فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Apexel / خانه Apexel

دوربین تک چشمی اپکسل مدل HR-10-30040D برند Apexel

1,650,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دوربین تک چشمی برند اپکسل مدل HR-10-30040D برند Apexel

کیت لنز دوربین تک چشمی 4 در 1 اپکسل برای عکاسی حرفه‌ای طراحی شده و دارای ویژگی‌های کاربردی مختلف است. هنگام بزرگ‌نمایی با دوربین گوشی ممکن است کیفیت تصویر کاهش پیدا کند؛ اما با داشتن لنز واید می‌توان بدون کاهش کیفیت، سوژه‌های دور را بزرگ کرد. لنز چشم ماهی (fisheye lens) موجود در این کیت، یک لنز خیلی عریض است که زاویه دیدی وسیع را ایجاد می‌کند تا یک تصویر پانوراما یا نیمکره پهن ایجاد شود. با استفاده از این ویژگی می‌توان به زوایای دیدی بسیار فراتر از هر لنز مستطیلی دست پیدا کرد. به دلیل شباهت این لنز با چشم ماهی، این نام را برای لنز انتخاب کرده‌اند.

در ادامه با تمام ویژگی‌های دوربین تک چشمی برند اپکسل مدل HR-10-30040D آشنا می‌شوید. با قشم خرید همراه باشید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ویژگی‌های دوربین تک چشمی برند اپکسل مدل HR-10-30040D برند Apexel

  • با استفاده از لنز ماکرو موجود در بسته‌بندی می‌توانید ازگل‌ها، حشرات و سایر اشیا کوچک عکس‌های نزدیک و باکیفیت بگیرید.
  • لنز واید موجود در بسته، ثبت مناظر وسیع و شب‌های پر ستاره را ممکن می‌سازد و فضای عکس‌های شما گسترده‌تر و چشمگیرتر خواهد شد.
  • با استفاده از سه‌پایه و نصب گوشی روی آن، تاری ناشی از لرزش دست‌ها، باد و حرکت ناخواسته دوربین کاهش پیدا می‌کند و کیفیت عکس‌ها بیشتر می‌شود.
  • دوربین تک‌چشمی داخل بسته دارای حلقه تنظیم بزرگ‌نمایی و حلقه فوکوس چرخشی است که کار با آن را بسیار ساده و جذاب می‌کند.
  • دوربین تک‌چشمی قابلیت زوم 10 تا 300 برابر را دارد و می توان بدون کاهش کیفیت، سوژه های مختلف را بزرگ کرد.
  • این دوربین تک‌چشمی را می‌توان به‌راحتی با یک ‌دست نگه داشت و با داشتن ظاهری زیبا، استحکام مناسب و وزنی سبک در هر مکان و زمان قابل‌استفاده است.
  • دوربین به‌راحتی به موبایل شما وصل می‌شود و با آن می‌توانید هم عکس‌های متنوعی بگیرید و هم فیلم ضبط کنید.
  • کیت دوربین شامل لنز تله فوتو 18X، لنز چشم ماهی Fisheye lens ، لنز واید، لنز ماکرو، سه‌پایه انعطاف‌پذیر، نگهدارنده گوشی، گیره لنز، کاپ یا کاسه چشمی، پارچه نرم و کیف زیپی است.
  • وجود کاپ چشمی هنگام عکاسی، راحتی شما را افزایش می‌دهد. کاپ همچنین می‌تواند تابش خیره‌کننده را در محیط‌های پر نور به حداقل برساند؛ بنابراین برای دستیابی به تصاویر واضح‌تر و بدون تداخل نور به شما کمک می‌کند.
  • این دوربین با اغلب تلفن‌های همراه مانند همه مدل‌های آیفون، سامسونگ گلکسی، هواوی و موارد دیگر سازگار است.
  • حلقه پیچ لنز نصب شده روی گیره قابلیت جابه‌جایی دارد؛ بنابراین می‌توانید آن را بلغزانید تا آن را روی دوربین‌های جلو و پشت تنظیم کنید.
  • دو گیره لنز در بسته وجود دارد که یکی از آن‌ها برای لنز تله فوتو است و یکی دیگر برای لنز واید و ماکرو در نظر گرفته شده است.
  • اندازه این دوربین در حالت عادی 12.8 سانتی‌متر و در حالت کاملا باز 17.2 سانتی‌متر و وزن آن 272 گرم است؛ پس به‌راحتی داخل کیف و کوله جا می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌

خرید دوربین تک چشمی برند اپکسل مدل HR-10-30040D برند Apexel

با خرید دوربین تک‌ چشمی برند Apexel می‌توانید تلفن همراه خود را به یک لنز دوربین تله فوتو فوری تبدیل کنید. لنز تله فوتو به محدودیت‌های زوم گوشی‌های معمولی غلبه می‌کند و با آن می‌توان مانند یک عکاس حرفه‌ای عکاسی کرد. اگر قرار است به کنسرت یا تماشای بازی بروید با استفاده از این دوربین می‌توانید احساسی را داشته باشید که افراد در جایگاه نزدیک و وی‌آی‌پی تجربه می‌کنند! خوشبختانه این دوربین با استفاده از گیره قابل‌جابه‌جایی، به همه تلفن‌های هوشمند وصل می‌شود و هیچ خراشی روی گوشی ایجاد نمی‌کند. برای خرید این دوربین کاربردی و جذاب آن را به سبد خرید خود در سایت قشم خرید اضافه کنید و با استفاده از لنزهای متنوع آن از عکاسی لذت بیشتری ببرید. اگر درباره این محصول سوالی دارید آن را در قسمت نظرات بنویسید، کارشناسان قشم خرید در زمانی کوتاه پاسخگوی شما خواهند بود.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم