فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Leercon / خانه Leercon

صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-918T برند Leercon

19,500,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود برای سفارش
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-918T برند LEECORN

احساس می‌کنید بین سختی‌ها و استرس‌های روزمره گم شده‌اید؟ تا به حال تصور کرده‌اید که یک دکمه کوچک می‌تواند شما را به دنیایی از آرامش و لذت ببرد؟ شاید هم همیشه عضلاتتان دچار گرفتگی است و در طول روز نیاز به ماساژ دارید؛ پس با خرید ماساژور لیرکن مدل LEK-918T با تمام دردهای عضلات و گرفتگی‌ها خداحافظی ‌کنید. باید بدانید که بعد از سرکارتان هم زندگی جریان دارد و لازم است به بدنتان استراحت دهید. ماساژور لیرکن با قابلیت‌های فوق‌العاده از جمله کیسه‌های تنظیم هوا و سیستم‌های گرمایشی به گردش خون بهتر و شل شدن عضلات بدن کمک می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-918T، توانایی انجام ماساژها با تنوع بالاست. شما می‌توانید طبق ماساژ مورد نظرتان آن را تنظیم و حس خوبی را تجربه کنید. با این صندلی می‌توانید خستگی یک روز پر مشغله را از تنتان دور کنید. این محصول از طراحی جدید و راحتی ساخته شده است که تمام بدن را پوشش و ماساژ می‌دهد.

در ادامه به ویژگی‌های بی‌نظیر ماساژور لیرکن می‌پردازیم:

‌‌‌

ویژگی‌های فوق‌العاده ماساژور لیرکن مدل LEK-918T

  • صندلی ماساژور LEK-918T مجهز به سیستم گرمایشی است که باعث تسهیل خوابیدن‌های عمیق و کاهش دردهای عضلانی می‌شود. همچنین، این ویژگی به بهبود گردش خون کمک کرده و استرس را از شما دور می‌کند. حتی بر روی سلامت عمومی کاربر بسیار تاثیر دارد. زمانی که از این ماساژور استفاده می‌کنید، خون‌رسانی بهتری در بدن شما شکل می‌گیرد.
  • یکی از ویژگی‌های برجسته صندلی ماساژور لیرکن، قابلیت تنظیم شدت ماساژ در سه حالت مختلف است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا تجربه ماساژ خود را بر اساس نیازها و ترجیحاتتان بهینه‌سازی کنید. سه حالت این ماساژور شامل حالت لطیف، متوسط و قوی است.
  • یکی از تکنیک‌های ماساژ این صندلی شیاتسو بوده که از روش‌های‌ بهبودیابی برگزیده در دنیا است. در این نوع ماساژ، فشار به نقاط خاصی در بدن اعمال می‌شود که گفته می‌شود انرژی بدن را تنظیم می‌کنند. این تکنیک برای تسکین انواع دردها عضلانی و مفصلی مانند دردهای کمر، گردن، شانه و سایر مناطق بدن استفاده می‌شود.
  • این صندلی ماساژور، با ارتقا در ساخت، به شما این امکان را می‌دهد کل فرآیند ماساژ را به‌راحتی و تنها با استفاده از یک ریموت کنترل کنید. کاربر می‌تواند بدون نیاز به جستجوی کلیدها در صندلی، تمامی تنظیمات را به‌سرعت انجام دهد.
  • صندلی ماساژور لیرکن دارای کیسه‌های هوا است. این کیسه‌های هوا با فشار و آزادسازی هوا، به گونه‌ای کنترل‌شده در نقاط مختلف بدن شما فشار اعمال کرده و حس ماساژی فوق‌العاده را برایتان به ارمغان می‌آورند.
  • به یک ماساژ کوتاه و سریع یا به یک ماساژطولانی‌تر نیاز دارید؟ تصمیم با شماست. با استفاده از قابلیت زمان‌بندی این محصول، می‌توانید مدت زمان ماساژ را مطابق با زمان موردنظرتان تنظیم کنید.
  • این ماساژور قابلیت ماساژ همزمان همه اعضای بدن را دارد. با خیال راحت بدن خود را به این ماساژور بسپارید و از خوابی شیرین لذت ببرید.
  • این صندلی ماساژ، تمام قسمت‌های بدن مانند سر، گردن، ‌شانه، پشت، کمر، پا و کف پا را پوشش می‌‎دهد. در تمامی قسمت‌ها کیسه هوا وجود دارد تا تجربه ماساژ کامل‌تری داشته باشید.
  • ویژگی جاذبه صفر به این معنی است که این محصول از شکل طبیعی ستون فقرات پیروی می‌کند و پا‌ها را بالاتر از قلب قرار می‌دهد. بنابراین جریان و گردش خون در سراسر بدن افزایش می‌یابد.
  • ماساژ تایلندی یکی دیگر از انواع ماساژهای این صندلی است که باعث رفع خستگی، کاهش ورم و التهاب، رفع استرس و اضطراب و افزایش گردش خون می‌شود.
  • روکش صندلی‌های این ماساژور از چرم باکیفیت بوده که در برابر سایش مقاوم است. پارچه توری هوا را به خوبی عبور داده و از تعریق جلوگیری می‌کند.

‌‌‌

خرید ماساژور لیرکن مدل LEK-918T خریدی پر از آرامش

صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-918T با تنوع در ویژگی‌ها و امکانات خاص، نسبت به رقیبانش گزینه فوق‌العاده‌ای حساب می‌شود. این صندلی با امکان انجام ماساژ کامل بدن، قابلیت تنظیم شدت در سه حالت مختلف، کیسه‌های هوا در همه قسمت‌ها، ریموت کنترل، قابلیت زمان‌بندی و تنوع در حرکات ماساژ، به شما لذت ماساژ واقعی را می‌دهد. غلتک‌های صندلی ماساژور لیرکن روی نقاط کلیدی بدن حرکت می‌کنند و به لرزش در می‌آیند تا جریان خون را تحریک و بهبود بخشند. افزایش گردش خون فواید زیادی دارد و موجب تسریع بهبودی آسیب‌ها و بیماری‌ها، دفع سموم بدن و کاهش درد و استرس خواهد شد. صندلی‌های ماساژور جایگزین بهتری برای درمان‌های فیزیکی و ابزار‌های بی‌کیفیت هستند. برای افرادی که مدت طولانی از درد رنج می‌برند، استفاده از صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-918T سودمند و مفید خواهد بود. برای پرسیدن سوالات بیشتر، در قسمت نظرات برای ما نظر بگذارید یا از طریق قسمت تماس با ما، با کارشناسان قشم خرید تماس بگیرید.

 

 

 

 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم