فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
SEGOTEP / خانه SEGOTEP

کامپیوتر دسکتاپ SEGOTEP NO3 CUSTOM WATER COOLING با پردازنده REYZEN7 5800X و گرافیگ RTX3070 BIBIBILI و رم 32

رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

در صورت نیاز برای ارتقا و یا تغییر قطعات، لطفاً با همکاران ما تماس بگیرید.

نکته: خرید سیستم  کامپیوتر بالاتر از 50 میلیون تومان به شکل پرداخت آنلاین ممکن نیست. به همین دلیل در صورت تمایل به خرید این سیستم، لطفا با ما تماس بگیرید.

زمان تحویل سیستم

پس از ثبت سفارش، قطعات سیستم شما برای اسمبل شدن به بخش اسمبل قشم خرید منتقل می‌شود و حداکثر طی مدت 72 ساعت کاری، اسمبل، نصب ویندوز و درایورها، تست‌های عملکردی و تست‌های دمایی سیستم انجام شده و سپس سیستم برای بسته بندی و ارسال به بخش پشتیبانی شرکت منتقل می‌شود.

درباره سیستم حرفه ای گیمینگ و رندرینگ COOLER MASTER TD500

کامپیوتر دسکتاپ Segotep مدل Segotep NO.3  یکی از کامپیوتر دسکتاپهای اسمبل شده به صورت کاستومایز واتر کولینگ شرکت قشم خرید می باشد با قابلیت تحمل شرایط دمایی بالا و شرایط سخت کاری که تمامی نیازهای  اساسی مهندسان، طراحان، گیمرها و همه کسانی که از کامپیوتر فراتر از نیازهای روزمره‌ استفاده میکنندرا خواهد داشت یک سیستم اسمبل شده نه تنها قوی و کارآمد بلکه سازگار با برنامه و بازی های روز و با ظاهری که جلوه گر قدرت و تلفیقی از رنگ و نور باشد.کامپیوتر اسمبل شده ی Segotep با بهره مندی از به روزترین و کاربردی ترین قطعات در صنعت کامپیوتر پاسخگوی بالایی در برطرف کردن نیازهای سخت افزاری شماست. پردازنده ی AMD سری AMD Ryzen7 5800X با مشخصات سوکت AM4 تعداد هسته 8 تعداد رشته 16 فرکانس پایه 3.8 GHZ فرکانس افزایشی 4.7 حافظه کش 32مگابایت توان مصرفی 105 وات, حافظه قابل پشتیبانی DDR4-3200MHZ  به بالا که گویای قدرت فراتر از تصور این پردازنده است.‌ مادربرد Asus tuf gaming x570-plus wifi یکی ازمادربردهای حرفه ای شرکت asus میباشد که پشتبیانی از پلتفرم AMD و سوکت پردازنده AM4 و SSD های M.2 و... , پشتیبانی از پورت های USB 3.1, Type A و TypeC و پشتیبانی از 128 گیگابایت حافظه ی رم DDR4 با سرعت بالای 4400 مگاهرتزو پشتیبانی ازX.M.P و... دریایی از امکانات را در اختیار شما قرار میدهد. حافظه ی SSD 1TB بکار گرفته شده در این کیس سری 980pro ازبرند samsung با مشخصات فرم فاکتور M.2 2280 مصرف بسیار پایین برق و نوع رابط PCIe Gen3x4 و را در اختیار می گذارد. علاوه بر آن 4 عدد RAM G.Skill RGB TridentZ DDR4 3600 8G با پشتیبانی از فناوری X.M.P که ازقابلیت اورکلاک برخوردار است و هارد HDD با حافظه 4TB از برند وسترن دیجیتال بر روی این دسکتاپ نصب شده است .کارت گرافیک این دستگاه از سری گرافیک Colorful iGame GeForce RTX 3070 bilibili ساخت شرکت NVIDIA است که پردازشگری فوق العاده با فرکانس افزایشی 1500 مگاهرتز در حالت گیمینگ و در حالت اورکلاک 1785 مگاهرتز و 5888 هسته‌ CUDA در رندرینگ و رابط گرافیگی است و مصرف فوق العاده پایین و ساختار مناسب برای استفاده ی طولانی مدت از مزایای ارزنده ی این کارت گرافیک میباشد. پاور این کیس 850 وات ساخت شرکت ASUS ROG STRIX مدل PLATINUM THOR  فول ماژولار با گواهینامه 80 PLUS میباشد بازدهی  این پاور بسیار بالا است. کیس این کامپیوتر نیز ساخت شرکت Segotep مدل Segotep NO.3 است که یکی از کیس های بسیار زیبا که با کولینگ واتر اپن لوپ شرکت SYSCOOL کاستومایز و زیبا سازی شده که بسیار کارامد و قوی با قابلیت شخصی سازی رنگها می باشد.

 


ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
PC-140012181

مشخصات

مادربرد
Asus tuf gaming x570-pluswifi
مدل پردازنده مرکزی
AMD Ryzen7 5800X
حافظه رم
G.Skill RGB TridentZ DDR4 3600 32G
سازنده پردازنده مرکزی
AMD
مدل پردازشگر گرافیکی
Colorful iGame GeForce RTX 3070 bilibili
حافظه پردازشگر گرافیکی
8GB
نوع حافظه داخلی
SSD
مقدار حافظه داخلی
1TB
توضیحات حافظه‌ی داخلی
Samsung 980Pro
ASUS ROG STRIX PLATINUM THOR 850W
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم