فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Leercon / خانه Leercon

صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-988A برند Leercon

172,999,000 تومان
رنگ
  • طوسی
  • بژ
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود برای سفارش
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

صندلی ماساژور لیرکن مدل A988 برند Leercon

 به لحظه‌ای فکر کنید که خسته از یک روز پر تنش به خانه رسیده‌اید. تصور کنید که قرار است با یک ماساژ حرفه‌ای، توام با موسیقی و گرمای مطبوع مواجه شوید. حتی فکر کردن به چنین چیزی می‌تواند بسیار خوشایند باشند. صندلی‌ ماساژ لیرکن A988 دقیقاً همان چیزی است که شما بعد از تجربه یک حس خستگی عمیق به آن نیاز دارید.

یکی از ویژگی‌های برجسته این صندلی ماساژور، قابلیت ارائه ماساژ به نقاط مختلف بدن است. با استفاده از فناوری‌های مدرن این ماساژور، می‌تواند با حرکات شبیه به ماساژوران حرفه‌ای، عضلات را کشش دهد و تنش‌ها را از بین ببرد. همچنین تنظیمات مختلف این صندلی به شما این امکان را می‌دهد تا ماساژ را مطابق با نیازهای خود تنظیم کرده و آن را شخصی‌سازی کنید. در ادامه این مطلب ویژگی‌های دیگر این صندلی ماساژ را بررسی کرده‌ایم:

 ‌‌‌‌

ویژگی‌های صندلی ماساژور LEK-988A

  • این صندلی در قسمت شانه، بازو، ران و پاها دارای کیسه هوا است. کیسه هوا موجود در صندلی ماساژور لیرکن با باد و باز شدن باعث انبساط و انقباض ماهیچه‌ها می‌شوند و در نهایت به گردش خون بهتر، تسکین درد و انعطاف‌پذیری عضلات کمک می‌کنند.
  • صندلی ماساژور LEK- 988A دارای قابلیت جاذبه صفر می‌باشد. این ویژگی احساس بی‌وزنی را در بدن افزایش می‌دهد. در این حالت که فشار بر ستون فقرات و بدن کاهش می‌یابد، به فرد احساس آرامش بیشتری دست داده و استرس را کم می‌کند.
  • سیستم غلتکی به‌کاررفته در A988 لیرکن متناسب با آناتومی بدنتان شما را ماساژ می‌دهد. می‌توانید شدت و فشار غلتک‌ها را نزدیک به ماساژ توسط انسان تنظیم کنید. این غلتک‌ها در قسمت کف پا، شانه، گردن، کتف و لگن مستقر هستند.
  • این صندلی دارای ماساژ کششی به سبک تایلندی است. این مدل ماساژ با افزایش انعطاف‌پذیری، کاهش تنش عضلانی، بهبود گردش خون آرامش و راحتی را برایتان به همراه می‌آورد.
  • صندلی ماساژ LE988A دارای ۲۰ حالت ماساژ چندمنظوره از پیش تنظیم شده است. همچنین دارای شش روش ماساژ سنتی و مدرن است که شامل: شیاتسو، مشت‌زدن، فشاری، ضربه‌ای، طب فشاری و ماساژ معمولی است که منجر به نرم‌شدن و شل‌شدن عضلات می‌شود.
  • در این صندلی ماساژور کل برنامه‌ها از قبل نصب شده است، بنابراین کاربران می‌توانند بلافاصله پس از باز کردن جعبه محصول از آن استفاده کنند.
  • نگران تناسب قدتان با ابعاد دستگاه نباشید. طراحی صندلی ماساژور LEK 988A به‌گونه‌ای است که متناسب با قد هر فرد کشیده شود.
  • این ماساژور طراحی ارگونومیک و طبی دارد. هنگام ماساژ متناسب با انحناهای طبیعی بدن و کمر پیش می‌رود تا تجربه و راحتی بیشتری تجربه کنید.

‌‌‌‌

چرا صندلی ماساژور لیرکن مدل 988A

 قبل از خرید صندلی ماساژور، باید ویژگی‌های آن را به‌دقت بررسی کنید. طراحی ارگونومیک صندلی ماساژور لیرکن مدل A988 باعث شده ماساژی که دریافت می‌کنید بسیار متناسب با بدنتان باشد و آسیبی به آن وارد نکند. خرید یک صندلی ماساژور می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بسیار ارزشمند برای بهبود کیفیت زندگی شما باشد. این صندلی، امکانات متعددی را ارائه می‌دهند که از آن‌ها می‌توان به ماساژ کششی، تنظیمات شخصی‌سازی‌شده و غیره اشاره کرد. با خرید یک صندلی ماساژور، می‌توانید به‌راحتی در هر زمان که خواستید، لذت یک جلسه ماساژ حرفه‌ای را تجربه کنید و استرس و خستگی روزانه خود را کاهش دهید. علاوه بر این، این صندلی‌ها می‌توانند به بهبود خواب، کاهش درد و تنش عضلانی، و افزایش انرژی کمک کنند. اگر درباره این صندلی پرسش‌های بیشتری دارید، می‌توانید در بخش نظرات مطرح کنید و یا از طریق قسمت تماس با ما، با کارشناسان قشم‌ خرید تماس بگیرید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
13
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم