فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Leercon / خانه Leercon

صندلی ماساژور لیرکن مدل LEK-988S برند Leercon

88,950,000 تومان 98,999,000 تومان
رنگ
  • قهوه‌ای
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود برای سفارش
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

صندلی ماساژور لیرکن مدل S988 برند Leercon

 تجربه یک ماساژ لذت‌بخش بعد از پایان یک روز سخت کاری می‌تواند باعث بهبود درد جسمی و آرامش ذهن شود. بر هیچ‌کس پوشیده نیست که در دنیای پر مشغله امروزی با حجم کاری زیاد، لحظه‌ای آسودگی چه موهبت بزرگی است. به‌جای اینکه وقت و هزینه زیادی را هر روز صرف رفتن به سالن‌های ماساژ کنید، یک صندلی ماساژ تهیه کرده و در زمان و پول خود صرفه‌جویی کنید. در واقع با این کار یک ماساژور ۲۴ ساعته استخدام کرده‌اید. یکی از ماساژورهای مدرن و محبوب در این زمینه قطعاً صندلی ماساژور 988S از برند Leercon است. این صندلی با قابلیت تصفیه هوا، سیستم گرمایشی، جاذبه صفر و غیره تجربه یک ماساژ فوق‌العاده را برایتان رقم می‌زند. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد صندلی ماساژور لیرکن مدل 988S بدانید:

 ‌‌‌‌

 ویژگی‌های صندلی ماساژور LEK-988S

  • این صندلی در قسمت شانه، بازو، ران و پاها دارای کیسه هوا است. کیسه‌های هوا با بادشدن و بسته‌شدن به گردش خون بهتر و شل‌شدن عضلات کمک می‌کند.
  • صندلی ماساژ 988S دارای ۶ برنامه ماساژ خودکار است؛ شما می‌توانید بر حسب نیاز هر کدام را انتخاب یا شخصی‌سازی کنید. شدت ماساژ در این صندلی ماساژور با سه حالت مختلف قابل تنظیم است. انواع حالت‌های ماساژ شامل ورز دادن، ضربه زدن و شیاتسو می‌شود. ماساژ شیاتسو با اعمال فشار به نواحی مختلف سطح بدن برای کمک به درمان بیماری‌ها و اصلاح عدم تعادل در بدن تأکید دارد. فشار اعمال شده به نقاط بدن باعث افزایش جریان انرژی و اصلاح ناهماهنگی‌ها بدن فرد می‌شود که در بهبود بسیاری از بیماری‌ها از جمله میگرن، کمردرد و بیماری‌های مشابه مؤثر است.
  • این صندلی دارای اسپیکر و پورت USB، جهت شارژ تلفن همراه می‌باشد. گوشی خود را به شارژ بزنید. به آهنگ موردعلاقه‌تان گوش کنید و هم‌زمان از ماساژ نهایت لذت را ببرید.
  • صندلی ماساژ LEK-988S دارای سیستم جاذبه صفر می‌باشد، بدین معنا که فشار بر روی بدن به طور یکنواخت توزیع می‌شود و شما را به سطح بالایی از آرامش می‌رساند؛ بنابراین، شما حالتی شبیه به مدیتیشن را تجربه می‌کنید.
  • کنترل دستی لمسی که در کنار این صندلی ماساژ قرار دارد تمام عملکرد صندلی را به شما نشان می‌دهد. نگرانی بابت نحوه کار با این صندلی ماساژ نداشته باشید. کار کردن با آن بسیار آسان است.
  • LEK-988S مجهز به سیستم گرمایشی می‌باشد. گرما اثرات درمانی ماساژ را بسیار بالا می‌برد و تسکین‌دهنده درد در نقاط مختلف بدن است.
  • وزن این صندلی ماساژور ۷۰ کیلوگرم است و تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم را دارد.
  • صندلی ماساژور 988S لیرکن تصفیه هوا دارد. این عملکرد به پاک‌سازی هوایی که تنفس می‌کنید کمک می‌کند؛ با این قابلیت فوق‌العاده شما می‌توانید در حین ماساژ، حس و حالی را تجربه کنید که گویی در کنار یک رودخانه با هوایی پاک و سالم نفس می‌کشید.
  • غلتک‌های ماساژ که در پایین پاها قرار می‌گیرند، نقاط طب سوزنی در پاها را تحریک می‌کنند. 

 ‌‌‌

خرید صندلی ماساژور مدل 988S از برند لیرکن

شما با خرید صندلی ماساژور لیرکن نهایت احترام و ارزش را برای خود قائل خواهید شد. وجود تصفیه هوا در این صندلی ماساژور، اسپیکر، پورت USB، کنترل لمسی، سیستم گرمایشی و ده‌ها مزیت دیگر که در قسمت ویژگی‌ها به آن اشاره شد باعث شده تا تجربه بی‌نظیری از خرید یک صندلی ماساژ داشته باشید. ماساژور لیرکن را می‌توان یکی از حرفه‌ای‌ترین و مدرن‌ترین صندلی‌های ماساژور موجود برشمرد. لیرکن LEK-988S با طراحی زیبا، و قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود جز محبوب‌ترین صندلی‌های ماساژ محسوب می‌شود. اگر در رابطه با این محصول نیاز به اطلاعات بیشتری دارید با کارشناسان قشم خرید تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم