فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Leercon / خانه Leercon

صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-988X برند Leercon

134,950,000 تومان 164,999,000 تومان
رنگ
  • قهوه ای روشن تر
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود برای سفارش
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-988X برند LEERCON

شماهم بعد از کار و خستگی زیاد، سردرد و بدن دردهای بدی می‌گیرید؟ بعد یک روز پر مشغله و سخت تنها یک ماساژ حسابی حال شما را بهتر می‌کند. با استفاده از ماساژور لیرکن مدل LEK-988X تمامی دردهای عضلانی، مفصلی، دردهای ستون فقرات و غیره کاهش می‌یابد یا حتی درمان می‌شود. با استفاده از این محصول استرس از شما دور می‌شود و به درمان افسردگی بسیار کمک می‌کند. زمانی که بر روی این صندلی می‌نشینید یا دراز می‌کشید خودتان متوجه کیسه‌های هوا این صندلی می‌شوید که چقدر نرم و با کیفیت است.

در ادامه به ویژگی‌های ماساژور لیرکن مدل LEK-988X پرداخته‌ایم:

 

ویژگی‌های صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-988X برند LEERCON

  • این صندلی دارای کیسه‌های هوا است. وظیفه کیسه‌های هوا در صندلی ماساژور شامل فشاردهی دقیق، تداوم حرکات ماساژ و تأثیرات تراپیوتیک می‌شود.
  • کیسه‌های هوا می‌توانند تأثیرات تراپوتیک را ایجاد کنند؛ تسکین درد، کاهش استرس و بهبود جریان خون در حین ماساژ از تاثیرات این قابلیت است.
  • چیپست به‌کاررفته در این محصول، از هوش مصنوعی برای بهبود فرایند ماساژ استفاده می‌کند. این چیپست با دریافت داده‌هایی مانند قد، وزن و انحنای ستون فقرات، تعیین می‌کند چه نوع ماساژی برای بدنتان انجام شود.
  • صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-988X دارای صفحه نمایشگر بزرگی است که به کاربران امکان مدیریت و کنتزل تنظیمات ماساژرا می‌دهد. این صفحه نمایشگر بزرگ به کاربر این امکان می‌دهد تا تنظیمات ماساژ خود را به دقت انجام دهند. این تنظیمات شامل نوع ماساژ، شدت فشار، ناحیه مورد نظر و حالات مختلف ماساژ می‌شود.
  • در این صندلی پورت USB طراحی شده است، نه تنها می‌توانید آهنگ مورد نظر خود را انتخاب و پخش کنید، بلکه با وصل کردن کابل شارژرتان می‌توانید تلفن ‌همراهتان را شارژ کنید. برای پخش آهنگ می‌توانید از طریق بلوتوث نیز به ماساژور وصل شوید.
  • این صندلی ماساژور مجهز به اسپیکر Hi-Fi است و به این معناست که پخش صدای فوق‌العاده‌ و قوی‌ای دارد. این اسپیکر دارای توان بیس بالایی است. همچنین می‌توانید صدای موسیقی را با ماساژ خود هماهنگ کنید.
  • سیستم گرمایشی این محصول به کاربر این امکان را می‌دهد تا در طول جلسه ماساژ، از حرارت ملایم و آرامش‌بخش نیز بهره‌مند شود. با استفاده از این قابلیت خون‌رسانی بهتری در بدنتان شکل می‌گیرد.
  • 20 دقیقه استفاده از این صندلی ماساژور، به عضلات شما کمک می‌کند تا به حالت طبیعی خود بازگردند و دردهای عضلانی را تسکین می‌دهد. با استفاده مداوم، صندلی ماساژور لیرکن می‌تواند ناهماهنگی عضلات ستون فقرات، گردن و شانه را اصلاح کند.
  • جاذبه به طور طبیعی به بدن شما فشار می‌آورد. این محصول از قابلیت جاذبه صفر بهره‌مند است و بدن شما را در حالتی قرار می‌دهد که اصلا فشاری روی آن نباشد. این ویژگی به این صورت عمل می‌کند که وزن و فشار بدن شما را به‌ طور یکنواخت توزیع می‌کند، این امر به نوبه خود می‌تواند راحتی شما را افزایش دهد و به جلوگیری از فشارهای ناخواسته و استرس در نقاط خاص بدن کمک کند.

 

با خرید صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-988X به بدن خود آرامش و استراحت ببخشید

صندلی ماساژور لیرکن یک وسیله فوق‌العاده است که به شما این امکان را می‌دهد تا در محیط خانه یا محل کار، لحظاتی از آرامش و راحتی را تجربه کنید. این صندلی‌ با امکانات متنوعی همچون سیستم گرمایشی، تنظیم نوع ماساژ و حتی جاذبه صفر، به شما تجربه ماساژ شخصی سازی ‌شده و با کیفیت بالا را می‌دهند. روزانه با استفاده از این صندلی ماساژور از استرس و دردهای ناشی از کار زیاد و گرفتگی عضلات خود بکاهید. زمانی که بر روی صندلی ماساژور خود ریلکس کرده‌ایی می‌توانید همزمان موسیقی مورد علاقتان را با وضوح عالی پخش کنید و از گوش دادن به آن لذت ببرید. اگر تجربه استفاده از این محصول را دارید برای ما در قسمت نظرات، نظر خود را کامنت کنید. برای سوالت بیشتر از قسمت تماس با ما با تیم قشم خرید تماس حاصل فرمایید. ما همواره پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم