضلانی و مفصلی را کاهش می‌دهد. اگر در رابطه با این دوچرخه سؤالی دارید، می‌توانید دربخش نظرات مطرح کنید. فراموش کنید که کارشناسان قشم‌خرید همیشه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند؛ پس می‌توانید از طریق بخش تماس‌باما نیز برای گرفتن اطلاعات بیشتر استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم