فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
AnyCubic / خانه AnyCubic

پرینتر سه بعدی انیکیوبیک مدل 2 Kobra برند ANYCUBIC

34,900,000 تومان 37,499,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود برای سفارش
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
توضیحات

نگاهی کلی به پرینتر سه بعدی مدل Kobra 2 برند AnyCubic

در دنیای بزرگ تکنولوژی، داشتن وسیله‌ای که هم زحمت مونتاژ نداشته باشد و هم به کار مورد نظرتان سرعت ببخشد، بسیار کاربردیست. پرینتر سه‌بعدی، دستگاهی است که از فناوری چاپ 3D برای ساخت اشیاء فیزیکی استفاده می‌کند. این دستگاه‌، قادر است اشیاء را لایه‌به‌لایه از یک ماده اولیه به شکل سه‌بعدی بسازد. پرینتر سه‌بعدی مدل Kobra 2 برند AnyCubic از بهترین‌های این تکنولوژی است. این محصول در کارهایی همچون مدل‌سازی، قالب‌سازی برای جواهرات، دندان‌سازی و... می‌تواند به خوبی عمل کند. سرعت چاپ در این محصول، به 300 میلی‌متر در ثانیه هم می‌رسد و ابعاد چاپ در آن 220x220 در ارتفاع 250 میلی‌متر است. همچنین باوجود صفحه نمایشی که دارد، می‌توانید درجریان روند کار باشید. در ادامه دیگر ویژگی‌های چاپگر سه‌بعدی Kobra 2 را بررسی خواهید کرد.

   

ویژگی‌ های پرینتر سه بعدی Kobra 2

  • شما می‌توانید چاپگر سه‌بعدی Kobra 2 را در 10 دقیقه به‌صورت کامل مونتاژ کرده و آن را آماده به کار کنید. در بخش نقدوبررسی به‌صورت کامل می‌توانید سرهم کردن این محصول را بیاموزید.
  • دستگاه پرینتر سه‌بعدی Kobra 2، دارای ابعاد 440x435 با ارتفاع 486 میلی‌متری است و وزن آن 8.4 کیلوگرم است.
  • ابعاد چاپ در چاپگرهای 3D، اندازه مدل شما را تعیین می‌کنند و هرچه این ابعاد بیشتر باشد، مدل شما هم بزرگتر خواهد بود. ابعاد چاپ در Kobra 2، به مقدار 220x220 در ارتفاع 250 میلی‌متر است.
  • سرعت چاپ این پرینتر3D، حداکثر 300 میلی‌متر درثانیه خواهد بود که سرعت توصیه شده برای چاپ، 200 میلی‌متر درثانیه است. سرعت چاپ مشخص می‌کند که برای ساخت یک مدل، چه‌قدر زمان صرف خواهد شد.
  • در پرینتر سه‌بعدی Kobra 2 AnyCubic، صفحه‌نمایش لمسی 4.3 اینچی قرار دارد که فرایند چاپ را می‌توانید زیرنظر داشته باشید. توضیحات بیشتر را در نقدوبررسی این محصول مشاهده کنید.
  • این محصول دارای یک سنسور قطع فیلامنت است که اگر فیلامنت تمام شود، فرسوده شود یا اختلالی در دستگاه بوجود بیاید، همان لحظه چاپ متوقف خواهد شد و می‌توانید مشکل دستگاه را حل کنید.
  • در یک چاپگر سه‌بعدی، اکسترودر بخشی است که مسئول هدایت فیلامنت به داخل نازل است. پرینتر سه‌بعدی Kobra 2 دارای اکسترودر دو دنده‌ای است که یک نسخه ارتقا یافته می‌باشد و به جای یک چرخ دنده از دو چرخ دنده برای مدیریت فیلامنت استفاده می‌کند.
  • این پرینتر سه‌بعدی دارای یک سیستم خنک‌کننده است که با سرعت 7000 دور در دقیقه کار می‌کند. اگر در دستگاه گرمای زیادی تولید شود، با وجود این سیستم، اختلالی در روند کار ایجاد نمی‌شود. می‌توانید توضیحات بیشتر را در نقد و بررسی محصول بخوانید.
  • صفحه ساخت تعبیه شده در چاپگر سه‌بعدی Kobra 2 به‌نوعی طراحی شده است که می‌توانید آن را خم کنید و بدون کوچک‌ترین آسیبی مدل را جدا کنید. این پلتفرم ضدخش و مقاوم دربرابر سایش می‌باشد.
  • نرم‌افزار PrusaSlicer به شما امکان می‌دهد مدل‌های سه‌بعدی (STL، OBJ، AMF) را به فایل‌هایی تبدیل کنید که با چاپگر سه‌بعدی Kobra 2 سازگار هستند.

    

خرید پرینتر سه بعدی Kobra 2 از برند AnyCubic

پرینتر 3D مدل Kobra 2 یک ابزار قدرتمندی است که برای کاربران، امکان ساخت اشیاء پیچیده و سفارشی را فراهم می‌کند. در این چاپگر سه‌بعدی لایه‌های ساخته شده از فیلامنت، توسط نازل گرم اعمال می‌شوند و شیء به تدریج ایجاد خواهد شد. باوجود سیستم خنک‌کننده‌ تعبیه شده در آن، می‌توانید بدون نگرانی از داغ شدن دستگاه و آسیب دیدن اجزای آن، مدت زمان زیادی از آن کار بکشید. همچنین بدون اینکه به‌طور دائم بالای سر Kobra 2 بمانید، می‌توانید به چاپ بی‌نقصی برسید؛ چراکه سنسور قطع فیلامنت آن، درصورت وجود مشکل دستگاه را قطع کرده تا به مشکل آن رسیدگی کنید. اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری از این پرینتر سه‌بعدی را بخوانید، به بخش نقدوبررسی آن مراجعه نمایید و در صورت نیاز، با کارشناسان قشم خرید تماس حاصل کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-AN-0094

مشخصات

برند
Anycubic
مدل
Kobra 2
ابعاد دستگاه
طول 440، عرض 435، ارتفاع 486 میلی‌متر
ابعاد چاپ
طول 220، عرض 220، ارتفاع 250 میلی‌متر
وزن دستگاه
8.4 کیلوگرم
جنس بدنه
آلیاژ آلومینیوم
نوع تکنولوژی چاپ
FDM
سرعت چاپ
حداکثر 300 میلی‌متر برثانیه (به‌طور متوسط 200 میلی‌متر برثانیه)
حداکثر دمای صفحه چاپ
110 درجه سانتی‌گراد
دقت چاپ(ضخامت چاپ)
± 0.1 میلی‌متر
نوع اکسترودر
مستقیم نوع جدید
دمای کاری اکسترودر
260 درجه سانتی‌گراد
نوع کالیبراسیون
اتوماتیک (25 نقطه‌ای)
حداکثر دمای نازل
260 درجه سانتی‌گراد
نوع نازل
قابل تعویض
تعداد نازل
1 عدد
قطر نازل
0.4 میلی‌متر
نوع فیلامنت
PLA, ABS, PETG, TPU
نمایشگر
لمسی 4.3 اینچی (109.2 میلی‌متر)
مواد مصرفی
فیلامنتی
ضخامت مواد مصرفی
1.75 میلی‌متر
نرم افزار اسلایسر(Slicer)
Cura، SuperSlicer، ideaMaker، Simplify3D، PrusaSlicer و غیره
فرمت فایل ورودی
3MF, PLY, GCODE, AMF, STL ,OBJ
درگاه های ورودی
کارت MicroSD
منبع تغذیه
آداپتور
توان مصرفی
400 وات
سنسور تشخیص قطع فیلامنت
دارد
قابلیت WIFI
ندارد
کاربرد
ساخت مدل‌های کوچک، تجهیزات نظامی، ساخت اسباب‌بازی، صنعتی و معماری
دیگر ویژگی‌ها
صفحه چاپ قابل جابجایی و مغناطیسی، کالیبراسیون 25 نقطه‌ای و...
سیستم عامل‌های سازگار
Windows, MacOS
محتویات جعبه
قاب، پایه، نمایشگر لمسی، نگهدارنده فیلامنت، کارت حافظه TF، سری نازل، شناسنده فیلامنت، انواع پیچ، لوله فیلامنت، چهارعدد واشر، رم ریدر، فیلامنت برای تست، کابل برق، نازل، مجموعه ابزار، گیره ثابت کننده کابل، دفترچه راهنما
نقد و بررسی محصول

پرینتر سه بعدی مدل Kobra 2 از برند AnyCubic

کمپانی Anycubic نوید ورود یک محصول کاربرپسند و مقرون‌به‌صرفه به دنیای پرینت سه‌بعدی را با شعار «سریع چاپ کنید، کمتر پرداخت کنید» را می‌دهد. بعد از اینکه این شرکت از سری چاپگرهای سه‌بعدی Kobra رونمایی کرد و پرینترها نشان دادند که فوق‌العاده پرکاربرد و کارراه‌انداز هستند، حال پرینتر Kobra 2 را، جانشین پرینتر3D معروف Kobra اعلام کرده است. مطمئنا قصد دارید که از قابلیت‌های این محصول باخبر باشید. ما در ادامه این مطلب، ویژگی‌ها را با جزئیات کامل برایتان بیان خواهیم کرد.

ویژگی‌های پرینتر سه بعدی Kobra 2

چاپگر سه‌بعدی Kobra 2 علی‌رغم قیمت خوبی که دارد، دارای ویژگی‌های زیادی است که عبارتند از عملکرد تراز خودکار، صفحه‌نمایش لمسی 4.3 اینچی (109.2 میلی‌متر)، ورق فولادی منعطف با پوشش PEI، سنسور تشخیص قطع فیلامنت و سرعت چاپ تا حداکثر 300 میلی‌متر برثانیه. شاید برای شما دغدغه باشد که چگونه می‌توانید پرینتر 3D را به‌کار بگیرید و آن را سرهم کنید. در ادامه، این مشکل برای شما حل خواهد شد و ما با جزئیات کامل این موضوع را برایتان شرح داده‌ایم.

مونتاژ سریع و بدون عارضه فقط در چند دقیقه

مونتاژ Kobra 2 در دفترچه راهنما ضمیمه شده و همچنین راهنمای شروع سریع آن، به‌اندازه کافی جامع و کامل می‌باشد. اولین مرحله، شامل اتصال مجموعه عمودی (Y) با استفاده از چهار پیچ ارائه شده است. در مرحله بعد، اکسترودر را به صفحه پشتی دروازه‌ای X متصل می‌کنید و آن را با چهار پیچ ارائه شده محکم خواهید کرد. پس از آن، می‌توانید براکت صفحه‌نمایش لمسی را به همراه خود صفحه لمسی وصل کنید و از اتصال صحیح کابل‌ها مطمئن شوید. 

برای بقیه مراحل مونتاژ، باید نگهدارنده قرقره فیلامنت را در کناره پرینتر قرار دهید و همه کابل‌ها را به شاخه‌های مربوطه وصل کنید. این برند به‌طور متفکرانه هر دوشاخه را برچسب‌گذاری کرده است که این فرایند را برای شما ساده می‌کند. هنگامی که مونتاژ کامل شد، می‌توانید از گیره‌های کابل ارائه شده برای محکم کردن کابل ماژول حرارتی به لوله Bowden استفاده کنید و کابل‌ها را مرتب نگه دارید تا در طول فرایند چاپ از سر راه دور نگه داشته شوند.

مراحل نصب تقریبا 10 دقیقه طول می‌کشد و سپس تکمیل خواهد شد. حال پرینت را روشن می‌کنیم و برای اولین چاپ آزمایشی خود آماده می‌شویم. شما باید مدل‌ها را از طریق کارت MicroSD که در جلوی دستگاه تعبیه شده است منتقل کنید.

سنسور تشخیص قطع فیلامنت

با استفاده از حسگر هوشمند تعبیه شده در این چاپگر3D، هیچ نگرانی بابت فرسودگی فیلامنت، ازدست‌دادن تصادفی برق یا تمام‌شدن فیلامنت نداشته باشید. پرینتر سه‌بعدی Kobra 2 می‌تواند به‌طور خودکار این مشکلات را شناسایی کرده و چاپ را متوقف کند و به‌راحتی پس از رفع مشکل، دوباره کار خود را از همان جا ادامه دهد. این ویژگی از خطاهای ناشی از پرینت نیز جلوگیری می‌کند.

تراز کردن با LeviQ 2.0 

پس از روشن ‌شدن، فیلامنت را از طریق آیتم‌های منو Prepare، Filament و Filament In آماده ‌کنید و سپس می‌توانید ترازکردن را شروع کنید. در تراز دستی تلاش زیادی برای تراز کردن لازم است، به‌ویژه برای مبتدیان؛ اما به لطف LeviQ 2.0 Anycubic، کالیبره کردن دستگاه به‌طور خودکار انجام می‌شود. LeviQ 2.0 با یک حسگر القایی کار می‌کند. به این‌صورت که یک میدان مغناطیسی ایجاد می‌کند و اختلالات را تشخیص می‌دهد، بدین‌وسیله فواصل یا شکاف‌های روی صفحه پرینت، شناسایی، ثبت و به‌طور خودکار بدون تماس مستقیم جبران می‌شوند.

اگر صفحه ‌پرینت یا محور Z شما تراز نباشد، باعث به‌وجود‌ آمدن یک‌سری اختلالات می‌شود، برای مثال عدم چسبندگی مناسب قطعه به صفحه، گرفتگی اکسترودر، روی هم قرارنگرفتن لایه‌ها یا صدمه فیزیکی به صفحه چاپ. می‌دانید که اولین لایه، کیفیت‌ نهایی چاپ شما را مشخص می‌کند. در صورت تراز نامناسب نمی‌توانید لایه اولیه‌ باکیفیتی داشته باشید. خوشبختانه مجهز بودن این دستگاه به کالیبراسیون هوشمند و تنظیم خودکار ارتفاع، می‌تواند یک Z-Offset دقیق به شما ارائه کند که از زیبایی و فوق‌العاده بودن پرینت خود نهایت لذت را ببرید.

صفحه پرینت و محور ارتفاع

پس از فرایند پرینت و کمی خنک شدن مدل‌ها، شما می‌توانید صفحه مغناطیسی همراه با اقلام پرینت شده را به‌طور موقت بکنید و تنها با یک خم شدن جزئی صفحه، مدل چاپ شده را به‌راحتی از صفحه جدا کنید. ابعاد کلی این صفحه چاپ مغناطیسی 230x230 میلی‌متر می‌باشد و شما می‌توانید حداکثر جسمی به ابعاد 220x220 میلی‌متر را در ارتفاع 250 میلی‌متری پرینت کنید. محور ارتفاع توسط یک موتور تکی روی قاب جابه‌جا می‌شود و امکان پرینت سه بعدی را برای شما فراهم می‌کند.

سرعت چاپ

باتوجه به چندین تجدید نظر، Kobra 2 محصولات را با سرعت حداکثر 300 میلی‌متر برثانیه چاپ می‌کند، درحالی که مدل اول Kobra حداکثر به 180 میلی‌متر برثانیه رسیده است. البته درنظر داشته باشید که سرعت توصیه‌شده برای چاپ با این پرینتر3D،  به‌مقدار 200 میلی‌متر برثانیه می‌باشد. این سرعت‌چاپ بالا، تاحدی به‌دلیل اکسترودر جدید دو دنده‌ای (در ادامه راجب این اکسترودر توضیح داده‌ایم) است که اکستروژن دقیق‌تری را در سرعت‌های بالا امکان‌پذیر می‌کند. ساختار متناسب محورها و بهینه‌سازی محور ارتفاع، اصطکاک را کاهش می‌دهد تا حرکات نازل سریع‌تر اما همچنان دقیق باشند.

اکسترودر دو دنده ‌ای و هات اند با جریان بالا 

اکسترودر که مسئول انتقال فیلامنت به داخل نازل است، جزء کلیدی یک چاپگر سه بعدی می‌باشد. Kobra 2 مجهز به یک اکسترودر دو دنده‌ای است که نقش مهمی در تسهیل پرینت با سرعت بالا ایفا می‌کند. این طراحی پیشرفته اکسترودر، امکان تغذیه کارآمد فیلامنت را از طریق ماژول حرارتی با جریان بالا فراهم می‌کند. سیستم درایو مستقیم با تنظیم دنده دوتایی تقویت شده است که چسبندگی قوی و قابل اعتمادی برروی فیلامنت ایجاد می‌کند و احتمال لغزش یا مشکلات مربوط به فیلامنت را در طول پرینت به حداقل می‌رساند. قدرت اکسترودر ارتقا یافته تا 60 وات می‌رسد، رشته را به‌سرعت ذوب می‌کند و جریان‌پذیری در این مورد افزایش یافته است.

خنک کننده قوی

این محصول دارای یک خنک‌کننده قدرت‌مند است که با سرعت 7000 دور در دقیقه کار می‌کند. این سیستم خنک‌کننده سریع به‌گونه‌ای طراحی شده است که با افزایش سرعت پرینت، به طور موثر گرما را دفع می‌کند و از خنک شدن مناسب هر لایه اطمینان می‌دهد تا چسبندگی را بهبود بخشد. Kobra 2 با حفظ خنک‌کنندگی بهینه، از مشکلاتی مانند گرم شدن بیش از حد، تاب برداشتن و افتادگی جلوگیری می‌کند و در نتیجه حتی در سرعت‌های زیاد، پرینت‌هایی با کیفیت بالا بوجود می‌آیند.

صفحه نمایش لمسی LCD 

در گوشه سمت راست دستگاه، یک صفحه نمایش لمسی LCD تمام رنگ 4.3 اینچی (109.2 میلی‌متر) با عملکردها و تنظیمات جامع وجود دارد که تجربه چاپ بهتری را ارائه می‌دهد. باوجود این صفحه نمایش، شما به‌راحتی می‌توانید عملکرد دستگاه را زیرنظر داشته باشید. این صفحه‌نمایش، نشان می‌دهد که چه مدت چاپگر3D درحال پرینت بوده است و چند درصد مدل تکمیل شده است. پورت و دکمه پاور در سمت چپ قرار دارند که بجز آن هیچ پورت یا کنترل دیگری وجود ندارد.

پاک کننده نازل

برای بهبود بیشتر فرایند چاپ، Kobra 2 دارای یک پد پاک‌کننده سیلیکونی است. قبل از اجرای فرایند تراز کردن خودکار، چاپگر3D از این پد پاک‌کننده برای ازبین بردن مواد باقی‌مانده روی نازل استفاده می‌کند. این مرحله برای شما، نازلی تمیز و بدون مانع را تضمین می‌کند، احتمال بروز هرگونه مشکل چاپ را به حداقل می‌رساند و نتایج ثابت و قابل اعتمادی را به شما عرضه می‌کند. 

  

محورهای X و Y و میله رزوه ای محور Z پایدار

وقتی صحبت از طراحی Kobra 2 به میان می‌آید، شباهت زیادی به Kobra اصلی دارد، البته با برخی پیشرفت‌های قابل‌توجه. یک تغییر قابل‌توجه که در محورهای X و Y دیده می‌شود، چرخ‌های سنتی شکاف V هستند که با سیستم بلبرینگ ریلی و فلزی جایگزین شده‌اند. این ارتقا اجازه می‌دهد تا حرکت سریع‌ و نرم‌تر بدون نگرانی از سایش چرخ‌ها، که یک مسئله رایج در طراحی کلاسیک بود، انجام شود. محور Z از ساختار میله‌ای دو رشته‌ای استفاده می‌کند که مقاومت بالابر را در حین چاپ افزایش می‌دهد. این پلتفرم دستگاه را صاف نگه می‌دارد و لایه‌های چاپ را افزایش می‌دهد و حتی با سرعت بالاتر نتایج عالی چاپ را به ارمغان می‌آورد.

کارت Micro SD

همراه Kobra 2 یک کارت micro SD با ظرفیت 8 گیگابایت وجود دارد. micro SD حاوی یک کتابچه راهنمای انگلیسی، چینی و فایل‌های آزمایشی مختلفی است که از قبل به‌عنوان GCode در دسترس هستند و می‌توانید مستقیما آن‌ها را از Micro SD چاپ کنید. همچنین دارای نرم‌افزاری به نام PrusaSlicer است که می‌توانید از آن برای فرستادن فایل‌های چاپی به پرینتر سه‌بعدی استفاده کنید. این نرم‌افزار رایگان، به‌طور مرتب به‌روزرسانی می‌شود.

  

خرید پرینتر سه بعدی Kobra 2 از برند AnyCubic

چاپگر3D مدل Kobra 2 نسبت به نسخه قبلی خود یعنی Kobra، پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است. برای مثال سرعت چاپ در Kobra 2 ارتقای زیادی داشته و تا 300 میلی‌متر در ثانیه رسیده است. سرعت بالا در تولید اشیاء، به کاربر این امکان را می‌دهد تا در زمان صرفه‌جویی کند و نتیجه کار را به‌زودی به‌دست آورد. این پرینتر ‌سه‌بعدی هم برای افراد تازه‌کار و هم کسانی که به‌صورت حرفه‌ای کار می‌کنند، می‌تواند نتیجه مطلوبی را ارائه دهد. همچنین شما به راحتی می‌توانید آن را سرهم کنید و از آن بهره ببرید. درصورتی که سوالی راجب این دستگاه برایتان پیش بیاید، می‌توانید در قسمت نظرات بپرسید و تیم قشم خرید در اسرع وقت پاسخ شما را خواهند داد.

‌‌‌

آنچه در جعبه قرار دارد:

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم