فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
فروزن / پرینتر سه بعدی رزینی فروزن

پرینتر سه بعدی فروزن مدل Sonic Mighty 12K برند Phrozen

کیفیت چاپ بسیار بالا - 12K

مناسب برای جواهرسازان و دندان‌سازان

سرعت چاپ بالا تا 70 میلی‌متر در ساعت

دارای منبع نوری یکنواخت و خطی

ادامه مطلبShow less
74,300,000 تومان 78,000,000 تومان
رنگ
  • مشکی
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
  • ارسال از انبار قشم خرید
  • ارسال از انبار چین | زمان تحویل 6 تا 8 هفته کاری
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

پرینتر سه بعدی فروزن مدل Sonic Mighty 12K برند Phrozen

یک طراح جواهرات، با استفاده از پرینتر سه‌بعدی، مجموعه جدیدی از زیورآلات نفیس را به‌وجود می‌آورد. یک مهندس، نمونه اولیه جدیدی از اختراع خود را می‌سازد یا یک هنرمند با چاپگر سه‌بعدی، مجسمه‌ای زیبا و ظریف خلق می‌کند. پرینتر سه‌بعدی مدل Sonic Mighty 12k نسخه بهبود یافته Sonic Mighty 8K است که با کیت ارتقاء‌یافته 12k می‌تواند مدل‌های بی‌نظیری را با ظرافت بالا چاپ کند. این محصول با دقت 19 در 24 میکرونی در محور XY، کوچک‌ترین جزئیات را به نمایش می‌گذارد. همچنین ابعاد چاپ 218 در 123 در ارتفاع 235 میلی‌متری آن، شما را برای خلق یک مدل با ابعاد بزرگ نیز همراهی می‌کند. در ادامه، دیگر ویژگی‌های پرینتر سه‌بعدی Sonic Mighty 12k از برند Phrozen را برایتان شرح داده‌ایم.

  

ویژگی‌های پرینتر سه بعدی Sonic Mighty 12K

  • پرینتر سه‌بعدی Sonic Mighty 12K دارای ابعاد چاپ 218 در 123 در ارتفاع  235 میلی‌متری است. این ابعاد برای کاربرانی که قصد دارند اشیاء و مدل‌های بزرگی را پرینت کنند،‌ بسیار مناسب است.
  • ابعاد این پرینتر سه‌بعدی 337 در 337 در ارتفاع 517 میلی‌متر است و وزن آن 14 کیلوگرم می‌باشد. در نتیجه می‌توانید به‌راحتی آن را روی میز کارتان قرار دهید بدون این که جای زیادی بگیرد، و به راحتی جابجایش کنید.
  • کیفیت چاپ در چاپگر3D مدل Sonic Mighty 12K برابر با 12K است. اگر به دنبال بهترین کیفیت چاپ سه‌بعدی هستید و به جزئیات و ظرافت مدل اهمیت می‌دهید، این محصول با کیفیت 12K می‌تواند گزینه ایدئالی برایتان باشد.
  • این محصول دارای دقت 28 میکرونی در محور XY است و می‌توانید با ظرافت بسیار بالایی انواع مدل را چاپ کنید. برای مثال عرض یک مورچه کارگر حدود 2 میلی‌متر است، یعنی تقریباً 71 برابر بزرگ‌تر از دقت این پرینتر سه‌بعدی.
  • دارای سرعت چاپ 70 میلی‌متر در ساعتی است و در زمان مناسبی مدل را تکمیل می‌کند. پرینتر Phrozen Sonic Mighty 12K در هر ساعت، به‌طور میانگین 400 لایه را چاپ می‌کند و نسبت به زمان کمی که طی می‌شود، مدل را با کیفیت فوق‌العاده‌ای چاپ می‌کند.
  • دارای صفحه‌نمایش لمسی ۵ اینچی (127 میلی‌متر) است. با این صفحه‌نمایش شما از روند کار خود مطلع خواهید شد و می‌توانید فعالیت پرینتر سه‌بعدی خود را مدیریت کنید. برای مثال از درصد پیشرفت مدل باخبر می‌شوید. دیگر قابلیت‌های آن را می‌توانید در بخش نقد و بررسی تخصصی مطالعه کنید.
  • چاپگر سه‌بعدی Sonic Mighty 12K از برند فروزن سازگار با نرم‌افزار CHITUBOX V1.9.4 است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید هر تغییری که می‌خواهید را برروی مدل اجرا کنید. ساپورت‌گذاری را خودتان تنظیم کنید، ابعاد مدل را به دلخواه تغییر دهید و تغییرات دیگری را نیز برروی مدل پیاده کنید.
  • شما از طریق USB و Ethernet به‌راحتی می‌توانید مدل‌های 3D را وارد دستگاه کنید تا آماده چاپ بشوند. مهم‌تر از این‌ها، دارای Wi-Fi است که با آن بدون کوچک‌ترین دردسری مدل‌های سه‌بعدی را وارد دستگاه خواهید کرد. از طریق اتصال Ethernet، می‌توانید چند پرینتر را با هم شبکه و متصل کنید تا همزمان مشغول چاپ شوند.
  • این پرینتر حافظه داخلی 8 گیگابایتی دارد و مدل‌های متعددی را در خود جای می‌دهد.
  • منبع نوری این محصول، دارای چراغ‌های LED است که نور را به‌صورت خطی منتقل می‌کند. با این منبع نوری، انتقال نور بسیار یکنواخت و مستقیم است و مدل کاملا خشک می‌شود. این ماژول امکان چاپ با وضوح بالاتر و جزئیات دقیق را فراهم می‌کند.

‌     

خرید پرینتر سه بعدی Sonic Mighty 12K از برند Phrozen 

Sonic Mighty 12K از برند Phrozen به شما امکان می‌دهد خلاقیت خود را به واقعیت تبدیل کنید و مدل‌هایی با جزئیات باورنکردنی به وجود آورید. این محصول با رزولوشن 12K و سرعت چاپ 70 میلی‌متر در ساعتی، سطح جدیدی از جزئیات و کارایی را به دنیای چاپ سه‌بعدی رزینی معرفی می‌کند. برای تولید مدل‌های دقیق و با کیفیت بالا، از جمله مینیاتورها، جواهرات و اشیاء ظریف دیگر ایدئال است. حجم ساخت بزرگ آن به شما امکان می‌دهد مدل‌های بزرگ را به‌طور کامل چاپ کنید یا چندین مدل کوچکتر را به‌طور همزمان بسازید. اگر می‌خواهید قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول را جزئی‌تر بررسی کنید، حتما به برگه‌ی نقد و بررسی تخصصی مراجعه نما‌یید. همچنین می‌توانید سوالاتتان را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید یا از طریق صفحه تماس با ما از کارشناسان قشم خرید خدمات مشاوره رایگان دریافت کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
جزئیات محصول

مشخصات

برند
Phrozen
مدل
Sonic Mighty 12K
ابعاد دستگاه
337 در 337 در 516 میلی‌متر
ابعاد چاپ
218 در 123 در 235 میلی‌متر
حجم چاپ
5.8 لیتر
وزن دستگاه
14.3 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
لمسی 5 اینچی
LCD
-
توان مصرفی
120 وات
رزولوشن پرینت
12k
ابعاد رزولوشن
-
کنتراست
-
نوع تکنولوژی چاپ سه بعدی
LCD
کالیبراسیون
دستی
منبع نوری
چراغ های LED با پرتاب نور به‌صورت خطی
سرعت چاپ
70 میلی‌متر در ساعت
طول موج
405 نانومتر
نوع رزین مصرفی
رزین سخت، رزین انعطاف پذیر، رزین دندان، رزین استاندارد و...
دقت چاپ محور Z
-
دقت چاپ محور X Y
19 در 24 میکرون
نرم‌افزار اسلایسر (Slicer)
CHITUBOX V1.9.4 یا نسخه بالاتر
روش انتقال فایل به دستگاه
USB | Ethernet | Wi-Fi
فرمت‌های ورودی سازگار
.CTB, .PRZ
نوع درگاه اتصال
-
قابلیت پر کردن و متوقف کردن رزین در مخزن
-
قابلیت WiFi
دارد
سایر ویژگی‌ها
ریز یه ریز جزئیات مدل درحال چاپ را نمایان می‌کند، برق موردنیاز: DC 24V; 5A
کاربرد
ساخت طلا و جواهرات، دندانپزشکی، قطعات با جزئیات پیچیده، هندسه‌های پیچیده و غیره
سیستم عامل‌های سازگار
Windows, MacOS
محتویات جعبه
-
نظرات
بدون نظر

نظر خود را بنویسید

  • ارزش خرید به نسبت قیمت:
  • امکانات و قابلیت ها:
  • طراحی:
  • کیفیت ساخت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
نقد و بررسی محصول

نقد و بررسی تخصصی پرینتر سه بعدی رزینی مدل Sonic Mighty 12k برند Phrozen  

با پرینترهای سه‌بعدی، انواع اشیاء و طرح‌های متنوع را بسازید. باوجود چاپگرهای سه‌بعدی، در زمان کمی می‌توانید مدل موردنظر خود را تکمیل کنید. مدل Sonic Mighty 12k از برند فروزن انتخابی ایدئال برای طراحان، هنرمندان، جواهرات سازان، تولیدکنندگان و هرکسی است که به دنبال چاپ سه‌بعدی با دقت و کیفیت بالا است. با این پرینتر قدرتمند، هیچ محدودیتی برای خلق اشیاء وجود ندارد. این محصول دارای کیفیت 12K است؛ یعنی حتی چین و چروک‌های چهره مدل را هم چاپ می‌کند. همچنین مجهز به وای‌فای است؛ در نتیجه بدون هیچ مشکلی و در کمترین‌ترین زمان می‌توانید مدل را به دستگاه انتقال دهید. اگر می‌خواهید از سرعت چاپ، ابعاد چاپ و دیگر ویژگی‌های Sonic Mighty 12k مطلع شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

 ‌‌‌   

‌‌‌     

ویژگی‌های پرینتر سه بعدی Sonic Mighty 12K

چاپگر سه‌بعدی Sonic Mighty 12K نسخه ارتقایافته Sonic Mighty 8K می‌باشد که از دقت و کیفیت بالاتری برخوردار است. حافظه داخلی Sonic Mighty 8K تنها 3.5 گیگابایت بوده که در این محصول به 8 گیگابایت رسیده است؛ پس محدودیتی در انتقال فایل نخواهید داشت. این محصول از اجزای باکیفیت و بادوامی ساخته شده و برای ارائه عملکردی قابل‌اعتماد در طراحی بلندمدت کاملا مناسب است. به این معنا که می‌توانید بدون نگرانی از خرابی یا افت کیفیت، ساعت‌ها به چاپ سه‌بعدی با این پرینتر بپردازید. در ادامه دیگر ویژگی‌های Sonic Mighty 12K را مطالعه نمایید.

‌‌‌   

دقت بی نظیر

قلب تپنده Sonic Mighty 12K، رزولوشن فوق‌العاده 12K آن است که می‌توانید شخصیت‌های بازی، مجسمه‌های ظریف، جواهرات و سایر اشیاء را با جزئیات دقیق و باورنکردنی چاپ کنید. همچنین دقت آن در محور XY برابر با 19 در 24 میکرومتر است. برای درک بهتر این اندازه شاید جالب باشد بدانید یک دانه شن، بین 64 تا 256 میکرومتر است. این دقت خارق‌العاده، به شما این امکان را می‌دهد که مدل‌های سه‌بعدی را با بالاترین ظرافت پرینت کنید. 

 ‌   

سرعت چاپ بالا

سرعت چاپ پرینتر سه‌بعدی Sonic Mighty 12K به‌طور متوسط 400 لایه در ساعت است؛ با این سرعت، یکی از سریع‌ترین پرینترهای سه‌بعدی رزینی موجود در بازار محسوب می‌شود. یعنی 70 میلی‌متر در ساعت، توانایی چاپ دارد. این سرعت بالا باعث می‌شود که در زمان صرفه‌جویی کنید و به سرعت ایده‌های خود را به واقعیت تبدیل کنید. چه برای چاپ یک مدل کوچک یا یک شئ بزرگ، این محصول می‌تواند در زمان ایدئالی آن را تکمیل و آماده استفاده کند.

‌   

   

ابعاد ساخت بزرگ

دیگر نگران محدودیت فضا در چاپ سه‌بعدی نباشید. پرینتر Sonic Mighty 12K به شما آزادی عمل می‌دهد تا خلاقیت خود را بدون هیچ محدودیتی به نمایش بگذارید. ابعاد چاپ 218x123 در ارتفاع 235 میلی‌متری Sonic Mighty 12K  به شما این امکان را می‌دهد که مدل‌های سه‌بعدی بزرگ را به‌طور کامل و یکپارچه چاپ کنید و یا چندین مدل کوچکتر را به‌طور همزمان بسازید. این ویژگی برای کاربرانی که نیاز به چاپ قطعات بزرگ یا تولید انبوه اشیاء سه‌بعدی دارند، بسیار ایدئال است.

     

     

چراغ های LED با پرتاب نور به‌صورت خطی

منبع نور یک پرینتر سه‌بعدی رزینی، تأثیر بسیار زیادی در نتیجه چاپ دارد. اگر نور UV بطور یکنواخت به رزین نتابد، احتمال خراب شدن مدل بسیار بالا می‌رود و نتیجه مطلوبی ارائه نمی‌دهد. پرینتر سه‌بعدی Sonic Mighty 12K از برند فروزن، دارای چراغ‌های LED با پرتاب نور به‌صورت خطی است و نور یکنواختی را منتقل می‌کند. پیکسل‌هایی که روی صفحه LCD روشن می‌شوند، به نور UV اجازه عبور می‌دهند و مناطق خاصی از رزین را با توجه به دستوری که به آن داده شده است را سفت می‌کنند.

‌‌‌‌   

محور پایدار برای حرکت پلتفرم چاپ

صفحه‌ ساخت پرینتر سه‌بعدی که مدل برروی آن چاپ می‌شود، از طریق محور Z (ارتفاع) جابه‌جا می‌شود. این محور باید ثبات زیادی داشته باشد تا پلتفرم درحین چاپ بدون لرزش حرکت کند. در پرینتر سه‌بعدی Sonic Mighty 12K Phrozen با ریل خطی دوگانه‌ای که دارد، پلتفرم با پایداری بالایی پایین و بالا می‌رود و مدل بدون مشکلی پرینت خواهد شد. حتی اگر مدل موردنظر وزن سنگینی داشته باشد، باز هم پلتفرم بدون کوچکترین اختلالی حرکت خواهد کرد.

‌‌   

استفاده آسان

استفاده از پرینتر رزینی فروزن مدل Sonic Mighty 12K بسیار آسان است .این پرینتر دارای یک صفحه‌نمایش لمسی 5 اینچی (127 میلی‌متر) است که به شما امکان می‌دهد به‌راحتی تنظیمات چاپ مانند ضخامت لایه یا سرعت چاپ را کنترل کنید، فایل‌های سه‌بعدی خود را آپلود و روند چاپ را بررسی کنید. مثلاً اگر می‌خواهید از درصد پیشرفت چاپ مطلع شوید، این صفحه‌نمایش آن را به شما نشان خواهد داد. 

‌‌   

انتقال بدون دردسر فایل‌ها

با داشتن حافظه داخلی 8 گیگابایتی، انواع فایل را می‌توانید وارد پرینتر سه‌بعدی کرده و مدل‌ها را آماده چاپ کنید. از طریق USB ،Ethernet و حتی Wi-Fi می‌توانید این امر را انجام دهید. از آنجایی که با وای‌فای هم سازگار است، بدون هیچ دردسری طرح‌ها را وارد دستگاه کرده و شروع به چاپ کنید.

‌‌   

   

نرم‌افزار Slicer

نرم‌افزارهای اسلایسر در دنیای چاپگرهای 3D کارایی بسیار زیادی دارند. از طریق این برنامه‌ها، می‌توانید یک مدل را از صفر تا صد طراحی کرده یا مدل‌های آماده را کاملا اختصاصی کنید. می‌توانید ابعاد مدل را تغییر بدهید و ارتفاع، طول و عرض آن را همانگونه که می‌خواهید تعیین کنید و حتی ضخامت لایه را تنظیم کرده و مدل را به تعداد زیادی لایه نازک تقسیم ‌کنید. 

اعمال ساپورت‌گذاری که برای چاپ سه‌بعدی ضروری است، به‌سادگی با این برنامه‌ها قابل‌انجام است. ساپورت‌گذاری، ثبات مدل 3D را در حین چاپ تضمین می‌کند و از افتادن مدل از پلتفرم چاپ جلوگیری می‌کند. همچنین اگر مدل طرح پیچیده‌ای داشته باشد و ابعاد آن بزرگ باشد، می‌توانید آن را توخالی طراحی کنید تا در مصرف رزین صرفه‌جویی شود. 

چاپگر سه‌بعدی Sonic Mighty 12K با نرم‌افزار اسلایسر CHITUBOX V1.9.4 یا نسخه‌های بالاتر سازگار است که با سیستم‌ عامل‌های Windows و MacOS همخوانی دارد و می‌توانید از آن بهره ببرید.

‌‌‌‌‌‌   

خرید پرینتر سه بعدی Sonic Mighty 12K از برند Phrozen 

پرینترهای 3D کمپانی Phrozen گزینه‌ای عالی برای کاربرانی هستند که همزمان در یک دستگاه به‌دنبال کیفیت چاپ بالا، سرعت زیاد و ابعاد بزرگ هستند. مدل Sonic Mighty 12K ابزاری قدرتمند است که به شما امکان می‌دهد خلاقیت خود را به واقعیت تبدیل کنید و اشیاء باورنکردنی را با جزئیات و کیفیتی بی‌نظیر خلق کنید. فرقی نمی‌کند که یک طراح حرفه‌ای باشید، یک هنرمند خلاق و یا یک سازنده مبتدی؛ پرینتر رزینی فروزن Sonic Mighty 12K می‌تواند به شما در راه رسیدن به هدفتان کمک کند. کیفیت 12K آن مطمئناً هرچه که به ذهنتان برسد را با بیشترین جزئیات به وجود می‌آورد. با ابعاد چاپ 218 در 123 در ارتفاع 235 میلی‌متری محدودیتی در چاپ اشیاء با سایزهای مختلف نخواهید داشت. 

اگر سؤالی راجع‌به این محصول ذهنتان را درگیر کرده است، در بخش تماس با ما، با کارشناسان قشم خرید ارتباط برقرار کنید تا با شکیبایی پاسخگوی شما باشند.

‌‌‌‌‌   

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم