فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
IFUN / خانه IFUN

رزین 1 لیتر جینجیوا آیفون مدل iF3161 Gingiva برند ifUN

محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
محصول
  • Original
این ترکیب موجود نیست. ترکیب یا محصول دیگری را انتخاب کنید
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

رزین 1 لیتر جینجیوا آیفون مدل iF3161 Gingiva برند ifUN

رزین دندان‌سازی یک جزء اساسی در صنعت دندان‌پزشکی است و برای اصلاح و بهبود ساختار دندان‌ها استفاده می‌شود. این رزین‌ها معمولاً از ترکیبات پلیمری تشکیل شده و به عنوان یک ماده مصنوعی برای جایگزینی و تقویت بافت دندان‌های آسیب دیده یا کاهش حساسیت دندان‌ها به کار می‌روند. رزین جینجیوا برند ifUN  قابل استفاده در لابراتوار‌های دندانسازی است. این رزین منعطف لاستیکی از دقت ابعادی بالا و شرینک بسیار کم برخوردار است که در دو رنگ صورتی و قرمز موجود می‌باشد. رزین منعطف جینجیوا از بوی کم و کیفیت سطح بالا برخوردار است و منطبق با انواع پرینتر‌های سه بعدی رزینی LCD و DLP است.

در ادامه به برسی ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم:

‌‌‌‌‌

ویژگی‌های رزین 1 لیتر جینجیوا آیفون مدل iF3161 Gingiva برند ifUN

  • رزین 1 لیتر جینجیوا مدل iF3161 از برند ifUN، نه تنها برای پرینترهای سه‌بعدی DLP تولید شده است و از دقت بالایی در چاپ بهره‌مند است، بلکه سازگاری بالایی با دیگر چاپگرهای سه‌بعدی LCD دارد.
  • رزین جینجیوا برای پخت کامل به نور یا همان اشعه فرابنفش نیاز دارد. محدوده طول موج برای پخت کامل، 405 نانومتر است. اگر منبع نور در پرینتر کامل نباشد و از طول موج اشتباه استفاده شود، ممکن است رزین پخت ناقصی داشته باشد یا مدل شما ناهموار شود و کیفیت کار بسیار پایین آید.
  • این محصول تا یک سال و نیم تاریخ انقضا دارد و نسبت به مارک‌های مشابه، دارای ماندگاری فوق‌العاده‌ایی است. شما باید بدانید که قبل از استفاده از رزین 1 لیتری جینجیوا باید به خوبی آن را تکان دهید تا محتویات داخل رزین به درستی باهم ترکیب شود.
  • میزان انقباض این رزین از برند آیفون کمتر از 1 درصد است و این ویژگی نشان‌دهنده انقباض بسیار کم این محصول است. انقباض به این معناست که وقتی رزین از حالت مایع به جامد تبدیل می‌شود، یکم جمع و جورتر از قالب مدل شماست.
  • رزین جینجیوا برند ifUN در پرینترهای سه بعدی LCD ,DLP ,SLA ,UV ,Cure نتیجه بی‌نظیری را به کاربر ارائه می‌دهد. با استفاده از این رزین، شاهد کیفیت، ظرافت و جزئیات کوچک مدل خود هستید.
  • از این رزین بیشتر در صنعت دندان‌سازی استفاده می‌شود، دندان‌پزشگان بیشتر برای قالب گیری دندان مشتری از این رزین استفاده می‌کنند.
  • ویسکوزیته این رزین در دمای 25 درجه سانتی‌گراد 300-320sاست. ویسکوزیته در رزین به غلظت مایع رزین گفته می‌شود که در چه درجه‌ایی خشک می‌شود. ویسکوزیته در چاپ برای مشخص کردن مقدار سفتی یا روانی رزین استفاده می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌

مراحل استفاده از رزین جینجیوا برند ifUN تا رسیدن به چاپ

شما باید بدانید که قبل از استفاده از این رزین باید آن را به خوبی تکان دهید و حتما از تمیز بودن مخزن پرینتر مطمئن باشید. تمیز بودن مخزن پرینتر با شفاف بودن کف آن مشخص خواهد شد. بعد از آن وقت ریختن رزین در داخل مخزن است. فقط باید حواستان به میزان رزینی که تایین کرده‌ایید برای مدلتان باشد. بعد از به پایان رسیدن چاپ، مدل چاپ شده را با کاردک از پلتفرم جدا کنید و با استفاده از محلول مخصوص، به صورت دستی یا با استفاده از Wash and Cure( این محصول را در فروشگاه قشم خرید خریداری کنید) مدل را بشورید، با قابلیت فوق‌العاده این دستگاه مدل شما دوباره در معرض نور UV قرار می‌گیرد و اگر به پخت کامل نرسیده باشد، با این کار به پخت کامل می‌رسد و دیگر می‌توانید از آن به راحتی استفاده کنید. اگر دوست داشتید مطابق با سلیقه خود می‌توانید آن را به دلخواه رنگ‌آمیزی کنید.

نکات ایمنی برای نگهداری

این محصول را از نور خورشید و گرما دور نگهدارید. بهتر است این رزین را در دمای اتاق نگهداری کنید. دمای مناسب و توصیه شده برای رزین جینجیوا بین 20 تا 35 درجه سانتی‌گراد است و در صورتی که دمای اتاق پایین باشد، رزین بعد از چاب بازخورد خوبی نخواهد داشت. پیشنهاد می‌شود در دمای حداکثر 60 درجه سانتی‌گراد نگهداری شود و قبل از استفاده، آن را به خوبی تکان دهید تا در صورت ته‌نشین شدن رنگ دانه‌ها دوباره حل شوند. درهنگام چاپ، پرینتر را در داخل مکانی تاریک قرار دهید. هنگام کار حتما از دستکش و تهویه هوا استفاده کنید.

خرید رزین جینجیوا از برند ifUN

با خرید این محصول شما چاپ دقیق‌تر با جزئیات و ظرافت بهتری خواهید داشت. بنابرین عملکرد بهتری نیز در کارتان خواهید داشت. چاپ مدل بدون سطح تار یا خراب شده‌ایی است و حتی کوچیک‌ترین جزئیات را برایتان آشکار می‌کند. این رزین از استقامت بالایی برخوردار است و اکثرأ برای ساخت قالب دندان‌ و صنعت دندان‌پزشکی استفاده می‌شود. برای سوالات بیشتر می‌توانید با کارشناسان قشم خرید تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-IF-1011

مشخصات

جنس
مایع
دما
120 درجه سانتی گراد
سایر ویژگی ها
دقت بالا
سختی بالا
مقاومت حداکثری
مناسب برای
پرینترهای سه بعدی LCD ,DLP ,SLA ,UV ,Cure با طول موج 405 نانومتری
کاربرد
دندان سازی
ویسکوزیته
در دمای 25 درجه سانتیگراد 300-320 mPa.s
میزان انقباض
کمتر از 1 درصد
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم