فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Leercon / خانه Leercon

ماساژور مخصوص پا لیرکن مدل LEK-588L برند Leercon

43,999,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود برای سفارش
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

ماساژور مخصوص پا مدل LEK-588L برند Leercon

به یک روز کاری خسته‌کننده فکر کنید. برای مثال یک پیاده‌روی سنگین داشته‌اید. هنگامی که به خانه برمی‌گردید، به یک استراحت کامل نیاز دارید و یک ماساژور می‌تواند کمک کند خستگیتان در برود. ماساژور مخصوص پا LEK-588L وسیله‌ای کاربردی برای رفع خستگی خواهد بود. این محصول دارای دکمه‌هاییست که می‌توانند حرکات دستگاه را کنترل کنند. دارای محفظه گرمایشی است که در کنار ماساژ، گرمای دلچسبی برای پاهایتان فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید مقدار ویبره و لرزش آن را تنظیم و به‌حد دلخواهی آن را کم یا زیاد کنید. با دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های ماساژور پای لیرکن LEK-588L در ادامه متن آشنا می‌شوید.

 

.

ویژگی‌های ماساژور مخصوص پا LEK-588L

  • ماساژور LEK-588L کاملاً کف پایتان را در برمی‌گیرد. در قسمت قوس پا یک غلتک با چرخش 360 درجه وجود دارد که کاملا عضلات آن قسمت را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
  • این ماساژور علاوه‌بر قوس پا، پاشنه پا و قسمت نوک انگشتان هم ماساژ می‌دهد.
  • LEK-588L دارای سیستم فشار هوا است. این سیستم شامل یک پمپ یا کمپرسور است که هوا را به داخل می‌کشد و آن را تا سطح فشار معینی فشرده می‌کند. در این روش ماساژ، هوا توسط دستگاهی به داخل بالشتک‌ها وارد می‌شود؛ بالشتک‌هایی که دور قسمت‌های مختلف بدن قرار می‌گیرند و آن‌ها را می‌پوشاند. این نوع ماساژ که از طریق فشار هوا است، شبیه ساز دست متخصصان برای ارائه یک ماساژ آرام است.
  • برای مچ پا نیز، یک کیسه هوا U شکل قرار دارد که با پر و تخلیه شدن، ماساژی فوق‌العاده را به شما هدیه می‌دهد.
  • از ویژگی‌های برجسته ماساژور Leercon LEK-588L، سیستم گرمایشی آن است. در ناحیه مچ به پایین و ساق پا، گرمای لطیفی تولید می‌شود که به برطرف شدن خستگی در پاهایتان، کمک بسزایی خواهد کرد. افزودن گرما می‌تواند به آرامش بیشتر عضلات، بهبود گردش خون و افزایش اثربخشی کلی ماساژ کمک کند.
  • ماساژور مخصوص پا LEK-588L دارای دو صفحه نمایش لمسی است که با وجود این دو می‌توانید عملکرد دستگاه را به دلخواه تنظیم کنید.
  • ویبره این ماساژور کاملا قابل تنظیم است. شما با سه سرعت متفاوت مقدار لرزش آن را تنظیم می‌کنید و از آن بهره می‌برید.
  • ماساژور LEK-588L در دو حالت قابل استفاده است. این دستگاه را می‌توانید به‌صورت تاشو استفاده کنید که در این صورت ابعاد آن، 450x300 میلی‌متر می‌باشد. هنگامی که این ماساژور را از حالت تاشو دربیاورید، ابعاد به 430x450x460 میلی‌متر می‌رسد.
  • ولتاژ در این محصول 220V-50HZ است و توان آن، 55W می‌باشد. با هربار روشن کردن تا 15 دقیقه برایتان کار می‌کند.

 

.

خرید ماساژور مخصوص پا LEK-588L برند Leercon

ماساژور مخصوص پای LEK-588L، برای تسکین و در رفتن خستگی پاهای شما طراحی شده‌ است. این دستگاه‌ دارای ویژگی‌ها و عملکردهای مختلفی است تا نیازهای خاص را برطرف کند. ماساژِ این دستگاه نه‌تنها مچ به پایین را هدف قرار می‌دهد، بلکه تا ساق پا نیز گسترش می‌یابد و تجربه ماساژ جامع‌تری را ارائه می‌دهد. ماساژور LEK-588L از برند Leercon علاوه بر ماساژ پا، آن‌ها را گرم نگه می‌دارد و برای استفاده در هوای سرد یا افرادی که با گردش خون ضعیف دست و پنجه نرم می‌کنند، ایدئال است. پس با خرید این محصول شما با یک تیر چند نشان می‌زنید.

فراموش نکنید که در بخش نظرات، تجربه استفاده خود از این نوع ماساژورها را بیان کنید. همچنین می‌توانید سؤالاتتان را بپرسید تا کارشناسان قشم‌ خرید در اولین فرصت به آن‌ها پاسخ دهند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم