فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

عطر مردانه جی پارلیس مدل GOLD ELEGANT PARIS Original 100ML برند GEPARLYS

محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

بررسی ادکلن برند جی پارلیس:

ادکلن GOLD ELEGANT PARIS از برند فرانسوی جی پارلیس (GEPARLYS) می‌باشد. کمپانی جی پارلیس در سال ۲۰۰۱ با هدف به تصویر کشیدن روایح لوکس فرانسوی تاسیس گردید. یکی از مزیت‌های برتر این برند در نظر گرفتن فاکتور کیفیت و قیمت محصول با هم می‌باشد تا قشر وسیعی از اقصی نقاط جهان بتوانند از این محصولات استفاده نمایند. شاید همین دلیل باعث شده تا شرکت جی پارلیس در طول فعالیت نسبتا کوتاه خود توانسته در لیست عطرسازان محبوب جهان قرار گیرد و با کارنامه‌ای که بیش از ۴۵ محصول در آن تا سال ۲۰۱۷ وارد شده است، به عنوان یک کمپانی عطر سازی پویا مطرح است.

یک انتخاب منحصر به فرد:

ادکلن مردانه GOLD ELEGANT PARIS رایحه ای تلخ و گرم به همراه روایح چوبی و آروماتیک و شباهت زیادی به ادکلن وان میلیون دارد.

ادکلن مردانه ژوهان بی الگانت گلد با رایحه ی منحصر به فرد خود می تواند یک انتخاب بی نقص برای شب نشینی‌ها و مجالس به شمار بیاید و می‌تواند به خوبی نمادی از قدرت و جذابیت مردانه را به نمایش بگذارد.

این ادکلن مردانه با ترکیبی از لیمو و عطر گل شعمدانی آغاز می گردد و با گذشت اندک زمانی رایحه‌ی چوب سدر و گل زنبق نیز به آن افزوده می‌گردد تا به رایحه سمت و سویی چوبی داده و از حالت مرکباتی آغازین بکاهد . مشک ، چوب صندل و خزه نیز نت های پایه ای هستند که برای عطر الگانت گلد در نظر گرفته شده اند و به تدریج در رایحه قوت گرفته و گرما و تلخ را در آن تزریق می‌نمایند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
ATR-1200-9368

مشخصات

اورجینال
فرانسوی
ماندگاری بالا
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم