فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

تلسکوپ مدل Sky-Watcher Skymax 127mm Style Reflector Telescope برند سلسترون Celestron - زمان تحویل 6 تا 8 هفته کاری

دوربین چشمی برای مبتدیان و کاربران پیشرفته

ادامه مطلبShow less
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دوربین چشمی مدل Skymax 127mm Maksutov-Cassegrain برند Sky-watcher

مشخصات فنی:

برند: اسکای واچر(Sky-watcher)

مدل:  Skymax 127mm

وزن: 5.5 کیلو گرم

ابعاد: طول 71 سانتی مترx عرض 25 سانتی مترx ارتفاع 25 سانتی متر

نوع اپتیک: ترکیبی

طراحی اپتیک: ماکستوف-کاسگرین

نوع فوکوس: فوکوس اتوماتیک

قطر دهانه: 127 میلی متر

قدرت بزرگنمایی: تا 250 برابر

فاصله کانونی: 1540 میلی متر

نسبت کانونی: f/12.1

Sky-Watcher Skymax Maksutov Series

تلسکوپ‌های Sky-Watcher Maksutov-Cassegrain ترکیبی عالی از دیافراگم و قابلیت حمل سبک را ایجاد می‌کنند. این سری کنتراست بالا و فاصله کانونی طولانی را به ستاره شناسان می دهد، که برای کسانی که به دنبال جزئیات ستاره ای سیاره ای و ماه هستند عالی است

تلسکوپ‌های Maksutov-Cassegrain اولین خط Sky-Watcher ترکیبی عالی از دیافراگم و قابلیت حمل سبک را ایجاد می‌کند. این طراحی تلسکوپ به نماهای تیز و با کنتراست بالا شهرت دارد که برای رصد سیاره ها ایده آل است. تلسکوپ‌های Maksutov-Cassegrain به‌عنوان جایگزینی برای Schmidt-Cassegrains و Newtonians عمل می‌کنند و دیافراگم بصری بزرگ، کنتراست بالا و فاصله کانونی طولانی را در یک بسته فشرده به اخترشناسان ارائه می‌دهند. ماکسوتوف به دلیل فاصله کانونی 5 تا 7 برابر بیشتر، جزییات سیاره ای بهتری را نسبت به سایر تلسکوپ ها ارائه می دهد و بزرگنمایی کلی را افزایش می دهد. Maksutov-Cassegrains همچنین از یک صفحه تصحیح کننده منیسک شکل استفاده می کند که یک صفحه بصری صاف را در کل میدان دید تضمین می کند. تلسکوپ‌های سری Maksutov ما منظره‌های شکست‌مانند و کنتراست عالی را ارائه می‌کنند و در عین حال امکان ایجاد دیافراگم‌های بزرگ‌تر را با کسری از هزینه فراهم می‌کنند. با استفاده از عناصر بی نظیر لنز و آینه های بازتابنده، از تعهد Sky-Watcher به اپتیک با کیفیت بهره مند خواهید شد. سری Maksutov ما دارای یک آینه اولیه بوروسیلیکات با روکش آلومینیوم و روکش کوارتز است که بازتاب 94٪ را ایجاد می کند. صفحه تصحیح کننده از پوشش های انحصاری انتقال بالا فلزی ما (MHTC) استفاده می کند، که به اخترشناسان بصری اپتیک حرفه ای می دهد و تجربه مشاهده منحصر به فردی را ایجاد می کند. علاوه بر مزایای بصری Sky-Watcher Maksutov، اینها به عنوان لوله های نوری عالی برای تصویربرداری از سیاره ها عمل می کنند. ، قمری یا خورشیدی (با استفاده از فیلتر خورشیدی). برای ستاره شناسانی که به دنبال شروع عکاسی نجومی هستند، ماکسوتوف های Sky-Watcher فواصل کانونی بسیار طولانی را ارائه می دهند که برای تصویربرداری از جزئیات سیاره ضروری است. این یک مقیاس تصویر را افزایش می‌دهد و نیازی به لنز بارلو یا سایر لوازم جانبی که ممکن است زمان نوردهی را افزایش دهند، ندارد.

سری اسکای مکس از لوله‌های نوری Maksutov-Cassegrain دارای آینه‌های اولیه و ثانویه منطبق با صفحه تصحیح‌کننده با پوشش ماهرانه است که مناظری غنی از کنتراست را با آسمان سیاه زغالی ارائه می‌دهد.

پوشش‌های آینه‌ای با بازتاب 94 درصد

با استفاده از آینه اولیه بوروسیلیکات با روکش آلومینیوم و روکش کوارتز، Sky-Watcher Maksutov-Cassegrains دارای 94 درصد بازتاب‌پذیری است که جزئیات واضح و واضحی را ارائه می‌دهد.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AMZ-TEL-9334
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم