سوالات متداول
شرح نحوه مرجوع کردن محصول، گارانتی، ضوابط و مسئولیتهای فروشگاه اینترنتی قشم خرید
آیا تمام محصولات عرضهشده، اصل و اورجینال هستند؟
فروشگاه قشم خرید تلاش میکند تا تمامی اقشار جامعه بتوانند با هر توان مالی و هر سلیقهای بهترین خرید را داشته باشند. ولی این تنوع در قیمت و مدل باعث نشده که ما از اصول خود عدول کرده و کالای بیکیفیت عرضه کنیم. تمام کالاهای سایت با دستهبندی اورجینال، های کوالیتی و های کپی مشخص شدهاند. در نتیجه وضعیت اصل بودن یا نبودن کالاها در توضیحات و برچسبهای مربوط به کالا دقیقاً مشخص شده است.
آیا قیمت محصولات در سایت قشم خرید به روز است؟
بله، قشم خرید بهصورت خودکار و به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضهشده در وبسایت خود را کنترل و بروزرسانی میکند.
در صورت بازگشت محصول، مبلغ پرداختی را چطور دریافت میکنم؟
در صورت بازگشت کالا طی مدتزمان مقرر (24 ساعت پس از تحویل کالا) و درصورتیکه کالای برگشتی دارای شرایط لازم برای قبول برگشت باشد، مبلغ به حساب شما برگشت داده میشود، یا در صورت تمایل کالای دیگری ارسال میگردد.
در صورت خرابی کالا طی مدت مقرر گارانتی، چه اتفاقی میافتد؟
در صورت خرابی کالا طی مدت مقرر گارانتی، ما خدمات ارسال و دریافت کالا به مراکز تعمیر را انجام میدهیم؛ اما هزینههای مربوط به حملونقل از شما دریافت میشود. در صورت خرابی کالا تحت شرایط و تبصرههای گارانتی، هزینهای بابت تعمیرات دریافت نمیشود. اما درصورتیکه خرابی کالا شامل گارانتی نشود، بقیه مراحل تعمیرات طبق توافق با مشتری و دریافت هزینه تعمیرات انجام خواهد شد.
شرایط مرجوعی و بازگشت محصولات قشم خرید چیست؟
فروشگاه اینترنتی قشم خرید بهمنظور افزایش اعتماد و جلب رضایت شما مشتریان عزیز قابلیت مرجوع کردن کالای خریداریشده را ایجاد کرده است. درصورتیکه کالای موردنظرتان نتواند رضایت کاملتان را جلب کند، میتوانید آن را مرجوع کنید؛ مبلغ آن نیز تمام و کمال به شما عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که بهمحض دریافت کالا، فروشگاه اینترنتی قشم خرید اقدام به واریز وجه مورد نظر میکند و حداکثر در مدتزمان 48 ساعت مبلغ پرداختی شما عودت داده خواهد شد. امیدواریم این قابلیت بتواند سبب اعتماد بیش از پیش شما عزیزان به مجموعه قشم خرید شود. شرایط مرجوعی نیز به شرح زیر است:
در دستهکالاهای زیر، بهمحض باز شدن پلمپ کالا امکان مرجوع کردن از بین میرود و تنها در شرایطی میتوانید این دسته از کالاها را مرجوع کنید که پلمپ آن باز نشده باشد:
- انواع فلش مموری و کارت SD
- انواع هارت اکسترنال و اینترنال
- موبایل، تبلت، لپتاپ و دیگر لوازم دیجیتالی مربوط به این دستگاهها
- دوربین عکاسی
- مواد خوراکی، بهداشتی و آرایشی
در صورت استفاده نادرست و وارد کردن صدمات فیزیکی، مرجوع کردن کالا امکانپذیر نیست. مواردی همچون تماس با آب و مایعات، ضربهخوردگی، شکستگی، خطوخشهای متعدد، نوسانات برق و غیره شامل گارانتی و مرجوعی کالا نیستند.
درصورتیکه فروشگاه اینترنتی قشم خرید به هر نحوی متوجه عدم صداقت شما در زمینه دلایل خرابی یا عدم کارکرد صحیح محصول شود، مختار است از خدمات مرجوعی کالا امتناع بورزد. عودت کالا با موضوع مورد پسند واقع نشدن و باب میل نبودن تنها به شرطی قابلپذیرش است که پلمپ دستگاه باز نشده باشد؛ در غیر این صورت فروشگاه اینترنتی قشم خرید از پذیرش کالای مرجوعی امتناع میورزد.
مرجوع کردن کالا حداکثر باید در مدت زمان 48 ساعت کاری پس از تحویل گرفتن کالا از مامور پست اتفاق بیفتد. این مدت زمان برای شاخه کفش و پوشاک 24 ساعت کاری است. درصورتیکه عودت کالا در این مدتزمان انجام نشود، برگشت کالا امکانپذیر نخواهد بود. لازم به ذکر است که اگر پس از مدت زمان 48 ساعته تست دستگاه، مشکلی برای کالای مد نظر شما بیفتد، همچنان میتوانید از خدمات گارانتی استفاده کنید.
هدف مجموعه قشم خرید اطمینان خاطر و رضایتمندی مشتریان عزیز است. بدین منظور تمام تلاش مجموعه قشم خرید تحویل سفارشها در سریعترین زمان و در بهترین حالت ممکن است. با این وجود ممکن است پس از خرید، مسائلی ایجاد گردد که برای چنین مواردی، «خدمات پس از فروش» در نظر گرفته شده است. به دلیل گستردگی گروههای کالایی و خدمات ارائهشده در قشم خرید، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرفکننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند. محصولاتی مانند:
کالاهای دستههای ورزش و سرگرمی، پوشاک و کفش، لوازم خانگی غیربرقی، اسباببازی، عطر و ادکلن، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبتی، لوازم شخصی برقی و غیربرقی، کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر چاپگر و قطعات داخلی و بیرونی کامپیوتر مانند کارت گرافیک، مادربرد، پردازنده و نظایر آن.
این محصولات مشمول 24 ساعت مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه همراه سفارش ارسال میشوند، مشمول 24 ساعت ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، قشم خرید 24 ساعت فرصت برای بازگشت در نظر گرفته است.
شرایط بازگرداندن کالا: استفاده از 24 ساعت ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر کالای خریداریشده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:
اشکال یا ایراد فنی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به قشم خرید اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 24 ساعت مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به قشم خرید بازگردانده شود.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خطوخش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمیشود.
استفاده نادرست پس از تحویل کالا شامل مواردی مانند حملونقل و جابجایی نادرست، نصب و راهاندازی اشتباه، دستکاری تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قیدشده در دفترچه راهنمای کالا) میشود.
اگر کالای خریداریشده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:
وجود مغایرت باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش قشم خرید از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج،شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجایی که ممکن است در پارهای از جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد، به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درجشده در وبسایت است.
درصورتیکه امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی وجود دارد که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
درصورتیکه امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به قشم خرید بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر کالای خریداریشده، آسیبدیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:
آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش قشم خرید از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به قشم خرید بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد؛ هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمپ، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد، حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
ازآنجاییکه قشم خرید یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفاً متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود).
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات قشم خرید آنلاین به شماره تلفن 35211261_076 اطلاع داده شود.
اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 24 ساعت باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و باتوجهبه لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند باز پس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بستهبندی، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
اگر در اثر حملونقل، آسیبدیدگی ایجاد شده باشد:
آسیبدیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش قشم خرید اطلاع داده شود.
باتوجهبه بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حملونقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حملونقل است و قشم خرید تنها در صورت تایید شرکت حملکننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
دقت فرمایید در صورت بازگشت کالا در زمان مقررشده، هزینههای انتقال محصول به پست و هزینههای ارسال پستی از مبلغ خریداریشده کسر خواهد شد.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دورریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به قشم خرید بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
کالای آسیبدیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورتجلسه رسمی شرکت حملکننده و فاکتور به واحد خدمات پس از فروش قشم خرید ارسال شوند.
درصورتیکه آسیب، در لحظه قابلمشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به قشم خرید بازگردانده شود.
توجه: پس از بررسی کالا هایمرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، درصورتیکه کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت 3 ماه بهصورت امانت نزد قشم خرید در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت، قشم خرید در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشتی و مراقبتی و سنجش سلامت
اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وبسایت قشم خرید، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین نظراتی که کاربران درباره کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه شخصی افراد است و برای آنها و قشم خرید مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین قشم خرید مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهمشده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالا است.
درصورت عدم آگاهی، عدم اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه قشم خرید در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تأمینکننده یا تولیدکننده، قشم خرید صرفاً هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمیگرداند.
قشم خرید نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و غیره مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط (نمایندگیها و تأمینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش پوشاک و کفش
به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی و طبیعت خاص فروش اینگونه کالاها، این گروه شامل مهلت تست نیستند. بنابراین برای استفاده از گارانتی سلامت فیزیکی یا تعویض سایز، مشتری میپذیرد در اولین فرصت و حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، درخواست خود را با ذکر شماره پیگیری سفارش، به واحد خدمات پس از فروش قشم خرید اطلاع دهد.
درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته میشود که کفش یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگپریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به کالای دیجیتال
قشم خرید نسبت به بروز آسیب فیزیکی به مصرفکننده مانند صدمات فیزیکی ناشی از تصادف و یا آتشسوزی ناشی از دستگاه، مسئولیت و پاسخگویی ندارد. همچنین مشتری با آگاهی از اینکه گارانتی در شرایط زیر باطل میشود، این محصولات را خریداری میکند:
- مشکلات و آسیبهای ایجادشده ناشی از مراقبت نامناسب، استفاده ناصحیح و سواستفاده از دستگاه یا عملیات دستگاه برخلاف دستورالعملهای درجشده در دفترچه راهنمای مشتری
- تعمیرات صورتگرفته توسط شخص یا شرکتی به جز شرکت گارانتیکننده
- تغییرات یا دستکاری صورتگرفته در هر بخشی از دستگاه اعم از الکتریکی یا فیزیکی
- آسیبهای وارده ناشی از برخورد با جسم سخت، مایعات، شن و خاک و غیره
- عدم تطابق نام و سریال کالا با نام و سریال درجشده در فاکتور قشم خرید
کالای مرجوعی را چطور ارسال کنید؟
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش تماس بگیرید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش قشم خرید جداً خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باتری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شوند.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
فراموش نکنید که فاکتور باید همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی یا الگو (Pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود تا کارشناسان قشم خرید امکان تست آن را داشته باشند.
درصورتیکه ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست براساس تعرفههای شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعملهای شرکت، پس از تایید واحد خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز میشود. از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید. از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و سپس آن را ارسال کنید.
اگر ساکن قشم هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با واحد پشتیبانی قشم خرید تماس بگیرید.
جهت مرجوع کردن کالاها، با واحد پشتیبانی قشم خرید تماس بگیرید تا پس از تایید مرجوعی، اطلاعات لازم برای ارسال کالا را در اختیارتان بگذارند.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش قشم خرید برسد، هزینههای ارسال به عهده قشم خرید است. برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت قشم خرید ارسال شود.
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان قشم خرید، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط واحد خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
کارشناسان خدمات پس از فروش قشم خرید ایرادهای اعلامشده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان قشم خرید تایید شود، کالا تعویض خواهد شد یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد، قشم خرید بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری مبلغ مابهالتفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، فروشگاه قشم خرید مبلغ مابهالتفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و فروشگاه قشم خرید در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالای درجشده در فاکتور به مشتری را میپذیرد.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط قشم خرید، بسته به نوع محصول و مشکل اعلامشده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 24 ساعت کاری زمان خواهد برد.
کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعملها و رویههای ابلاغشده توسط شرکتهای تولیدکننده و یا نمایندگیهای مجاز محصولات و کالاهای ارائهشده در سایت قشم خرید هستند؛ لذا علیرغم تصور آنکه تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) میتواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویههای تست زمانبر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگیهای مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 24 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، اما واحد خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بهکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده و در کوتاهترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش قشم خرید است.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
- با شماره تلفن 35211261-076، واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- پیام خود را در صفحه «تماس با ما» با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روشهای بالا الزامی است.
به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دستم میرسد؟
تیم مدیریتی فروشگاه قشم خرید با بیش از پنج سال سابقه فعالیت تجاری در حوزه تجارت پوشاک، کفش و لوازم الکترونیک در جزیره قشم به شما این اطمینان را میدهد که تجربه خرید شما از این فروشگاه با استانداردهای بینالمللی مطابق خواهد بود و پروسه خرید، تحویل و عودت کالا با اطمینان از رضایتخاطر شما انجام خواهد شد. با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصربهفرد قشم خرید استفاده کنید. ما همیشه در تلاش برای ارتقا سطح خدماترسانی این فروشگاه هستیم و از تمامی پیشنهادات و انتقادات شما استقبال میکنیم.
نحوه ارسال کالا از طرف قشم خرید چگونه است و چقدر طول میکشد؟
تمامی سفارشات برای مشتریان قشم و شهرهای استان هرمزگان، پس از ثبت سفارش از یکی از انبارهای ما ارسال و طی 1 الی 2 روز کاری به دست شما میرسد. شما هنگام تحویل کالا هزینهای پرداخت نخواهید کرد. سفارشات توسط تیم حملونقل قشم خرید، پست پیشتاز یا تیپاکس به شما تحویل داده خواهد شد.
کالاهای قشم خرید ساخت چه کشوری است؟
کالاها و محصولات فروشگاه قشم خرید، از کشورهای مختلف وارد میشوند. لازم به ذکر است که وضعیت اورجینال، های کوالیتی و های کپی بودن کالاها در بخش توضیحات محصول درج میشود.
آیا تست یا پرو کردن کالاها امکانپذیر است؟
با مراجعه به شعبههای حضوری فروشگاه قشم خرید، میتوانید برخی از کالاهای دسته کفش و پوشاک را پرو کنید؛ اما در نظر داشته باشید که اکثر محصولات وبسایت قشم خرید، در شعبههای حضوری قابل دسترسی آنی نیستند و امکان تست و پرو برای آنها وجود ندارد.
آدرس فروشگاه قشم خرید:
- هرمزگان - قشم - بازار الماس - طبقه اول - لاین اف 4 - پلاک 107
- هرمزگان - قشم - سیتی سنتر 2 - طبقه همکف - پلاک 585
چگونه از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟
پس از ثبت سفارش، در هر مرحله از طریق ایمیل و پیامک شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهیم داد. همینطور همکاران ما در بخش خدمات مشتریان همیشه میتوانند در این زمینه به شما کمک کنند. همچنین با استفاده از کد سفارش خود میتوانید از طریق صفحهی کاربری، بخش «سفارشهای من»، وضعیت سفارش موردنظرتان را مشاهد کنید.
آیا میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم بهتر است سفارش خود را اینترنتی و از طریق وبسایت قشم خرید ثبت کنند. اما در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا دریافت مشاوره در زمینه انتخاب کالاهای سنگین و قیمتی، میتوانید از طریق تماس تلفنی، سفارش خود را ثبت کنید.
راههای ارتباطی با فروشگاه قشم خرید:
شماره تماس:
07635242526
ایمیل پشتیبانی:
hevakph@gmail.com
Qeshmkharid@gmail.com
پشتیبانی بخش پوشاک، کیف و کفش:
09139353538
09353333289
پشتیبانی بخش دیجیتال:
09179555536
09368425505