فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Leercon / خانه Leercon

ماساژور بالشتی لیرکن مدل LEK-618D برند Leercon

5,450,000 تومان
رنگ
  • سبز
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود برای سفارش
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

ماساژور بالشتی لیرکن مدل LEK-618D برند Leercon

از درد گردن یا قسمت‌های مختلف بدنتان رنج می‌برید؟ هر راهی را برای درمان امتحان کرده‌اید و نتیجه‌ایی نگرفته‌اید؟ شرکت لیرکن با معرفی محصول بی‌نظیر خود توانسته تسکینی برای دردهای عضلانی باشد. ماساژور بالشتی لیرکن سبب می‌شود که گردش خون و جریان لنفاوی بهبود یابد و مواد غذایی و اکسیژن به درستی به بدن شما برسد. شما می‌توانید این لذت فراموش نشدنی را همواره در همه جا به همراه داشته باشید. ماساژور بالشتی لیرکن مدل LEK-618D با طراحی خاص خود و دو کلاهک چرخشی در هر طرف، مناسب استفاده در اکثر نقاط بدن بخصوص پاها، گردن و کمر است.

در ادامه به ویژگی‌های پرطرفدار این ماساژور می‌پردازیم:

ویژگی‌ها و قابلیت‌های ماساژور بالشتی لیرکن مدل  LEK-618D

  • ماساژور لیرکن مدل LEK-618D از نوع ماساژور غلطکی دورانی است. با استفاده از این ماساژور شما می‌توانید به راحتی در منزل یا سرکار بدن خود را ماساژ دهید.
  • این ماساژور می‌تواند در قسمتی که با بدن تماس دارد، تا 42 درجه سانتی‌گراد گرم شود تا تاثیر و لذت ماساژ برایتان دوچندان شود.
  • وزن ماساژور بالشتی لیرکن 618D برابر با 2.5 کیلوگرم است که باعث می‌شود بتوانید آن را به راحتی جابه‌جا کنید و با خود به هر جا ببرید.
  • این دستگاه با چند برنامه ماساژ خودکار و بهره‌بری از ترکیب ماساژ کوبشی و چرخشی، به کاهش دردهای عضلانی کمک می‌کند.
  • باتری فوق‌العاده قوی این محصول به شما امکان استفاده ماساژور را در هر زمان می‌دهد.
  • ولتاژ اسمی این ماساژور برای شارژ برابر با 12 ولت است. بیشترین توان مجازی که دستگاه می‌تواند دریافت کند (توان اسمی) نیز برابر با 24 وات است.
  • با استفاده از کلید تعبیه‌شده بر روی ماساژور می‌توانید نوع ماساژ، سرعت، و فشار را نسبت به نیازتان در سه حالت مختلف تنظیم کنید.
  • این ماساژور دارای سیستم خاموش کننده اتوماتیک است. یعنی در بازه‌های 15 دقیقه‌ای، به طور خودکار خاموش می‌شود.
  • جنس لایه پارچه‌ای روی ماساژور از جنس پارچه ضد سایش است؛ از طرف دیگر،‌هوا را به راحتی از خود عبور می‌دهد و این باعث می‌شود بوی بدی نگیرد.
  • از این ماساژور برای ماساژ گردن، کمر، کف پا، ران و ساق پا می‌توان استفاده کرد. این ماساژور مناسب افرادیست که رانندگی طولانی دارند یا ساعت‌های طولانی با کامپیوتر کار می‌کنند و روی صندلی و پشت میز می‌نشینند.

خرید ماساژور بالشتی لیرکن مدل LEK-618D برند Leercon یک انتخاب فوق‌العاده

این ماساژور برای افرادی که دچار کشیدگی، گرفتگی یا درد در ماهیچه‌ها و عضلات این نقاط از بدن خود هستند توصیه می‌شود. ماساژور بالشتی لیرکن مدل LEK-618D برای افرادی که رانندگی طولانی مدت دارند، یا در طول روز بیش از سه ساعت با کامپیوتر کار می‌کنند بسیار مناسب و کاربردی است. ماساژور بالشتی لیرکن تکیه‌گاهی منعطف در هنگام خستگی برای شماست. این محصول می‌تواند به تسکین دردهای عضلانی، به ویژه در ناحیه گردن و شانه‌ها کمک کند. برای سوالات بیشتر از قسمت تماس با ما با کارشناسان قشم خرید در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم