فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
AnyCubic / خانه AnyCubic

فیلامنت PLA 1KG انیکیوبیک مدل 1.75mm Filament WH برند Anycubic

1,424,050 تومان 1,499,000 تومان
رنگ
  • سفید
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

فیلامنت PLA 1KG انی کیوبیک مدل 1.75mm Filament WH برند Anycubic

فیلامنت، ماده‌ای است که در دستگاه‌های پرینتر سه‌بعدی برای ساخت اجسام سه‌بعدی به کار می‌رود. این ماده به‌صورت یک رشته پلاستیکی نازک به نام فیلامنت به دستگاه پرینتر وارد می‌شود و با استفاده از فناوری چاپ لایه به لایه (Layer-by-Layer Printing)، اشیای سه‌بعدی را به شکل تعیین شده چاپ می‌کند. فیلامنت‌های متنوعی برای پرینتر سه‌بعدی وجود دارد که در این مطلب به بررسی مدل (PLA) پرداخته‌ایم. (PLA) یک نوع فیلامنت زیست تخریب پذیر است که از منابع طبیعی مانند ذرت استخراج می‌شود. برخی از ویژگی‌های آن شفافیت، سختی و عدم تولید بوی ناخوشایند در زمان چاپ می‌باشد. از دیگر خصوصیت‌های مهم فیلامنت‌های PLA انی کیوبیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی‌های فیلامنت PLA 1KG انی کیوبیک مدل 1.75mm Filament WH برند Anycubic

 

  • تجزیه پذیر است. فیلامنت PLA (پلی لاکتیک اسید) یک نوع مواد پلیمری است که به عنوان یک ماده زیست تخریب‌پذیر (تجزیه پذیر) شناخته می‌شود و به عبارتی دوستدار محیط ‌زیست است.
  • این فیلامنت به دلیل سهولت در چاپ، به عنوان یک مواد مناسب برای چاپ (3D printing) شناخته می‌شود. فیلامنت انی کیوبیک به سرعت ذوب شده و در حین چاپ به‌راحتی شکل می‌گیرد.
  • هنگام چاپ فیلامنت PLA، بوی نامطبوع یا سمی ای تولید نمی‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که چاپ با PLA برای محیط‌های سربسته و بدون تهویه بسیار مناسب باشد.
  • این فیلامنت قابلیت چاپ بدون سروصدا را دارد. فیلامنت PLA به دلیل عدم تولید صداهای ناخوشایند هنگام چاپ، یکی از مواد محبوب برای چاپ پرینتر ۳ بعدی می‌باشد.
  • به‌راحتی رنگ می‌گیرد و دارای رنگ‌های مختلف است. این ویژگی باعث می‌شود که بتوان آن را برای پروژه‌های هنری به کار برد.
  • در برابر ضربه و فشارهای معمول، PLA مقاومت خوبی دارد.
  • از نظر قیمت نیز نسبت به دیگر فیلامنت‌ها مقرون به‌صرفه ‌تر است و برای کاربرانی که به دنبال یک فیلامنت با عملکرد خوب و قیمت مناسب هستند، گزینه بسیار خوبی است.

    

خرید فیلامنت PLA 1KG انی کیوبیک مدل 1.75mm Filament WH برند Anycubic

با توجه به ویژگی‌های مطرح شده درباره فیلامنت PLA از برند انی کیوبیک، می‌توان نتیجه گرفت که این فیلامنت یک گزینه مناسب برای خرید است، به‌ویژه اگر به دنبال یک فیلامنت مناسب برای پرینتر سه‌بعدی، با سهولت بالا در چاپ هستید. دوستدار محیط زیستید. یا برای پروژه‌هایتان به دنبال فیلامنتی با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها هستید. همچنین برایتان مهم است که مواد مصرفی‌تان در این زمینه بی‌بو باشد. اگر تجربه‌ای در زمینه خرید فیلامنت پرینتر سه‌بعدی دارید می‌توانید در قسمت نظرات مطرح کنید. همچنین اگر سوال بیشتری در این زمینه دارید، در قسمت نظرات مطرح کنید کارشناسان قشم خرید پاسخگوی شما خواهند بود.

 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
FDM-AN-0007

مشخصات

جنس PLA
قطر سیم 1.75mm±0.02mm
طول 340 متر
سختی HRC105-110
دمای چاپ 374-446℉
استحکام کششی ≥55Mpa
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم