فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

میز کامپیوتر گیمینگ ووردرن مدل Z-Shaped برند VORDERN

رنگ
  • سفید
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

 

میز گیمینگ VORDERN PRO 47 دارای نورپردازی RGB

با میزهای گیمینگ سری Vordern PRO 47 بهترین تجربه بازی‌های کامپیوتری را به خود هدیه دهید. این میزکاملا متناسب و مطابق با صندلی‌های گیمینگ بوده و با دارا بودن ویژگی‌هایی نظیر مکانیزم پایه‌های Z شکل، دوام بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی، نورپردازی RGB و امکان تمیز کردن آسان به شما اجازه می‌دهد تا به صورت کامل از بازی‌های مورد علاقه‌ی خود لذت ببرید. طراحی بی‌نظیر و بسیار مقاوم  Vordern PRO 47 شما را تا سالیان طولانی همراهی خواهد کرد و به شما اجازه می‌دهد تا بدون هیچگونه نگرانی از سیستم‌های سنگین بهره ببرید. پوشش محافظ و رنگ استفاده شده بر روی این میز دارای دوام و ثبات فوق‌العاده بوده و قادر است تا بدون محو شدن و یا از بین رفتن سالها شما را همراهی کند.

گیمرهای حرفه‌ای علاوه بر یک سیستم گیمینگ قدرتمند و صندلی راحت به منظور استفاده طولانی مدت به یک میز گیمینگ مناسب و با ثبات نیز احتیاج دارند. میز مناسب این افراد علاوه بر استحکام و فضای کافی باید از جلوه‌ای زیبا و متفاوت برخوردار باشد تا بتواند با فضای گیمینگ موجود به صوت کامل هماهنگ شود. میزهای گیمینگ سری Vordern PRO 47 با دارا بودن ویژگی‌هایی نظیر ظاهری جذاب و زیبا، استفاده از روکش فیبر کربن طرح‌دار، اندازه‌ی کوچک ، مدیریت سیستم کابل کشی و بدنه‌ای مقاوم و مستحکم می‌توانند تمامی نیازهای گیمرها را برطرف ساخته و آنها را در تمامی بازی‌ها همراهی کنند.

تجربه بازی منحصر به فر

ویژگی‌های میز گیمینگ Vordern PRO 47

ابعاد : طول (120cm) عرض (60cm) ارتفاع (73cm)

حالت چراغ های LED RGB : کابل USB را به رایانه یا لپ تاپ بازی خود وصل کنید و تماشا کنید که میز بازی شما زنده می شود. چراغ LED با 6 رنگ روی دسکتاپ گیمینگ و پاها می درخشد تا تجربه بازی بهتری را تجربه کنید

سطح بازی بزرگاین میز بازی دارای بافت فیبر کربنی براق است و سطح بازی فضای زیادی برای مانیتورهای بازی ، صفحه کلید بازی و سایر وسایل بازی شما دارد. می توانید مطمئن باشید که فضای کافی برای نگه داشتن تمام وسایل خود در دست دارید. سطح بازی 23.6 اینچ عرض و 28.7 اینچ عمق دارد و مانیتور تا 40 اینچ را پشتیبانی می کند.

طراحی پایدار و محکم Z شکل میز بازی نقره ای Vordern Pro 47 دارای قاب پشتیبانی Z مقاوم در برابر خوردگی و تحمل زیاد است. قاب CRS شکل Z با یک پوشش فلزی پوشانده شده است تا بافتی شفاف ایجاد کند ، با برچسب های با کیفیت بالا سبک خود را ارتقا دهید.

طراحی های کاربر پسنداین میز بازی دارای ویژگی های اضافی زیادی است که به شما کمک می کند تجربه بازی بهتری داشته باشید. این میز گیم مخصوص رایانه شخصی دارای نگهدارنده لیوان مناسب و قلاب هدفون برای صفحه کلید و موس بازی شما می باشد.

Layer 1.jpgRGBحالت.jpgLayer 2.jpgچهار چوب بسیار مقاوم وLayer 4.jpg81erBb9pCkL._AC_SL1500_.jpg

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AMZ-0800-6851

مشخصات

دارای براکت محکم
دارای نگهدارنده لیوان ، هدست
ابعاد
120x60x73cm
متریال
چوب مهندسی ، فولاد ، آلیاژ
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم