فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Celestron / خانه Celestron

تلسکوپ سلسترون مدل PowerSeeker 80EQ برند Celestron

تلسکوپی ایده‌آل برای شروع کشف فضا

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
15,850,000 تومان 16,999,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

تلسکوپ مدل PowerSeeker 80EQ برند Celestron

تلسکوپ‌های سری PowerSeeker، گامی بزرگ جهت گشودن شگفتی‌های عالم به روی ستاره شناسان بلندپرواز هستند. اگر اخترشناسی هستید که به سفر و کمپینگ علاقه‌مندید، تلسکوپ PowerSeeker 80EQ گزینه مناسبی برای شما است. زیرا با وزن سبک و ابعاد مناسبی که دارد، می‌توانید آن را در همه جا حمل کنید و همراه خود ببرید. این محصول از نوع شکستی است و با عدسی‌، نور جمع‌آوری می‌شود. تلسکوپ‌های شکستی، نقش مهمی در تاریخ ستاره‌شناسی ایفا کرده‌اند و همچنان توسط ستاره‌شناسان آماتور و حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه می‌توانید دیگر ویژگی‌های این تلسکوپ را مطالعه کنید.

    

ویژگی‌های تلسکوپ PowerSeeker 80EQ

  • دیافراگم در تلسکوپ PowerSeeker 80EQ، برابر با 80 میلی‌متر است.
  • تلسکوپ 80EQ از نوع شکستی می‌باشد و از طریق عدسی نور را جمع‌آوری می‌کند.
  • این محصول دارای دو چشمی است که 20 و 4 میلی‌متری هستند.
  • سازگار با اپلیکیشن Starry Night که رصد را برای شما بسیار آسان‌تر می‌کند.
  • مقر تعبیه شده در PowerSeeker 80EQ از نوع استوایی می‌باشد و دارای استحکام بالایی است
  • سیاره زهره، عطارد، مریخ، مشتری، ماه و.... از جمله اجرامی هستند که با PowerSeeker 80EQ Celestron قابل مشاهده‌اند.
  • در تلسکوپ PowerSeeker 80EQ از برند Celestron، فاصله کانونی 900 میلی‌متر است و نسبت کانونی آن f/11 می‌باشد.
  • لوله نوری در تلسکوپ 80EQ، به اندازه 90 میلی‌متر است.
  • وزن تلسکوپ 4.81 کیلوگرم می‌باشد و برای حمل و نقل و جابه‌جایی بسیار مناسب است.
  • دارای لنز بارلو است که مقدار بزرگنمایی را 3 برابر افزایش می‌دهد.

   

خرید تلسکوپ PowerSeeker 80EQ از برند Celestron

کمپانی Celestron، تنوع بالایی در ساخت تلسکوپ‌ها دارد و دارای انواع مدل‌ تلسکوپ، با قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی است که برای همه افراد با هر سطح مهارتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تلسکوپ PowerSeeker 80EQ برای شروع نجوم‌شناسی می‌تواند انتخاب ایدئالی باشد که با آن استارت کار خود را بزنید. همانطور که پیش از این هم گفتیم، این محصول با شما در سفرهایتان، همراه می‌شود و در هرکجا که باشید می‌توانید از 80EQ استفاده کنید. این محصول پیچیدگی‌های نجوم را ساده می‌کند و هر رصد را به یک تجربه لذت‌بخش و مفید تبدیل می‌کند. چراکه راه‌اندازی، کنترل و به‌طور کلی رصد کردن با آن بسیار آسان است.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
XTP-CE-0001

مشخصات

برند
Celestron
مدل
PowerSeeker 80EQ
وزن
4.81 کیلوگرم
دیافراگم
80 میلی‌متر
نوع اپتیک
شکستی
حداقل بزرگنمایی
11 برابر
حداکثر بزرگنمایی
189 برابر
فاصله کانونی چشمی 1
20 میلی‌متر
بزرگنمایی چشمی 1
45 برابر
فاصله کانونی چشمی 2
4 میلی‌متر
بزرگنمایی چشمی 2
225 برابر
لنز بارلو
3 برابر
فاصله کانونی
900 میلی‌متر
نسبت کانونی
F/11
مورب ستاره
31.75 میلی‌متر
محدود کردن قدر ستاره ای
12
Finderscope
5×24
توان گرد آوری نور (در مقایسه با چشم انسان)
131 برابر
وضوح (Rayleigh)
1.74 ثانیه قوس
وضوح (Dawes)
1.45 ثانیه قوس
پوشش نوری
کاملا روکش شده
طول لوله نوری
645 میلی‌متر
قطر لوله نوری
90 میلی‌متر
وزن لوله نوری
2.15 کیلوگرم
جنس لوله نوری
-
سیستم Dovetail
CG-3 Dovetail bar
نوع مقر
آلمانی استوایی
محدوده تنظیم ارتفاع (شامل پایه و سه پایه)
812.8 تا 1295.4 میلی‌متر
قطر سه پایه
31.75 میلی‌متر
وزن سه پایه
2.68 کیلوگرم
جنس پایه و سه پایه
فولاد
سینی لوازم جانبی
دارد
سازگاری Dovetail با مقر
CG-3 saddle plate
فناوری SkyAling
ندارد
فناوری GOTO Mount
ندارد
نرم افزار
نسخه پایهCelestron Starry Night و SkyPortal
سایر ویژگی‌ها
میدان دید ظاهری 1.2 درجه است و میدان دید خطی 19 متر است
محتویات جعبه
لوله نوری، پایه و سه پایه، دو عدد چشمی (20 و 4 میلی‌متری)، مورب ستاره، یابنده، لنز بارلو 3 برابری
نقد و بررسی محصول

تلسکوپ مدل PowerSeeker 80EQ برند Celestron

تلسکوپ PowerSeeker 80EQ ارائه دهنده ترکیبی از کیفیت و قدرت است. نجوم و تماشای آسمان، یک سرگرمی خانوادگی و علمی عالی است که می‌توان در طول سال از آن لذت برد. تلسکوپ‌های سری PowerSeeker، راه اندازی آسان و بدون نیاز به ابزار دارند و به کاربر این امکان را می‌دهند تا به راحتی از رصد آسمان لذت ببرند. با طراحی شکستی و دیافراگم بزرگ 80 میلی‌متری این تلسکوپ، راهی عالی برای باز کردن شگفتی‌های کیهان به روی منجمان مشتاق باز می‌گردد. 

می‌توانید اجرام زیر را مشاهده کنید

Celestron PowerSeeker 80EQ به عنوان یک اپتیک شکستی کوچک، عمدتا برای مشاهده ماه، سیارات و اجرام درخشان به کار می‌رود. شما می‌توانید سیاره‌های زهره و عطارد، جزئیات زیادی را در ماه و شاید کلاهک‌های یخی و یک یا دو نقطه تاریک در مریخ را ببینید. کمربندهای ابر مشتری، لکه سرخ بزرگ و قمرهای آن به راحتی قابل مشاهده هستند. حلقه‌های زحل و تعداد کمی از قمرهای آن را در یک شب روشن می‌توان مشاهده کرد. همچنین می‌توانید اورانوس و نپتون را به‌عنوان ستاره‌های آبی و لاجوردی با PowerSeeker 80EQ ببینید. کهکشان‌ها، خوشه‌های ستاره‌ای کروی، سحابی‌های سیاره‌ای و حتی از آسمان حومه شهر، سحابی‌های شکارچی و مرداب قابل مشاهده هستند، البته فقط درخشان‌ترین بخش‌های آن‌ها.

ویژگی‌های تلسکوپ PowerSeeker 80EQ

تلسکوپ PowerSeeker 80EQ دارای قابلیت‌هایی است که برای کاربران پیشنهاد مناسبی خواهد بود. از قابلیت‌های برجسته این محصول می‌توان به قابل حمل بودن و وزن سبکش اشاره کرد. کار با این تلسکوپ به گونه‌ای می‌باشد که منجم آماتور، علاقه‌مند می‌شود هر گوشه‌ تازه‌ای از کیهان را رصد کند.

  

مناسب برای حمل و نقل

تلسکوپ PowerSeeker 80EQ با در نظر گرفتن کاوشگران اهل سفر ساخته شده است. طراحی جمع و جور و قابل حمل آن تضمین می‌کند که ماجراجویی‌های نجومی شما دیگر به یک مکان ثابت متصل نمی‌شود. وزن این محصول تنها 4.81 کیلوگرم است. ابعاد کوچک و سبک تلسکوپ فقط حمل و نقل آن را آسان نمی‌کند، بلکه به این معنی است که می‌توانید بدون زحمت آن را در چمدان یا کوله پشتی خود قرار دهید و آن را به بهترین همسفر تبدیل کنید.

  

ساختار اپتیکی

ساختار اپتیکی تلسکوپ PowerSeeker 80EQ از نوع شکستی است. در تلسکوپ‌های شکستی، نور به‌وسیله یک عدسی یا ترکیبی از چند عدسی که در سر لوله قرار دارد، کانونی می‌گردد. نور در انتهای لوله کانونی می‌شود، سپس به‌وسیله قطعه‌ای به نام چپقی، نور خروجی به اندازه 90 درجه زاویه پیدا می‌کند و به صورت عمود بر لوله تلسکوپ، از آن خارج می‌شود و سپس عدسی چشمی در سمت دیگر چپقی نصب می‌شود تا تصویر نهایی در آن تشکیل شود. از آنجایی که دستگاه‌های اپتیک شکستی همیشه از لوله‌های بسته استفاده می‌کنند، اپتیک‌های درونی نیازی به تمیز کردن یا همسان شدن دائمی ندارند.

دیافراگم در تلسکوپ PowerSeeker 80EQ

دیافراگم در تلسکوپ، توانایی در جمع‌آوری نور را تعیین می‌کند که به نوبه خود بر روشنایی و جزئیات اجرام آسمانی مشاهده شده تأثیر می‌گذارد. در PowerSeeker 80EQ، میزان دیافراگم 80 میلی‌متر می‌باشد. این اندازه، مقدار قطر عدسی می‌باشد. به طورکلی، یک دیافراگم 80 میلی‌متری در یک تلسکوپ شکستی، ابزاری با اندازه متوسط با تعادل خوب در قابلیت جمع آوری نور و حمل و نقل را ارائه می‌دهد.

  

دو چشمی تلسکوپ با کیفیت بالا

تلسکوپ PowerSeeker 80EQ ، مجهز به چشمی‌های همه کاره 4 میلی‌متری و 20 میلی‌متری می‌باشد که باعث ارتقای تجربه تماشای ستاره‌ها خواهد شد. این دو چشمی به ترتیب دارای بزرگنمایی 225 و 45 برابری می‌باشند که با لنز بارلو 3 برابری، می‌توان این بزرگنمایی را سه برابر افزایش داد.

مقدار فاصله کانونی و نسبت کانونی 80EQ

فاصله کانونی بیشتر، باعث بزرگنمایی بیشتر برای یک چشمی می‌شود. این برای رصد اجرام کوچک و دور، مانند سیارات و ستاره‌های دوتایی مفید است. تلسکوپ‌هایی با فواصل کانونی زیاد می‌‌توانند نماهای دقیقی از این اجرام ارائه دهند. تلسکوپ 80EQ دارای فاصله کانونی 900 میلی‌متری است. علاوه براین با نسبت کانونی f/11، این تلسکوپ در گرفتن تصاویر واضح و دقیق از شگفتی‌های آسمانی عالی است. 

    

مقر استوایی

مزیت تلسکوپ 80EQ به نسبت انواع مشابه، استفاده از مقر استوایی در طراحی آن است. مقر استوایی، این امکان را به رصدگر می‌دهد تا پس از خروج جرم مورد نظر از میدان دید (بر اثر حرکت وضعی زمین) فقط با چرخاندن یک محور (پیچ تنظیم میکرو) بتواند به سادگی آن جسم را مجددا در میدان دید تلسکوپ قرار دهد و تنظیم دوباره آن به آسانی انجام شود. از دیگر مزیت‌های این تلسکوپ، امکان نصب موتور ردیاب برروی مقر آن است. با نصب موتور ردیاب، دنبال کردن اجرام به صورت خودکار و مداوم انجام می‌شود. 

نرم‌افزار پرکاربرد Starry Night 

اپلیکیشن Starry Night، ابزار قدرتمندی است که به عنوان یک سیاره‌نمای دیجیتال و نرم‌افزار کنترل تلسکوپ عمل می‌کند و طیف وسیعی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که به تجربه لذت‌بخش‌تر رصد ستاره‌ها کمک می‌کند. این برنامه، یک شبیه سازی واقعی را از آسمان شب ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند صورت‌های فلکی، ستارگان، سیارات و سایر اجرام آسمانی را همانطور که در زمان واقعی یا در هر تاریخ و زمان خاصی ظاهر می‌شوند، کاوش و شناسایی کنند. Starry Night شامل یک پایگاه داده جامع با 36000 اجرام آسمانی، از جمله ستاره‌ها، سیارات، کهکشان‌ها و اجرام اعماق آسمان است. کاربران می‌توانند به اطلاعات دقیق در مورد هر شئ دسترسی داشته باشند و درک خود را از آسمان شب افزایش دهند.

چرا PowerSeeker 80EQ از برند Celestron؟

با خرید تلسکوپ PowerSeeker 80EQ از برند  Celestronهر کجا که می‌‌روید به کاوش در جهان بپردازید. این محصول بسیار کاربردی است و برای جابه‌جایی کاملا مناسب می‌باشد. برند Celestron دارای گستردگی بالایی در تولید تلسکوپ می‌باشد و هرکدام از مدل‌های آن در مهارت‌های مختلفی ساخته شده‌اند. درصورتی که می‌خواهید استارت نجوم و رصد را بزنید، تلسکوپ PowerSeeker 80EQ یک پیشنهاد خوب برای شماست. 

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم