فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Leercon / خانه Leercon

صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-988S5 برند Leercon

402,999,000 تومان
رنگ
  • مشکی
  • طوسی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود برای سفارش
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

 

صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-988S5 برند LEERCON

هنگامی که زندگی روزمره با استرس و فشارهای زیاد پر می‌شود، یک صندلی ماساژور می‌تواند به شما لحظاتی از آرامش و حس خوب را هدیه دهد. این وسیله نه تنها برای رفع خستگی‌های جسمی بسیار مناسب است بلکه برای تسکین دردهای ناشی از کار زیاد یا انجام فعالیت‌های سخت نیز بسیار موثر است. صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-988S5 یک انتخاب فوق‌العاده برای شماست. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد صندلی ماساژور لیرکن، توانایی انجام انواع ماساژها با تنوع بالاست. صفحه نمایشگر تعبیه‌شده روی این صندلی به شما این امکان را می‌دهد تا ماساژ مورد‌نظر را بر اساس نیازهای خود تنظیم کنید. بنابراین، اگر به دنبال یک تجربه ماساژ مطلوب و نشاط‌ آور هستید، صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-988S5 را در نظر داشته باشید. این وسیله نه‌تنها به بهبود وضعیت جسمی شما کمک می‌کند، بلکه یک نقطه تازه و پر آرامش برای زندگی شما فراهم می‌کند. هنگام استفاده از این صندلی ماساژور، می‌توانید همزمان به موسیقی دلخواهتان هم گوش دهید.

در ادامه مطلب با دیگر ویژگی‌های کاربردی صندلی ماساژور لیرکن مدل 988S5 آشنا می‌شوید.

 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ویژگی‌های صندلی ماساژور مدل LEK-988S5 برند LEERCON

  • در این صندلی ماساژور کیسه‌های هوا تعبیه شده است و تمامی قسمت‌های مختلف مانند سر، شانه، بازو، لگن، ران و پاها را در بر‌می‌گیرد. این ویژگی می‌تواند با فشاری که به عضلات بدن اعمال می‌کند، بیشتر دردهایتان را تسکین ببخشد.
  • صندلی ماساژور لیرکن مجهز به صفحه نمایشگر است. کاربر می‌تواند از طریق این نمایشگر فشار، سرعت یا نحوه عملکرد کیسه‌های هوا را تنظیم کند. این صفحه نمایشگر می‌تواند به عنوان یک رابط برای کنترل از راه دور صندلی ماساژور لیرکن عمل کند و به کاربر این امکان را می‌دهد که بدون لمس مستقیم صندلی، تنظیمات را تغییر دهد یا برنامه ماساژ را انتخاب کند.
  • این صندلی ماساژ مجهز به اجرای ماساژ سر به صورت U شکل است، که به تسکین فشار و استرس در مناطق مختلف سر و گردن کمک می‌کند.
  • وجود کنترل دستی در کنار صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-988S5 به کاربر این امکان را می‌دهد تا تنظیمات و ویژگی‌های مختلف صندلی را به‌صورت دستی کنترل کند. ویژگی‌های کنترل لیرکن شامل کنترل فشار، سرعت ماساژ، کنترل ناحیه ماساژ، پخش موسیقی، چرخش صندلی و غیره است.
  • این صندلی ماساژور دارای هسته مکانیزم هوشمند است؛ این به این معنا است که دارای سیستم هوشمندی است که به وسیلهٔ الگوریتم‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته، ماساژ را به طور خودکار و هوشمندانه با نیازهای کاربر تنظیم می‌کند. این سیستم هوشمند شامل این موارد می‌شود: شناسایی نقاطه حساس، انطباق به نحوه نشستن، پیگیری وضعیت فیزیکی، تنظیمات دینامیک، برنامه‌های خودکار، تنظیمات شخصی‌سازی و غیره.
  • این محصول دارای پورت USB است. با استفاده از این پورت می‌توانید موسیقی موردعلاقتان را پخش کنید. حتی می‌توانید تلفن همراهتان را از طریق آن شارژ کنید. برای پخش موسیقی می‌توانید از بلوتوث نیز استفاده کنید.
  • ماساژور لیرکن مدل LEK-988S5 مجهز به اسپیکر Hi-Fi است. زمانی که موزیک را پخش کنید، متوجه کیفیت بالای اسپیکر آن خواهید شد.
  • وجود سیستم گرمایشی در صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-988S5 به کاربر این امکان را می‌دهد تا در حین ماساژ، از گرما برای تسکین عضلات و افزایش راحتی استفاده کند. این ویژگی می‌تواند تجربه ماساژ را بهبود بخشد و به کاربر احساس آرامش بیشتری بدهد.
  • این صندلی ماساژور دارای قابلیت زمان‌بندی همراه با 20 مدل مختلف از ماساژ است. شما می‌توانید با استفاده از این ویژگی، صندلی ماساژور خود را مثلا روی 30 دقیقه تنظیم کنید و با مدل ماساژ دلخواهتان به بدنتان استراحت دهید.
  • این صندلی با طراحی کم‌جا، مناسب استفاده در محیط‌های مختلف مانند اتاق‌های کوچک، اتاق خواب یا اتاق کار است.

‌‌‌‌‌‌‌‌

خرید صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-988S5 برند LEERCON

صندلی ماساژورلیرکن، با ترکیب ویژگی‌های متنوع، یک تجربهٔ آرامش‌بخش برای کاربران ایجاد می‌کند. این صندلی با طراحی زیبا، از مواد باکیفیتی ساخته شده و با ویژگی‌هایی مانند سیستم گرمایشی، اسپیکرHi-Fi، سیستم جاذبه صفر، تجربه ماساژ را به یک سطح جدید ارتقا می‌دهد. این ماساژور باعث می‌شود شما خوابی راحت و بدون درد عضلات داشته باشید. هنگامی که از این ماساژور استفاده می‌کنید گردش خون بهتری در بدنتان ایجاد شده و باعث کاهش فشار خون می‌شود. یکی دیگر از مزایای استفاده منظم از صندلی ماساژور افزایش انعطاف‌پذیری است. افرادی که از انواع اسپاسم رنج می‌برند، با ماساژدرمانی منظم، تسکین و ترمیم را تجربه می‌کنند و عضلات منقبض به‌ مرور زمان شل می‌شوند. اگر تجربه استفاده از این محصول را دارید در قسمت کامنت‌ها بیان کنید. برای سوالات بیشتر کارشناسان قشم خرید همواره پاسخگوی شما هستند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم