فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Yilong / خانه Yilong

دوچرخه طبیعت گردی ییلانگ مدل bike PRO برند Yilong

11,999,000 تومان
رنگ
  • آبی-مشکی
  • قرمز-مشکی
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دوچرخه طبیعت گردی ییلانگ مدل BIKE PRO برند YILONG

اگر دنبال تفریحی سالم و تاثیرگذار هستید، دوچرخه سواری یکی از آنهاست. البته هر دوچرخه‌ای مناسب این کار نیست و باید در خرید خود دقت کنید. دوچرخه طبیعت گردی ییلانگ مدل BIKE PRO برند YILONG پیشنهاد ما به شماست. این دوچرخه تبدیل به همراه همیشگی شما خواهد شد. صندلی قابل تنظیم آن به شما امکان راحتی در شرایط دلخواهتان را می‌دهد. لاستیک‌های BIKE PRO در سطوح شنی، نرم یا غیر مسطح کارایی و کنترل بالایی داشته و در این شرایط به شما کمک به سزایی می‌کنند.

 

ویژگی‌های دوچرخه طبیعت گردی BIKE PRO

  • لاستیک‌های ساحلی اجازه عبور از هر سطوحی را به شما می‌دهند. این نوع لاستیک‌ها کمک می‌کنند بر روی سطوح نرم و نیمه جامد مانند شن و خاک عملکرد خوبی داشته باشید. چسبندگی بالای آن در سطوح نرم و لغزنده ایمنی را تضمین می‌کند.
  • سیستم دنده 3 حالته داشته که به کاربر امکان می‌دهد تا به راحتی سرعت و نیروی مورد نیاز خود را برای محیط‌های مختلف و شرایط متغیر تنظیم کند. ازین طریق به کارایی و کاربردی بیشتری دست پیدا می‌کنید.
  • BIKE PRO سیستم دنده 7 حالته نیز دارد که با تعداد حالت‌های بیشتر می‌تواند به صورت دقیق‌تر سرعت دوچرخه را تنطیم کند. این سیستم امکان تنظیم سرعت مناسب برای مناطق صاف، صعودی و نزولی را فراهم می‌کند. با تنظیم دقیق سرعت، کاربران می‌توانند در مسافت‌های بلند بهره‌وری بیشتری از انرژی خود داشته باشند.
  • ترمز دیسکی تعبیه شده در این دوچرخه، ایمنی و عملکرد آن را خصوصا در آب و هوای بارانی ارتقا داده است.

خرید دوچرخه طبیعت گردی ییلانگ مدل BIKE PRO

دوچرخه طبیعت گردی BIKE PRO از برند YILONG، به تناسب اندام و سلامت شما کمک زیادی می‌کند. استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله حمل و نقل سبک می‌تواند به حفظ محیط زیست کمک کند. از ترافیک و آلودگی هوا کاسته و به بهبود سلامتی عمومی کمک می‌کند. به دلیل 3 و 7 دنده بودن می‌توانید انرژی خود را حفظ کنید. اگر سوالی درمورد این دوچرخه فوق‌العاده ذهنتان را مشغول کرده است، آن را در بخش "نظرات" بیان کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم