فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Leercon / خانه Leercon

ماساژور تفنگی لیرکن مدل LEK-G08 برند Leercon

6,450,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود برای سفارش
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

ماساژور تفنگی لیرکن مدل LEK-G08 برند Leercon

 اگر به دنبال راه‌حلی مؤثر برای کاهش استرس، تسکین درد عضلانی و بهبود گردش خون در بدنتان هستید، ماساژور تفنگی می‌تواند راه‌حلی ساده اما مؤثر باشد. این ماساژورها معمولاً با استفاده از لرزش‌های ملایم تا شدیدی که دارند، به شما کمک می‌کنند تا بهبود چشمگیری در راحتی و سلامتی خود تجربه کنید. ماساژور تفنگی لیرکن مدل LEK G08 یکی از جدیدترین ماساژورهای برقی بدن است که برای رفع گرفتگی و اسپاسم عضلات می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد. این ماساژور با دارا بودن ۴ سری ماساژ و ۳۰ سرعت قابل‌تنظیم به بهبود دردهای عضلانی شما کمک خواهد کرد. در ادامه ویژگی‌های بیشتری از این ماساژور تفنگی می‌خوانید:

 

ویژگی‌های ماساژور تفنگی لیکرکن مدل LEK-G08 برند Leercon

  • ماساژور تفنگی مدل LEK-G08 دارای قدرتی مناسب برای ضربه زدن به ماهیچه‌های بدن است. این عملکرد باعث کاهش درد عضلانی و گردش خون بهتر در بدن می‌شود.
  • ۴ سری ماساژ و ۳۰ سرعت قابل‌تنظیم دارد. ماساژور تفنگی مدل LEK-G08 دارای ۴ سری مختلف ماساژ است که می‌توانید آن‌ها را جایگزین یکدیگر کنید تا به شما کمک کند قسمت‌های مختلف بدن را ماساژ دهید.
  • صفحه‌نمایش لمسی دارد. ماساژور تفنگی مدل LEK-G08 برند Leercon مجهز به کنترل صفحه نمایش لمسی اچ‌دی است. نمایش سرعت و وضعیت باتری، تایمر خودکار و اتصال بلوتوث برای کنترل از راه دور آن بر روی صفحه نمایش آن قابل‌مشاهده است.
  • مدت‌زمان طولانی کار می‌دهد. این ماساژور مجهز به سیستم تأمین باتری لیتیومی با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع ۱.۵ ساعته است؛ بنابراین می‌تواند حدود ۸ ساعت پس از شارژ به کار خود ادامه دهد و برای مدت طولانی کار کند.
  • وزن سبک و اندازه جمع‌وجوری دارد تا در استفاده طولانی‌مدت از آن باعث خستگی‌تان نشود.

.

خرید ماساژور تفنگی لیرکن مدل LEK-G08 برند Leercon

بهتر است برای خرید ماساژور برقی به این نکات توجه کنید: یک ماساژور تفنگی باید پرقدرت و دارای درجات مختلف تنظیم سرعت باشد. چرا؟ برای مثال شدت ضربه‌ای که لازم است به کمرتان وارد شود بسیار متفاوت‌تر از شدت ضربه‌ایست که برای ماساژ گردن نیاز است. سروصدای کمی داشته باشد. مهم است که ماساژور شما کم‌صدا باشد تا بتوانید راحت‌تر ریلکس کنید. همچنین بهترین ماساژور تفنگی دارای باتری با عمر طولانی است. داشتن سری‌های متنوع از مزیت‌های مهم برای یک ماساژور تفنگی است که با توجه به نیاز یک نقطه از بدن سری قابل‌تعویض داشته باشد. ماساژور تفنگی لیرکن مدل LEK-G08 تمامی این قابلیت‌ها را دارد و کمک می‌کند تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید و استفاده ماساژور تفنگی داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم