فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Asus / خانه Asus

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF Gaming GeForce RTX 3080 OC 10GB NON LHR برند ASUS

به دلیل نوسانات بازار کارت گرافیک، لطفا قبل از پیش‌خرید قیمت های بروز را از اینستاگرام قشم خرید یا از کارشناسان دریافت کنید.

ادامه مطلبShow less
رنگ
  • مشکی
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

به علت نوسانات نرخ ارز و موجودی کالا، لطفاً قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید.

سری 30 پردازنده‌های گرافیکی شرکت انویدیا، همان چیزیست که گیمیرها و طراحان گرافیکی نیاز دارند. شرکت انویدیا با ساخت این سری از جی‌پی‌یوها جهشی عظیم در صنعت کارت‌های گرافیک حاصل کرده است.

کمپانی پیشتاز انویدیا، با بهره‌گیری از نسل دوم معماری آر تی ایکس و پردازنده‌ی مجهز به تکنولوژی هسته‌ی "Tensor" ، بالاترین قدرت پردازش گرافیکی را برای شما گیمرهای حرفه‌ای به ارمغان آورده است.

انویدیا تنها تولید کننده‌ایست که از هسته‌های اختصاصیِ RT برای سیستم‌های هوشمند ری تریسینگ و تنسور کور استفاده می‌کند. قدرت پردازندگی سری 30 انویدیا به قدری‌ست که هیچ پردازنده‌ی گرافیکی هم رده‌ی آن نخواهد بود. در واقع انویدیا در تکنولوژی پیشگامِ خود، چنان قدرت پردازندگی را ارائه داد، که یک گام بزرگ از نسل قبل خود فراتر نهاد.

سیستم جذاب و قدرتمند DLSS هوشمند، میزان فریم ریت بازی‌ها را به طرز چشمگیری بالاتر می‌برد که این نیز در کنار ری تریسینگ و تنسور کور، سری 30 انویدیا را بی‌رقیب کرده است. با فعال کردن سیستم هوشمند DLSS به چنان زیبایی و فریم ریتی دست پیدا می‌کنید که به راحتی تنظیمات مربوط به ری تریسینگ را در بالاترین حد ممکن قرار خواهید داد.

دست یابی به رزولوشن 8K در نسل نهم بازی‌های کامپیوتری با این جی‌پی‌یوها ممکن خواهد بود.

در سری تاف RTX 3080 بدنه‌ی کارت گرافیک به طور کامل بازسازی و ارتقا داده شده است که بستری مناسب برای پردازنده قدرتمند انویدیا باشد.

سه عدد فن خنک کننده با بالاترین تکنولوژی بر روی هیت سینک این کارت گرافیک غول پیکر قرار گرفته‌اند تا بالاترین میزان خنک کنندگی را به ارمغان ‌آورند.

با یک ترفند کارآمد، سری تاف فن‌های خنک کننده‌ی فوق العاده‌ی خود را در دمای پایین تر متوقف می‌کند تا میزان مصرف پاور و همچنین صدای کیس به حداقل برسد.

برای آنان که عاشق جمع کردن پی‌سی‌های غول پیکر هستند، تاف آر تی ایکس 3080 یک گزینه‌ی اساسی در لیست خریدشان خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-0800-AC6
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم