فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
helius / خانه helius

چراغقوه هلیوس مدل Omega X برند Helius

رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

چراغ قوه مدل Omega X Led Flashlights Super Bright High Lumens

چراغ قوه با لومن بالا : چراغ قوه های دستی هلیوس مجهز به 18*XML-T6led هستند، روشنایی تا 18000 لومن و عمر LED تا حدود 100000 ساعت است. بازتابنده با راندمان بالا و براق و لنز اپتیکال با وضوح بالا برای افزایش موثر روشنایی و فاصله روشنایی استفاده می شود. فاصله نور تا 500 متر است و به راحتی می تواند بر روی اجسام 1700 فوتی فوکوس کند.

4 حالت + نمایشگر هوشمند دیجیتال : شما به راحتی می توانید با یک دست بین حالت های روشنایی بالا-متوسط-کم جابجا شوید و با فشار دادن طولانی مدت سوئیچ به سرعت حالت strobe را روشن کنید. صفحه نمایش دیجیتال LED "H" حالت برجسته شده است. "E" حالت روشنایی متوسط، "L" حالت روشنایی کم، و "L" چشمک زن حالت قفل است. در سیستم نمایش هوشمند برق، منبع تغذیه دیجیتال به صورت 0-9 نمایش داده می شود. 9 به طور کامل شارژ شده است، 0 بدون برق است، و باتری باید فورا شارژ یا تعویض شود.

برای فعال کردن حالت قفل : می‌توانید در عرض ۳ ثانیه ۵ بار روی سوئیچ ضربه بزنید. در این حالت، مهم نیست که سوئیچ را فشار دهید یا نگه دارید، حالت روشنایی روشن نمی شود و شارژ انجام نمی شود. روی سوئیچ کلیک کنید و "L" روی نشانگر چراغ قوه نمایش داده می شود. برای فعال کردن چراغ قوه باید 5 بار در عرض 3 ثانیه روی سوئیچ ضربه بزنید. در این حالت می توانید به طور موثری از لمس تصادفی سوئیچ و روشن شدن اشتباه چراغ قوه جلوگیری کنید.

قابل شارژ USB : چراغ قوه نظامی طراحی شارژ USB مخفی، ضد آب و ضد گرد و غبار. هنگامی که فلاش LED خاموش است، می توانید از کابل USB برای شارژ سریع آن استفاده کنید. در طول فرآیند شارژ، نقطه قرمز چشمک می زند تا شارژ عادی را نشان دهد. وقتی شارژ کامل شد، نشانگر نقطه قرمز سوسو نمی‌زند و همیشه می‌درخشد. یک نشانگر کوچک روی سوکت USB مینیاتوری وجود دارد. قرمز روشن در هنگام شارژ. پس از اتمام شارژ، چراغ سبز روشن می شود.

چراغ قوه ایمن و قابل اعتماد : این چراغ قوه LED به طور پیش فرض از 4 باتری جهانی استفاده می کند. در مواقع اضطراری نیز می توانید از 1/2/3/4 شماره باتری های مختلف برای روشن کردن چراغ قوه استفاده کنید. مدار جریان ثابت با کیفیت بالا می تواند روشنایی بالا را حتی اگر باتری کوچک باشد حفظ کند. با رادیاتور سر، می تواند به طور موثر گرمای تولید شده در حین استفاده را کاهش دهد و از خرابی ناشی از دمای بیش از حد جلوگیری کند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-HELIUS-8929

مشخصات

ضد آب
قابل شارژ با USB
روشنایی تا 18000 لومن و فاصله روشنایی آن حدود 1700 فوت
4 حالت روشنایی بالا - متوسط ​​- کم - بارق
4 باطری 2000 میلی آمپر ساعت
باطری 1 AAA batteries required. (included)
مناسب برای مواقع اضطراری، پیاده روی، کمپینگ
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم