فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Apexel / کالای دیجیتال Apexel

رینگ لایت 10 اینچ اپکسل مدل APL-FL10JJ13Y برند APEXEL

799,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود برای سفارش
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی APL-FL10JJ13Y

شاید برایتان پیش آمده باشد که عکس‌ها و ویدیو‌هایتان را به دلیل کیفیت پایین نتواسته‌اید به اشتراک بگذارید. حتی اگر دوربین شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، نور کم و غیر مناسب کیفیت تصاویرتان را پایین می‌آورد. رینگ لایت مدل APL-FL10JJ13Y با قوس سه بعدی محافظ چشم و حلقه‌ 10 اینچی، نوری مناسب را به محتواهای زیبای شما اضافه می‌کند. طراحی قوس سه بعدی، نور رینگ لایت را ایمن‌تر و بادوام‌تر می‌سازد. نورگیرهای اطراف رینگ لایت، به راحتی پخش می‌شوند که این زیبایی چشمان شما را دو برابر می‌کند.

 

ویژگی‌های APL-FL10JJ13Y

  • یکی از ویژگی‌های بارز این محصول، سه‌پایه قابل تنظیم آن است. این سه‌پایه قابل تنظیم امکان تغییر ارتفاع دلخواه شما فراهم می‌کند.
  • رینگ لایت 10 اینچی برند APEXEL دارای 120 عدد LED داخلی عالی است که نوری کامل و با کیفیت را پخش می‌کنند. شماره CRI این رینگ لایت تا محدوده 96 بوده که رنگ‌ها را به صورت طبیعی و واضح بازتاب می‌کند.
  • 3 طیف مختلف نور از جمله سفید، طبیعی و گرم نیازهای شما را کامل برطرف می‌کند. تا 10 سطح می‌توانید روشنایی این رینگ لایت را تغییر دهید.
  • APL-FL10JJ13Y یک کنترل از راه دور دارد. می‌توانید شدت و رنگ نور را با آن از راه دور عوض کنید.
  • یک سر توپ کوچک در پایین چراغ تعبیه شده که برای تنظیم آزادانه زاویه و شیب روشنایی است.
  • این مجموعه همچنین یک نگهدارنده منعطف برای گوشی دارد که مناسب هر گوشی با ابعاد 6 تا 9 سانتی‌متر می‌باشد. تنظیم شده و از چرخش تا 360 درجه پشتیبانی می‌کند. می‌توانید دوربین‌های SLR و دوربین ورزشی را هم در آن جای دهید.
  • این رینگ لایت از طریق پورت USB تعبیه شده با ورودی 5 ولت و قدرت 8 وات با لپ تاپ، پاور بانک و شارژر دیواری قابل تغذیه است.
  • این وسیله ابزار مناسبی برای سالن‌های زیبایی، استودیو، عکاسی، کمپینگ، لایو، آموزش آنلاین، مزون‌، استفاده خانگی و... است.
  •  

خرید APL-FL10JJ13Y

رینگ لایت 10 اینچ 3 پایه بزرگ اپکسل مدل APL-FL10JJ13Y ابعاد بزرگ، ساختار سه‌پایه قابل تنظیم را همزمان با ویژگی‌های هوشمند دارد. همه این‌ها آن را به یک ابزار کارآمد و حرفه‌ای برای نورپردازی در عکاسی و ویدئوگرافی تبدیل است. این ابعاد بزرگ امکان نوردهی بیشتری را در تصاویر ایجاد کرده است و جزئیات را به طور واضح‌تر نشان می‌دهد. می‌توانید این نور را همه جا با خود داشته باشید زیرا سبک و تاشو است.  این محصول مناسب برای افراد حرفه‌ای و علاقه‌مندان به تولید محتوای باکیفیت می‌باشد. اگر تجربه استفاده از این محصول را داشته‌اید خوشحال می‌شویم در بخش "نظرات" آن را با ما در میان بگذارید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم