فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

پاوربانک فست شارژ چارمست با ظرفیت 23800 میلی آمپر 18 وات PD 23800mAh برند Charmast

1,299,000 تومان
رنگ
  • سیاه
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی پاوربانک Charmast

اگر به دنبال یک پاوربانک خوش ساخت و زیبا هستید و در عین حال نیاز دارید که این محصول ظرفیت بالایی داشته باشد تا بتوانید نیازهای روزانه خود را به راحتی مرتفع سازید پیشنهاد ما به شما پاوربانک 23800 میلی آمپر ساعتی کمپانی Charmast است. این پاور بانک از نوع شارژ سریع PD نیز پشتیبانی میکند و اغلب محصولات دیجیتالی را در حدود یک ساعت به طور کامل و یا کامل شارژ می‌کند. این پاور بانک دارای حداکثر توانی در حدود 18W می‌باشد، تعداد پورت های ورودی این پاوربانک 2 عدد و تعداد پورت های خروجی آن 4 عدد است که در ادامه به بررسی کامل آنها خواهیم پرداخت.

یک پورت ورودی MICRO

دو پورت برای شارژ این محصول در نظر گرفته شده است که اولین پورت ورودی آن MICRO است. با استفاده از این پورت ورودی میتوانید براحتی پاوربانک Charmast را شارژ کنید، سرعت شارژ با کابل MICRO به حدی است که بتواند از این نظر شما را راضی نگه دارد.

یک پورت ورودی/خروجی TYPE C

پورت‌های TYPE C یک نسل از پورت های MICRO  جدیدتر هستند. جالب توجه است که این درگاه پاور بانک هم میتواند نقش یک ورودی را ایفا کند و سبب شارژ شدن خود پاوربانک از طریق منبع تغذیه شود و هم نقش شارژر برای گوشی های تلفن همراه را داشته باشد و نیروی موجود در پاوربانک را به تلفن همراه منتقل سازد، به بیان دیگر یک پورت هم برای ورودی  و هم برای خروجی. سرعت شارژ شدن پاوربانک با پورت TYPE C از MICRO  بیشتر بوده و باعث میشود در مدت زمان خیلی کمی این دستگاه بسیار سریع شارژ شود.

سه پورت خروجی USB

در قسمت روبروی این پاور بانک سه عدد پورت USB قرار داده شده است که بدین معناست که شما به طور همزمان میتوانید بوسیله پورت های USB سه دستگاه را شارژ نمایید. در کنار این موضوع نباید پورت TYPE C را نیز فراموش کنیم. مجموع این پورت‌های خروجی سبب میشود که بتوانید حداکثر 4 دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید.

چند بار میتوانم تلفن همراهم را با یکبار شارژ شدن کامل پاور بانک شارژ کنم؟

این موضوع تا حدود زیادی به نوع تلفن همراه شما برمیگردد اما در زمان کنونی به طور میانگین، حدودا با یک مرتبه شارژ کردن این دستگاه میتوانید 5 بار تلفن همراه خود را شارژ کنید. بنابراین با داشتن این پاوربانک زیبا خیالتان از شارژ داشتن قطعا راحت خواهد شد.

صفحه نمایش LED  زیبا

وجود یک صفحه نمایش LED بر روی سطح پاوربانک Charmast سبب میشود که شما به طور لحظه ای از میزان انرژی باقی مانده در شارژر باخبر باشید. این موضوع علاوه بر آگاهی دقیق تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی محصول گذاشته است و آنرا از رقیبان خود جدا کرده و به انتخاب اول تبدیل می‌کند.

جنس بدنه

پاور بانک Charmast از پلاستیک نشکن ساخته شده است. از آنجایی که وزن دستگاه بسیار مهم میباشد بنابراین در ساختار بدنه این پاور بانک از پلاستیک نشکن و با کیفیت استفاده شد تا سبب شود تنها 450 گرم وزن داشته باشد. در حال حاضر در بازارهای تجاری بسیاری از پاوربانک‌ها وزنی بیش از یک کیلوگرم دارند و وجود یک پاوربانک 24 هزار میلی آمپر ساعت با 450 گرم وزن در نوع خود کمیاب است. پورت های ورودی و خروجی این پاوربانک به گونه ای ساخته شده‌اند که در یک فرورفتگی قرار داشته باشند و سبب شود از برخوردهای احتمالی با محیط مصون باشند.

خلاصه و نتیجه گیری

پاوربانک 23800 هزار میلی آمپر ساعتی Charmast از نظر عملکردی، نمره مناسبی را دریافت می‌کند و در عین حال از زیبایی چشم نوازی برخوردار است. وجود یک LED نمایشگر میزان شارژ بر روی این پاوربانک باعث ایجاد حس خوب و جذابی در استفاده کنندگان از این محصول میشود. از طرفی با توجه به وجود 4 پورت خروجی و 2 پورت ورودی در این محصول نمیتوان منکر همه کاره بودن این پاوربانک شد. در واقع این پاور بانک قابلیت شارژ 4 گوشی تلفن همراه به صورت همزمان را دارد که نمایانگر قدرت بالا و عملکرد مناسب این محصول است. در کل اگر قصد خرید یک پاوربانک مناسب برای حمل را دارید، charmast با ظرفیت 23800 میلی آمپر ساعت میتواند  برای شما مناسب باشد. این محصول تنها وزنی برابر با 450 گرم دارد که سبب میشود به راحتی آن را به هر مکانی که علاقه‌مند هستید منتقل کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (1)
رتبه
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
ARH-4144-7968

مشخصات

ظرفیت اسمی
23800 میلی آمپر
نوع باتری
لیتیوم-پلیمری
ولتاژ ورودی
5.0 ولت
ولتاژ خروجی
5.0 ولت
شدت جریان ورودی
3.1 آمپر
تعداد درگاه خروجی
4 عدد
نحوه نمایش میزان شارژ باتری
صفحه LED
قابلیت های ویژه
فناوری USB QC
فناوری Smart E 3.0 و اولویت ایمنی
فناوری USB PD
امکان شارژ کردن سریع تر موبایل با شدت جریان ( 2.0 آمپر و بالاتر )
امکان شارژ تبلت با شدت جریان ( 2.0 آمپر و بالاتر )
فناوری Quick Charge 3.0
کلاس وزنی
کمتر از 400 گرم
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام (QC)
بله
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
بله
مشخصات فنی
شارژر سریع Super Fast Charging 18W
4 دستگاه را به طور همزمان شارژ می کند
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم